
Stavba začíná za zastávkou Doubí u Tábora v místě, kde bude končit realizovaná velká přeložka trati (bráno od počátku trati v Českých Velenicích). Celková délka nových kolejnic je 27 678 metrů (úsek bude zdvoukolejněn), dále bude použito 29 výhybek UIC 60 a 14 výhybek S49. Bude rekonstruováno 14 mostů, 5 mostů bude postaveno nově, budou realizována nová nástupiště s podchody a samozřejmě i trakční vedení se dočká rekonstrukce.
VOS na zhotovitele stavby má být oficiálně vyhlášena 15.5.2006, začátek realizace se odhaduje na 15.8.2006 a dokončení do 31.12.2008. Celá stavba bude stát 2 824 213 000 Kč bez DPH.
Podrobný rozpis výluk nejen na IV.koridoru najdete zde.


1 2 | Zpráv na stránku: |
Dálnice i koridor se staví salámovou metodou, takže těžko říct, který úsek popř. celá trasa bude dřív.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
