..: Přerušení provozu na trati Wien – Břeclav :..
Dürnkrut 3.4.2006

Podle informací ÖBB (teletex ORF a 3Sat) je v důsledku povodní zastaven provoz na trati Wien – Břeclav mezi stanicemi Angern a Dürnkrut (zaplavená stanice Dürnkrut na snímku od Arthura Meyera ze dne 3.4.2006). Jedná se o stejný úsek jako v roce 1997. Tehdy byly vedeny odklonem z Hohenau do Mistelbachu vlaky Chopin a Vindobona, ostatní vlaky byly ukončeny v Hohenau a cestující z/do Vídně byli přepravováni autobusy.

Aktuální informace z Rakouska uvádí, že je zatopeno nádraží Dürnkrut. Je vzdáleno cca 500 metrů od řeky.

Doplnění 11.50
EC 104, EC 71, EC 103, EC 102 vedeny odklonem přes Marchegg,
EC 75 ukončen v Hohenau, EC 70 výchozí z Hohenau; Hohenau – Wien = NAD

Doplnění 14.20 – informace ČD
Mimořádná opatření na tratích v Rakousku, 03.04.2006
Na rakouských železnicích (ÖBB) byl dne 3.dubna 2006 (v cca 06:15 hod.) z důvodu zatopení tratě zastaven provoz na trati č. 930 (Břeclav – Wien) mezi stanicemi Angern a Dürnkrut. Přerušení provozu bude dle předběžných zpráv trvat asi 1 týden, tedy do 10.dubna 2006 (bude upřesněno). Z tohoto důvodu jsou zavedena tato mimořádná opatření v osobní dopravě:

Opatření pro den 3.dubna 2006:
Vlaky EC 74 (Wien Südbhf. – Praha hl.n.); EC 102 (Wien Südbhf. – Warszawa Wschonia); EC 104 (Wien Südbhf. – Warszawa Wschonia); EC 172 (Wien Südbhf. – Praha – Hamburg-Altona); a R 202 (Wien Südbhf. – Warsawa Wschodnia) jedou v úseku Wien – Břeclav mimořádně odklonem přes Marchegg a Devínskou Novou Ves.
Vlaky EC 77 (Praha - Břeclav – Wien Südbhf.); EC 103 (Warszawa Wschodnia – Wien Südbhf.); EC 105 (Warszawa Wschodnia – Wien Südbhf.); EC 173 (Wien Südbhf. – Hamburg-Altona) jedou v úseku Břeclav – Wien Südbhf. mimořádně odklonem přes Devínskou Novou Ves a Marchegg.
Vlak EC 75 (Praha-Holešovice – Wien Südbhf.) jede mimořádně v úseku Praha-Holešovice – Hohenau, v úseku Hohenau – Wien Südbhf. budou cestující přepraveni náhradní autobusovou dopravou.
Vlak EC 70 (Wien Südbhf. – Praha-Holešovice) bude v úseku Wien Südbhf. – Hohenau nahrazen náhraní autobusovou dopravou, vlak jede pouze v úseku Hohenau – Praha-Holešovice.
Zpoždění vlaků v úseku za odklonovým úsekem (popř. za úsekem s náhradní autobusovou dopravou) bude přibližně 60 - 90 minut. Jízdenky vydané pro původní tratě platí i při jízdě odklonem.

Opatření od 4.dubna 2006 do odvolání (cca 1 týden)
Vlaky EC 70 (Wien Südbhf. – Praha-Holešovice); EC 76 (Wien Südbhf. – Břeclav - Praha hl.n. ) ; EC 104 (Wien Südbhf. – Warszawa Wschonia); EC 172 (Wien Südbhf. – Praha – Hamburg-Altona); EC 102 (Wien Südbhf. – Warszawa Wschonia); EC 74 (Wien Südbhf. – Praha hl.n.) a R 202 (Wien Südbhf. – Warszawa Wschodnia) jedou v úseku Wien – Břeclav mimořádně odklonem přes Marchegg a Devínskou Novou Ves.
Vlaky EC 71 (Praha hl.n. – Wien Südbhf.); EC 75 (Praha-Holešovice – Wien Südbhf.); EC 103 (Warszawa Wschodnia – Wien Südbhf.); EC 173 (Wien Südbhf. – Hamburg-Altona); EC 105 (Warszawa Wschodnia – Wien Südbhf.); EC 77 ( Praha / Břeclav – Wien Südbhf.); R 203 (Warszawa Wschodnia – Wien Südbhf.) jedou v úseku Břeclav – Wien Südbhf. mimořádně odklonem přes Devínskou Novou Ves a Marchegg.
Zpoždění vlaků v úseku za odklonovým úsekem bude přibližně 60 minut. Jízdenky vydané pro původní tratě platí i při jízdě odklonem.
Regionální vlaky na ÖBB jsou v úseku Drösing (Dürnkrut) a Gänsendorf nahrazeny náhradní autobusovou dopravou.

K tomu poznámka:

Odkloněný EC 104 "Sobieski" nemá ještě ve 14.20 potvrzen příjezd do Břeclavi (10.08), odkloněný EC 172 "Vindobona" (12.08) podobně.

Pro srovnání osobní vlak 2312 z ÖBB do Břeclavi + 25 minut, 2314 předpoklad + 27 minut.


Miroslav Zikmund | 3.4.2006 (10:35)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu Rakousko


  1 2      Zpráv na stránku:   
04.04.2006 (9:33)  
Doma jsem prohrábl PC a našel jsem tam rukopis poznámek ze 24. července 1997 s těmito údaji :
Chopin - Hohenau 7.30, Mistelbach 8.30 - 8.46, Wien S. 9.29
Vindobona na odjezdu z Hohenau do Břeclavi + 93
Smetana – NAD Hohenau – Wien S. + 40
NAD Dürnkrut – Angern = + 7
Chopin na odjezdu z Hohenau do Břeclavi + 82.
Odklonem jezdil taky EC Antonin Dvořák, u kterého mám poznámku, že byl cca 8.30 v Mistelbachu a měl být v té době někde u Rajhradu a dále poznámku o nákladním vlaku PKP > přístav Koper.
Samozřejmě, že fotografů bylo na tehdejší odklonové trati plno.
Ta trať přes Dobrmansdorf je dlouhá 30 km, tehdy sloužil v Dobrmansdorfu výpravčí a podle poznámek jsme tam s Vindobonou křižovali s motorem 5047.
Mezi Mistelbachem a Hohenau je výškový rozdíl 50 metrů (viz atlas ÖBB), traťová rychlost max 50 km, na některých místech kvůli obloukům 40 km/h.
Tehdy jsem si procházel úsek zastávka Stillfried – Dürnkrut pěšky po kolejích a bylo patrné, že trať bylo pod vodou. Vede totiž v těsné blízkosti řeky (a hrází) a byť nebylo patrné přelití hrází, tak se tam voda prostě prosákla.
K tomu ještě podmáčená trať za zhlavím stanice Dürnkrut směr Wien v místech, kde se přejíždí pravobřežní přítok Moravy (v létě je to takový nenápadný potůček).
registrovaný uživatel rk_kn.  mail  
04.04.2006 (8:41)  
Veľkú radosť z týchto odklonov majú fotografisti . Pekné snímky z ich akcií sú na http://vlaky.net .
03.04.2006 (20:08)  
EC Vindobona tu v Břeclavi byla spojena s EC Sobieski a čekala na příjezd 263 003 na EC Polonia ze Slovenska, která je brala na Slovensko.
registrovaný uživatel M 
03.04.2006 (17:59)  
Kdybych napsal, ze chteli moc prachu, tak mi taky budete vysvetlovat, ze prachem se platit neda..?

No nic - Vindobona zpozdeni 2.5 hod, Sobieski 4.5 hod. Na to, ze ta oklika zabere zhruba hodku, tak slusny. Mozna cekali, az jim dojedou naky vagonky, protoze co by se Rakusaci namahali neco vymyslet, kdyz to stejne jede na "vychod"...
03.04.2006 (16:35)  
Nevíte někdo jak jezdí nákl.vlaky, zda vůbec, přes Mistelbach, či po jiné trase?
03.04.2006 (14:52)  
Někdo pořád nechápe přenesený význam slov - dukáty = peníze
registrovaný uživatel Ondra 
03.04.2006 (14:45)  
No kdyz se obtezovali s dalnici, tak potrebujou vybirat prachy a ne aby jim tam jezdil nekdo vlakem..
registrovaný uživatel waszyn 
03.04.2006 (14:19)  
v chorvatsku nejsou hřivny ani dukáty ale kuny
03.04.2006 (14:12)  
ad M : nikoli dukátů, ale "hřiven" …
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko