..: Pendolino pojede do Rakouska - na zkoušky :..
Jednotka 680.001Praha - Jednotka 680.001 se připravuje na přejezd z Česka do oblasti Semmeringu v Rakousku, kde stráví 2 týdny. Budou zde probíhat doplňovací jízdy pro měření oblouků s nejmenším poloměrem. Přejezd přes hranice je naplánován na 4.4.2006. Vlak měl původně jet přes Břeclav v 17:30 hod. do Wiener Neustadt, ale vzhledem k povodním pojede po odklonové trase přes České Velenice - jednotka odjíždí z Prahy Vršovic dne 4.4.2006 v 8:25 hod.
Veškeré testovací jízdy začínají v 8:00 hod. a končí podle situace, pobyty ve stanicích budou činit 5 - 20 minut.

Přehled jízd 680.001 v Rakousku:

5.-7.4.: Wiener Neustadt Hbf - Mürzzuschlag / Mürzzuschlag - Gloggnitz (3x) / Mürzzuschlag - Wiener Neustadt Hbf (7.4. jede až do Wien Westbahnhof)
8.-9.4.: Posunování v žst. Wien Westbahnhof (do 16:00 hod.)
10.4.: Wien Westbahnhof - Amstetten - Kleinreifling - Selzthal - St. Michael / St.Michael - Unzmarkt - St. Michael - Knittelfeld
11.4. - 13.4.: Knittelfeld - Unzmarkt - St. Veit a. d. Glan a zpět
14.4.: Knittelfeld - St. Veit a. d. Glan - Knittelfeld - Selzthal - Waidhofen a. d. Ybbs - Amstetten - Wien Hütteldorf - Břeclav - Praha

Zdroj: Portál Pendolino.cz


CSPSV | 3.4.2006 (21:22)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Rakousko


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
05.04.2006 (14:08)  
Ach vy optimisti:-))
registrovaný uživatel pájin 
05.04.2006 (14:00)  
M.

To zase přeháníš. Nelze za lokální bordel považovat nekompatibilitu na soustavě 25V/50Hz.

Pokud mašina jezdící mezi Budějkama a Prahou by nevyhovovala pro Břeclav - Přerov, tak fakt chudáci výrobci. Doufám, že až zas takový bordel u ČD není.
registrovaný uživatel M 
05.04.2006 (13:01)  
Jo a potom zjisti, ze se jim to vsude vysira, takze to budou pro jistotu testovat na kazdem kilometru, kudy 380 bude jezdit.
Anebo je jeste jina varianta - ze to nebude lemplovsky udelany jako pendolino.

PS: Pokud vyrobce nemuze masiny vyrabet podle lokalniho bordelu, tak nechapu, proc nekdo uvazoval o vraceni pendolin - bordel provozovatele prece neni problem Alstomu...
05.04.2006 (13:00)  
Dozvěděl jsem se jak se tostovala řada 852 na harachovské trati - nejdříve vozidlo s dobrými okolky = zkoušky dopadly dobře, pak si jeden soudruh vymyslel že by bylo vhodné tam poslat vozidlo s hodně opotřebenými okolky = zkoušky nedopadly dobře, tato řada tam nejezdí (i jako 854).

Určitě je dobře vyzkoušet specifické problémy tratě, je li však jiná trať podobná a již vyzkoušená nevidím důvod proč jezdit všude.
registrovaný uživatel pájin 
05.04.2006 (11:45)  
To co tu někteří lidé píšou mne děsí.

Předpokládám, že pokud např. Plzeň vyrobí novou dvousystémovou lokomotivu, po nezbytných zkouškách na okruhu si mašinu dráhy vyzkouší na pár referenčních tratích a pak je eventuelně nakoupí.

Názor, že taková mašina by kromě Bechyňky měla projet každý metr zadrátovaných kolejí v síti ČD, protože " někde " může být horší stav, či něco podobného je síla. Ani výrobce přece nemůže vyrábět mašiny podle lokálního bordelu provozovatele
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
04.04.2006 (17:45)  
No na ZZO se testuje hlavne proto, ze zkousky nijak neovlivnuji ostatni provoz a kdyz vozidlo zustane nekde stat, tak se pro nej da snadno dojet.
04.04.2006 (17:40)  
Proč prosím tě? Pokud kolem Ústi je parametricky podobná trať jako na Ostravu, není důvod to zkoušet v Ostravě. I když můžou existovat místní anomálie, a proto 100% to bude jen v Ostravě, ale na vyvození vysoce pravděpodobného, řekněme 98%, závěru to stačí v Ústi.
registrovaný uživatel M 
04.04.2006 (17:30)  
A ty jo?
...pokud pak budu jezdit Praha-Ostrava, tak bych to preci jenom prubl aji nekde kolem tej Ostravy a nebyl bych potom prekvapeny, ze co fungovalo u Usti nemusi fungovat u Olomouce...
04.04.2006 (16:24)  
M: To děláš schválně?
Celou dobu ti tvrdím, že musí být obdobné podmínky, a ty se pak divíš, že satelit, který byl v obchodě na jih, ti doma na severní stěně nehraje. To nejsou obdobné, ale zcela jiné, respektive zásadním způsobem jine provozní podmínky.
registrovaný uživatel M 
04.04.2006 (16:09)  
No, ten priklad s autem ma tu nevyhodu, ze tam nejsou zadna zabzar (nebo jo?) a dalsi vychytavky, proto jsem ho pouzil, i kdyz neni dokonaly.

Ze pendolino jezdi (dopredu, dozadu, rovne, do zatacky) se taknak vi.
Takze kdyz se vratim k tomu pendolinu - kdyz budu chtit vyzkouset, jestli to bude jezdit, tak to muzu u Velimi, muzu to dokonce udelat mezi Prahou a Decinem, ale pokud pak budu jezdit Praha-Ostrava, tak bych to preci jenom prubl aji nekde kolem tej Ostravy a nebyl bych potom prekvapeny, ze co fungovalo u Usti nemusi fungovat u Olomouce...

Tim nerikam, ze tohle byl/je problem, ktery melo/ma pendolino u nas, ale kdyz to vezmu zase u tech aut, tak vynikajici vytuneni Ferrari v Maranellu Schumimu nezajisti vitezstvi v Sepangu, protoze tam budou asi trocha odlisna specifika.

Nebo jinak - v obchode mi predvedou satelit - skvele funguje. Prijdu domu a to, ze v obchode fungoval skvele je mi prd platne, protoze mam okna jenom na sever a nade mnou 15 pater...

Takze si porad tak nak myslim, ze testovani na "pribuzne" trati je o nicem, ale beru, ze jsem palice dubova:-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko