České Dráhy - Nehledě na zvažovanou výstavbu moderních vysokorychlostních tratí nabízejí už dnes České dráhy nejrychlejší spojení řady center ČR s Prahou i navzájem – navíc mnohdy jako nejrychlejší variantu pozemního spojení. Týká se to například relací Praha – Pardubice, Praha - Olomouc, Praha – Ostrava, Praha – Ústí nad Labem – Děčín a další. Současně České dráhy dnes disponují železniční technikou, která již dnes umožňuje provoz vlaků rychlostí až 230 km / hodinu a například na německých tratích je provoz českých souprav rychlostí 200 km / hodinu dnes každodenní realitou. Další zrychlení provozu na některých relacích se předpokládá ještě v průběhu letošního roku – například po napřímení a modernizaci některých zbývajících traťových úseků na trati Olomouc - Zábřeh na Moravě – Česká Třebová.
Tisková zpráva ČD, a.s.
| 14.4.2006 (17:50)
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Možná by se konečně někdo mohl snažit, aby se jezdilo Brno - Břeclav alespoň Vmax 200, aby se na tratích 010, 011 jezdilo Vmax 200, kde to jde ... a myslím tím legálně (pokud vím, tak stále platí zákon omezující Vmax na 160).
"Nehledě na zvažovanou výstavbu moderních vysokorychlostních tratí nabízejí už dnes České dráhy nejrychlejší spojení řady center ČR s Prahou i navzájem"
Ale ta souprava v Nemecku neni cela nase, ze ne. Ze nam Nemci tahaj vagonky.
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.










