..: Změna odjezdu vlaku EC 172 z Vídně a organizace dopravy na trati 930 do 17. 4. 2006 :..
ÖBBVídeň - Přerušení provozu na trati 901 Wien - Hohenau - Břeclav mezi stanicemi Angern a Dürnkrut bude trvat pravděpodobně až do konce dubna. Podle informací ÖBB bude od úterý 18.04.2006 odjíždět "odklonový" vlak EC 172 z nádraží Wien Südbhf (Ostseite) již v 9.55 hod. Důvodem je "eliminace" zpoždění vzniklé odklonovou jízdou přes Marchegg a Devínskou Novou Ves, aby v trase Břeclav – Hamburg jel vlak podle jízdního řádu.

Následující opatření platí do 17.4.2006:
Regionální vlaky ÖBB jsou v úseku Dürnkrut - Gänsendorf nahrazeny náhradní autobusovou dopravou.
Vlaky EC 74, EC 76, EC 104, EC 172 a R 202 jedou odklonem přes Marchegg a Devínskou Novou Ves. Vlak EC 76 jede v úseku Wien - Praha Holešovice samostatně, vlak EC 136 Bratislava - Praha jede bez přímých vozů Wien - Praha. Vlak EC 70 je v úseku Wien - Devínská Nová Ves odřeknut a cestující mohou cestovat spojem SPR 2528 Wien Südbhf (15:33) - Bratislava hl. st. s přestupem v Devínské Nové Vsi, kde bude přistaven vlak EC 70. EC 102 je v úseku Wien Südbhf - Devínská Nová Ves odřeknut a nahrazen spojem ER 2526. V Devínské Nové Vsi bude přistaven vlak EC 102.
Vlaky EC 71, EC 75, EC 77, EC 105, EC 173 a R 203 jedou odklonem přes Devínskou Novou Ves a Marchegg. Vlak EC 77 jede v úseku Praha - Břeclav - Devínská Nová Ves spojen s vlakem EC 137. Vlak EC 75 jede pouze v úseku Praha - Devínská Nová Ves, kde je nutný přestup na pravidelný vlak do stanice Wien Südbahnhof. U vlaku EC 103 je také nutný přestup v Devínské Nové Vsi.
Zpoždění vlaků za odklonovým úsekem bude přibližně 40 - 80 minut, jízdenky vydané po původní trati platí i při jízdě odklonem.

Zdroj: ÖBB, Tisková zpráva ČD, a. s. - doplnil -cspsv-


Miroslav Zikmund | 10.4.2006 (7:13)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu Rakousko Česká republika (celá)


15.04.2006 (15:58)  
Fajn, a jak tedy teĎ jezdí EC 76 Antoním Dvořák? Zajímají mě hlavně časy Česká Třebová-odjezd a Praha Holešovice-příjezd ;-)
12.04.2006 (9:14)  
V onom roce 1997 se např. "Smetana" ukončoval v Hohenau a do Wien se jezdilo autobusem, podle poznámek to dělalo + 40, cesta Vídní byla děsivá – dlouhá kolona autobusů – každý cestující musí sedět, stojící cestující se nepřepravují.
Problémy jsou t.č. patrně i se silnicemi, které byly taky zaplavené.
registrovaný uživatel M 
11.04.2006 (23:40)  
No, pekny...
Treba se ten JR ale rozsteluje tak, ze to bude k lepsimu. U JR na trase Brno-Praha a jejim okoli by to ostatne nebyl zadny div. Prvni co mne napada je dobre spojeni z Bratislavy do Brna... Enem by to chtelo vedet, kdy vlastne bude Negrelli z D.N.V. odjizdet. Takhle baj oko to vypada, na vytvoreni EC vlaku Bratislava-Praha s odjezdem z BA v 18:50 (s prestupem v D.N.V.), ale uni to nakonec urcite vymysli tak, aby to nenavazovalo...
registrovaný uživatel comar 
11.04.2006 (17:19)  
M: na Rakouskem diskusnim foru se mluvi nejdriv o zari jako o moznem terminu plneho znovuzprovozneni! Jak se bude upravovat jizdni rad a co se do te doby bude dit, je zatim ve hvezdach...
registrovaný uživatel M 
11.04.2006 (14:10)  
Hmhm, tim spise by bylo vhodne vymyslet nejaky provizorni JR, protoze bez nej budou vlaky z Vidne pul roku jezdit "nekdy"...
11.04.2006 (12:24)  
Podle obrázků, ke kterým se lze proklikat na rakouském diskusním fóru je stav trati skutečně děsivý. Pokud jsem dobře viděl, tak je podemletá trať za stanicí Dürnkrut ve stejném místě, kde byly problémy v roce 1997, při pohledu z okna jedoucího vlaku to bylo opraveno "fest". Na jiných obrázcích jsem viděl vodu po obou stranách trati a to i v místech, kde v roce 1997 žádná voda nebyla.
Na některých místech vede trať několik desítek metrů od řeky a od vodního toku jí odděluje jen protipovodňová hráz, takže spodek je podmáčen je prostým průsakem vody nebo zvednutím hladiny spodní vody. V roce 1997 jsem si procházel celý úsek od zastávky Stillfried do stanice Dürnkrut.
registrovaný uživatel comar 
10.04.2006 (22:21)  
vyluka bude podle mojich informati trvat jeste mesice! Trat ve v prisernem stavu, zejmena zeleznicni spodek dostal hodne zabrat.
registrovaný uživatel M 
10.04.2006 (18:24)  
Podle me dobra volba, jen by bylo dobre vedet, kdy ty zpozdene vlaky pojedou (nejaky spesl JR), aby clovek mohl zamerne vyuzit treba toho zpozdeneho Dvoraka
registrovaný uživatel Drapa  mail  
10.04.2006 (15:41)  
a jak se to dozví ti co s ním pojedou???

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko