..: Modernizace trati Kadaň - Karlovy Vary :..
750.287 na přípřeži 363.086 (Poštovní spořitelna) v Ostrově nad Ohří - 11.2.2006, foto: Jan ŠedivýKarlovy Vary - Stavbu Elektrizace trati Kadaň - Karlovy Vary tvoří dvě souběžně prováděné stavby: předelektrizační úpravy a samotná elektrizace. Elektrizace trati zahrne vedle trakčního vedení a transformoven i montáž sdělovacího a zabezpečovacího zařízení, elektrické osvětlení stanic a elektrické ohřevy výhybek. V části trati Vojkovice - Karlovy Vary byl elektrický provoz zahájen v prosinci roku 2005, celý elektrizovaný úsek bude zprovozněn v listopadu roku 2006.
V těchto dnech se i dokončuje první část celkové rekonstrukce železniční trati mezi Kadaní a Karlovými Vary. Obnova téměř padesátikilometrového úseku zahrnovala výměnu podloží, štěrku, pražců, kolejnic, rekonstrukci několika mostů, přejezdů a vybudování protihlukových stěn a připravila tuto trať na úplnou elektrizaci.
Stavbu v celkové hodnotě 810 milionů korun provedlo sdružení tří dodavatelů pod vedením společnosti Skanska ŽS od listopadu 2003 do února 2006. Investorem stavby je Stavební správa Plzeň Správy železniční dopravní cesty. Finanční prostředky poskytl Státní fond dopravní infrastruktury.

Od prosince jsou na rychlících nasazovány dvousystémové elektrické lokomotivy řady 363, kdy po neelektrifikovaném úseku Ostrov n/O - Kadaň jsou přetahovány za pomocí dieselových lokomotiv. Osobní vlaky mezi Chebem a Chomutovem jsou vedeny střídavou lokomotivou ř. 242 s klasickou soupravou z Chebu do Ostrova, kde se přestupuje na náhradní soupravu (zpravidla 742 nebo 810 + vozy 010). Po dokončení elektrifikace v celém úseku budou i osobní vlaky taženy lokomotivami ř.363.

Zdroj : MD ČR
Foto : Brejlovec na přípřeži Poštovní spořitelny v Ostrově n/O 11.2.2006 - foto Jan Šedivý

JRtrain Poslat mail autorovi | 31.3.2006 (6:57)
Související zprávyopen/close

31.03.2006 (14:02)  
Hnupik: Jsi mimo, trat "je elektrifikovana", s tim ze na tom useku z Vojkovic do Kadane, kde elektrizace neni jeste hotova, je psana trvala vyluka elektrickeho provozu az do cervna. Jinak k tem osobnim vlakum, budou to prime vlaky z Chomutova do Chebu, s preprahem na radu 242 ve Varech, takze to bude jedna z mala relaci osobaku kde dochazi k preprahu lokomotivy (jinak me napada jeste Plzen - Zelezna Ruda).
31.03.2006 (12:15)  
Ale v jízdnim řádu je ta trat napsana jako elektrifikovana tak proc to chcou elektrifikovat?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko