Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Jednotka 680.001 se připravuje na přejezd z Česka do oblasti Semmeringu v Rakousku, kde stráví 2 týdny. Budou zde probíhat doplňovací jízdy pro měření oblouků s nejmenším poloměrem. Přejezd přes hranice je naplánován na 4.4.2006. Vlak měl původně jet přes Břeclav v 17:30 hod. do Wiener Neustadt, ale vzhledem k povodním pojede po odklonové trase přes České Velenice - jednotka odjíždí z Prahy Vršovic dne 4.4.2006 v 8:25 hod.
Veškeré testovací jízdy začínají v 8:00 hod. a končí podle situace, pobyty ve stanicích budou činit 5 - 20 minut.
8.-9.4.: Posunování v žst. Wien Westbahnhof (do 16:00 hod.)
10.4.: Wien Westbahnhof - Amstetten - Kleinreifling - Selzthal - St. Michael / St.Michael - Unzmarkt - St. Michael - Knittelfeld
11.4. - 13.4.: Knittelfeld - Unzmarkt - St. Veit a. d. Glan a zpět
14.4.: Knittelfeld - St. Veit a. d. Glan - Knittelfeld - Selzthal - Waidhofen a. d. Ybbs - Amstetten - Wien Hütteldorf - Břeclav - Praha
Veškeré testovací jízdy začínají v 8:00 hod. a končí podle situace, pobyty ve stanicích budou činit 5 - 20 minut.
Přehled jízd 680.001 v Rakousku:
5.-7.4.: Wiener Neustadt Hbf - Mürzzuschlag / Mürzzuschlag - Gloggnitz (3x) / Mürzzuschlag - Wiener Neustadt Hbf (7.4. jede až do Wien Westbahnhof)8.-9.4.: Posunování v žst. Wien Westbahnhof (do 16:00 hod.)
10.4.: Wien Westbahnhof - Amstetten - Kleinreifling - Selzthal - St. Michael / St.Michael - Unzmarkt - St. Michael - Knittelfeld
11.4. - 13.4.: Knittelfeld - Unzmarkt - St. Veit a. d. Glan a zpět
14.4.: Knittelfeld - St. Veit a. d. Glan - Knittelfeld - Selzthal - Waidhofen a. d. Ybbs - Amstetten - Wien Hütteldorf - Břeclav - Praha
Zdroj: Portál Pendolino.cz
CSPSV | 3.4.2006 (21:22)
Související zprávy
1 2 | Zpráv na stránku: |
05.04.2006 (14:08)
Ach vy optimisti:-))
05.04.2006 (14:00)
M.
To zase přeháníš. Nelze za lokální bordel považovat nekompatibilitu na soustavě 25V/50Hz.
Pokud mašina jezdící mezi Budějkama a Prahou by nevyhovovala pro Břeclav - Přerov, tak fakt chudáci výrobci. Doufám, že až zas takový bordel u ČD není.
To zase přeháníš. Nelze za lokální bordel považovat nekompatibilitu na soustavě 25V/50Hz.
Pokud mašina jezdící mezi Budějkama a Prahou by nevyhovovala pro Břeclav - Přerov, tak fakt chudáci výrobci. Doufám, že až zas takový bordel u ČD není.
05.04.2006 (13:01)
Jo a potom zjisti, ze se jim to vsude vysira, takze to budou pro jistotu testovat na kazdem kilometru, kudy 380 bude jezdit.
Anebo je jeste jina varianta - ze to nebude lemplovsky udelany jako pendolino.
PS: Pokud vyrobce nemuze masiny vyrabet podle lokalniho bordelu, tak nechapu, proc nekdo uvazoval o vraceni pendolin - bordel provozovatele prece neni problem Alstomu...
Anebo je jeste jina varianta - ze to nebude lemplovsky udelany jako pendolino.
PS: Pokud vyrobce nemuze masiny vyrabet podle lokalniho bordelu, tak nechapu, proc nekdo uvazoval o vraceni pendolin - bordel provozovatele prece neni problem Alstomu...
05.04.2006 (13:00)
Dozvěděl jsem se jak se tostovala řada 852 na harachovské trati - nejdříve vozidlo s dobrými okolky = zkoušky dopadly dobře, pak si jeden soudruh vymyslel že by bylo vhodné tam poslat vozidlo s hodně opotřebenými okolky = zkoušky nedopadly dobře, tato řada tam nejezdí (i jako 854).
Určitě je dobře vyzkoušet specifické problémy tratě, je li však jiná trať podobná a již vyzkoušená nevidím důvod proč jezdit všude.
Určitě je dobře vyzkoušet specifické problémy tratě, je li však jiná trať podobná a již vyzkoušená nevidím důvod proč jezdit všude.
05.04.2006 (11:45)
To co tu někteří lidé píšou mne děsí.
Předpokládám, že pokud např. Plzeň vyrobí novou dvousystémovou lokomotivu, po nezbytných zkouškách na okruhu si mašinu dráhy vyzkouší na pár referenčních tratích a pak je eventuelně nakoupí.
Názor, že taková mašina by kromě Bechyňky měla projet každý metr zadrátovaných kolejí v síti ČD, protože " někde " může být horší stav, či něco podobného je síla. Ani výrobce přece nemůže vyrábět mašiny podle lokálního bordelu provozovatele
Předpokládám, že pokud např. Plzeň vyrobí novou dvousystémovou lokomotivu, po nezbytných zkouškách na okruhu si mašinu dráhy vyzkouší na pár referenčních tratích a pak je eventuelně nakoupí.
Názor, že taková mašina by kromě Bechyňky měla projet každý metr zadrátovaných kolejí v síti ČD, protože " někde " může být horší stav, či něco podobného je síla. Ani výrobce přece nemůže vyrábět mašiny podle lokálního bordelu provozovatele
04.04.2006 (17:45)
No na ZZO se testuje hlavne proto, ze zkousky nijak neovlivnuji ostatni provoz a kdyz vozidlo zustane nekde stat, tak se pro nej da snadno dojet.
04.04.2006 (17:40)
Proč prosím tě? Pokud kolem Ústi je parametricky podobná trať jako na Ostravu, není důvod to zkoušet v Ostravě. I když můžou existovat místní anomálie, a proto 100% to bude jen v Ostravě, ale na vyvození vysoce pravděpodobného, řekněme 98%, závěru to stačí v Ústi.
04.04.2006 (17:30)
A ty jo?
...pokud pak budu jezdit Praha-Ostrava, tak bych to preci jenom prubl aji nekde kolem tej Ostravy a nebyl bych potom prekvapeny, ze co fungovalo u Usti nemusi fungovat u Olomouce...
...pokud pak budu jezdit Praha-Ostrava, tak bych to preci jenom prubl aji nekde kolem tej Ostravy a nebyl bych potom prekvapeny, ze co fungovalo u Usti nemusi fungovat u Olomouce...
04.04.2006 (16:24)
M: To děláš schválně?
Celou dobu ti tvrdím, že musí být obdobné podmínky, a ty se pak divíš, že satelit, který byl v obchodě na jih, ti doma na severní stěně nehraje. To nejsou obdobné, ale zcela jiné, respektive zásadním způsobem jine provozní podmínky.
Celou dobu ti tvrdím, že musí být obdobné podmínky, a ty se pak divíš, že satelit, který byl v obchodě na jih, ti doma na severní stěně nehraje. To nejsou obdobné, ale zcela jiné, respektive zásadním způsobem jine provozní podmínky.
04.04.2006 (16:09)
No, ten priklad s autem ma tu nevyhodu, ze tam nejsou zadna zabzar (nebo jo?) a dalsi vychytavky, proto jsem ho pouzil, i kdyz neni dokonaly.
Ze pendolino jezdi (dopredu, dozadu, rovne, do zatacky) se taknak vi.
Takze kdyz se vratim k tomu pendolinu - kdyz budu chtit vyzkouset, jestli to bude jezdit, tak to muzu u Velimi, muzu to dokonce udelat mezi Prahou a Decinem, ale pokud pak budu jezdit Praha-Ostrava, tak bych to preci jenom prubl aji nekde kolem tej Ostravy a nebyl bych potom prekvapeny, ze co fungovalo u Usti nemusi fungovat u Olomouce...
Tim nerikam, ze tohle byl/je problem, ktery melo/ma pendolino u nas, ale kdyz to vezmu zase u tech aut, tak vynikajici vytuneni Ferrari v Maranellu Schumimu nezajisti vitezstvi v Sepangu, protoze tam budou asi trocha odlisna specifika.
Nebo jinak - v obchode mi predvedou satelit - skvele funguje. Prijdu domu a to, ze v obchode fungoval skvele je mi prd platne, protoze mam okna jenom na sever a nade mnou 15 pater...
Takze si porad tak nak myslim, ze testovani na "pribuzne" trati je o nicem, ale beru, ze jsem palice dubova:-)
Ze pendolino jezdi (dopredu, dozadu, rovne, do zatacky) se taknak vi.
Takze kdyz se vratim k tomu pendolinu - kdyz budu chtit vyzkouset, jestli to bude jezdit, tak to muzu u Velimi, muzu to dokonce udelat mezi Prahou a Decinem, ale pokud pak budu jezdit Praha-Ostrava, tak bych to preci jenom prubl aji nekde kolem tej Ostravy a nebyl bych potom prekvapeny, ze co fungovalo u Usti nemusi fungovat u Olomouce...
Tim nerikam, ze tohle byl/je problem, ktery melo/ma pendolino u nas, ale kdyz to vezmu zase u tech aut, tak vynikajici vytuneni Ferrari v Maranellu Schumimu nezajisti vitezstvi v Sepangu, protoze tam budou asi trocha odlisna specifika.
Nebo jinak - v obchode mi predvedou satelit - skvele funguje. Prijdu domu a to, ze v obchode fungoval skvele je mi prd platne, protoze mam okna jenom na sever a nade mnou 15 pater...
Takze si porad tak nak myslim, ze testovani na "pribuzne" trati je o nicem, ale beru, ze jsem palice dubova:-)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko