..: Krátký rozhovor s jednatelem společnosti Railtrans s. r. o. :..

Mikrofon Praha — Dnes se redakce ŽelPage spojila s jednatelem společnosti Railtrans s. r. o., panem Petrem Šimralem. Byl tak laskav, že nám poskytl krátké interview, které Vám přinášíme níže. Pro doplnění, společnost Railtrans hodlá od nového GVD provozovat vlaky "RT Express" mezi Prahou a Ostravou.

Víme, že vozy pro provoz vlaků "RT Express" zakoupeny ještě nejsou. Máte však již nějaké vyhlédnuté; mohl byste blíže specifikovat?

Vybíráme si v současnosti z nabídky čtyř společností, vlastnící vyhovující vozy. V zásadě požadujeme klimatizované vozy s nejvýše šesti místy v oddílech, minimálně v první třídě se zásuvkami 230 V. Součástí soupravy bude plnohodnotný restaurační vůz.

Hodláte zavést v ceně jízdenky také občerstvení zdarma?

V ceně jízdenky budou služby, ale jejich koncept se teprve připravuje. Předpokládáme, že nabídkou služeb budete mile překvapeni.

Jak bude prováděn prodej jízdenek? Uvažujete i o distribuci přes internet?

Uvažujeme o prodeji jak ve vlaku, tak přes internet. Předpokládáme, že uzavřeme dohodu i s jinými společnostmi zabývajícími se prodejem jízdenek a místenek.

Jedinou tratí, kde teoreticky lze provozovat dálkové spoje s vyrovnaným rozpočtem, je Praha - Ostrava. Jaké jsou Vaše prognózy pro první rok provozu vlaků. Počítáte s vyrovnaným rozpočtem již příští rok?

Předpokládáme vyrovnaný rozpočet již první rok provozu vlaků RT Express.

Mohl byste krátce specifikovat výhody, proč pro přepravu z Prahy do Ostravy či zpět zvolit právě "RT Express"?

Vlaky RT Express nebudou sice nejrychlejší, budou ale určitě pohodlnější, cestující budou mít pro sebe více prostoru, vlaky budou nabízet plnohodnotné stravování a občerstvení, stevardi budou k dispozici v každém voze 1. třídy a na každé 2 vozy ve druhé třídě. Součástí soupravy bude plně kuřácký vůz druhé třídy, vůz tichý umožňující odpočinek cestujících, vůz hlučný pro pracující a telefonující cestující. Ve vlaku budou prostory pro zavazadla a jízdní kola. Sestava vlaku bude umožňovat bezproblémovou přepravu rodičů s dětmi i imobilních občanů.

Děkujeme za rozhovor!

 


CSPSV | 21.4.2006 (15:15)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Rozhovory

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
24.04.2006 (9:17)  
Já jsem zažil tichý vůz v Dánsku v IC. Když jsme tam promluvili a viděla nás průvodčí, tak nám vynadala :)!
registrovaný uživatel M 
23.04.2006 (23:14)  
Ad vlak v 4:34 - a Praha-Pardubice v 4:34 nebo Pardubice-Ostrava v 5:30(?) by jezdil kdo..?
To s tim, jestli dalsi cestujici pomohou je asi jako s cenou - da se se zarukou vydelat vice penez kdyz zvysim cenu? Neni nikde napsane. A musi dojit ke zmene trzeb, kdyz cenu snizim? Take neni jiste
Zadnou dopravni firmu nemam, ale priklad z logistiky: Nakladak mi jede z Prahy do Budapesti. Vetsinu zakazniku mam v Praze. Jedu samozrejme pres Brno, takze bych tam neco mohl vzit. Kdyz pulku auta zaskladam zbozim do Brna, tak do Budapesti pojedu prazdny => zasilky do Brna proto radeji odmitnu. Ale jak pisu, neprepravuji ani osoby, ani naklad, takze mozna se to resi jinak
registrovaný uživatel Web 
23.04.2006 (22:56)  
Space: To s tím autobusem nemyslíš vážně, že ne? :)) Já jsem momentálně hradečák, tak bych si dovolil o tom něco vědět :)

Jinak jsem myslel, že jsme tu řešili právě proč RT nebude zastavovat, ne proč TY chceš aby zastavoval :) Takže tarif a černí jsou relevantní.
registrovaný uživatel Space 
23.04.2006 (22:48)  
Ale mě je úplně jedno, jak bude dopravce řešit tarifní odbavení a černé pasažéry! Mě jako občasnému návštěvníku jde o jediné - dostat se do/z Pardubic na obě strany, a to co nejrychleji. Vlak plný nepojede nikdy (takže mu další cestující POMOHOU) a zastávka by představovala jen zanedbatelné zdržení.
2/ Pardubice jsou 100.000 město a do 20km vzdáleného 100.000 Hradce se jezdí spíše autobusem 300m od nádraží. Obě velká města mají navíc VŠ atd. Myslím, že absence nepřípojů na 031 nemusí vůbec vadit.
23.04.2006 (22:12)  
Dopravce může přeplňování Pce-Pha vyřešit klouzavým tarifem (přeplňované spoje budou drahé, prázdné levné), vzhledem k tomu, že jsem východočech, uvítal bych zastavování v Pardubích protože přes Pardubice jezdím na MORAVU a ne do Prahy.
registrovaný uživatel Web 
23.04.2006 (21:48)  
PCE-Olomouc/Ostrava nic úžasného nebude, přestupující budou mít jízdenky ČD atd.

Já vám vysvětluji, že jestli nebude RT jezdit rozumně plný celou trasu, tak jim pardubky nepomůžou. A jestli bude, tak by se akorát vlak zbytečně přeplňoval PCE-PHA.

Jediné, kde si dokážu zastavení představit jsou ty okrajové spoje. Ale nechtěl bych být "stewardkou". Jak se bude řešit X lidí co v PCÍch nastoupí s jízdenkou ČD a nebudou mít peníze?
registrovaný uživatel Space 
23.04.2006 (19:31)  
Web:
1/ Nejde jen o cestující Praha-Pardubice, ale i o cestující Pardubice-Olomouc-Ostrava.
2/ Nezaplatí; ale myslíte se, že RT-Ex bude jezdit plný a na cestující Praha-Ostrava se nedostane? Jak jsem již psal - silně pochybuji o jakékoli dostatečné obsazenosti spoje z Prahy ve 4:34 a o plné obsazenosti u spojů ostatních.
3/ Analogicky i v opačných směrech :-)
registrovaný uživatel Web 
23.04.2006 (18:22)  
jirka: Pokud by to bylo tak jak říkáte, tak RT za chvíli ukončí provoz linky. Cestující PCE-PHA jsou irelevantní, ty ten vlak nezaplatí.
registrovaný uživatel jirka 
23.04.2006 (17:20)  
Sorry To WEB;-)))
registrovaný uživatel jirka 
23.04.2006 (17:19)  
To HROCH: Tak je pravda ze jsou to penize a napady soukromeho dopravce, takze nam vsem muze byt vlastne uplne jedno jestli se mu to vyplati nebo ne. Spis muj postrech smeroval k tomu, ze sice v nedeli a patek jezdi spoje nacpane, ale v ostatni dny je to dost slabota. Jezdil jsem nedavno velmi casto a pravidelne z prahy do olomouce a valna vetsina cestujicich v neatrakticnich dnech, utery, streda, ctvrtek sobota, vystoupila v pardubicich a do olomouce uz vlak prijizdel temer prazdny. Byl to jenom muj postreh, mozna jsem se spatne dival;-)
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko