..: Vlaky z Neratovic do Brandýsa n.L. zůstanou zachovány :..
Neratovice - Před několika měsíci vyplul na povrch záměr neratovické radnice zastavit osobní dopravu na trati 074 z Neratovic do Čelákovic v úseku Neratovice - Brandýs nad Labem. Důvodem k tomuto rozhodnutí bylo přejezdové zabezpečovací zařízení na přejezdu, který je situován prakticky přímo na neratovickém náměstí. Na trati je zaveden samoobslužný způsob odbavení cestujících a vlak, který přijížděl do zastávky Neratovice město uvedl PZZ do výstražného stavu. Automobily pak čekaly na odbavení všech cestujících strojvedoucím a odjezd vlaku ze zastávky přes inkriminovaný přejezd, a tak tvořily dlouhé kolony přimo na náměstí a v přilehlých ulicích. Neratovická radnice proto přemýšlela o zavedení autobusové dopravy v úseku Neratovice - Brandýs n. L., aby byly tyto nepříjemné kolony z centra města zažehnány. Proti tomu se však zvedla ostrá vlna protestů z řad obyvatel města, kteří na radnici doručili i několik petic za zachování provozu. Před několika dny tak došlo k dohodě mezi ČD a Městským úřadem v Neratovicích, v níž se ČD-SDC zavázaly k rekonstrukci přejezdu tak, aby byl ovlivněn vlakem až po odjezdu z neratovické zastávky a neblokoval tak neúměrně dlouho dopravu ve městě. Celkové náklady rekonstrukce se vyšplhají na 1 milion korun, které uhradí České dráhy. Připomínám, že k podobné situaci došlo i v žst. Mladá Boleslav-město, kde naopak časté posunování z a na vlečku Škoda Auto a.s. extrémně dlouho blokovalo přejezd na hlavním průtahu městem. Problém vyřešilo zahloubení celé trati včetně nástupišť pro cestující veřejnost a přemostění tohoto zahloubení.

Martin Hanzal | 29.3.2006 (15:26)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
02.04.2006 (12:19)  
860 003: dva roky jsem jezdil na kole z Nové Paky do Jičína (16 km) po silnici I/16. Nikdy se mě nikdo nesnažil svou jízdou zabít. V pohodě to sice nebylo, ale rozhodně to bylo nahony vzdálené tomu, co tu píšete Vy. Holt každý má jinou zkušenost. Důležitý je pak průměr (nebo raději medián :-)
01.04.2006 (9:14)  
Xyz: Já chodím Nová Ves-Nové Ouholice, je tam plná čára, myslíte si, že někoho zajímá? Průměrně 4x slyším písknout gumy, vidím tak 10 prasáren(myšky) zažívám zuřivost řidiců když odmítám poradit s cestou, nedávno mi jeden rozbil hlavu heverem, když jsem mu oznámil, že když ná na provoz auta, tak jistě má i na navigační systém, aby nemusel otravovat okolí otázkami kudy se kam dostane. Záměrné zastříkání blátem je na denním pořádku. Svézt mně chtěl akorát taxikář který mně násilím nacpal do auta a pak zase vykopal ven, když jsem mu sdělil, že nemám peníze. A pak ještě 2 holohlavci v mercedesu mně chtěli odvézt v kufru na "rozebrání" na orgány a pak mně vyhodili se slovy:"ten je starej"
01.04.2006 (9:02)  
K vybavení nejen zastávek, ale i vozů 809 postupně dojde, jeli jste Rakovník-Kralovice? Tam je mincovní automat ve voze. Zajímalo by mně jak funguje v poskakující 809 když mimo jiné mince váží. Taky tam používali hlášení "Ukončete výstup a nástup dveře se zavírají".
31.03.2006 (19:51)  
Nejjednodušším řešením je vybavení zastávky prodejním automatem, který bude umět vydávat všechny typy jízdenek, jako je to běžné v Rakousku, Německu nebo Švýcarsku a rovněž v Itálii, takže se bude jednat o zastávku komerčně obsazenou a strojvedoucí se tam nebude zabývat hloupostmi typu "prodej jízdenek" …
registrovaný uživatel xyz  mail  
31.03.2006 (19:35)  
Nevim, ja "diky" kvalitne zajistene ZDO obcas po te silnici chodim do vsi ne 2 ale 5km a jde to. Ostatne ono to jit musi. Obcas me dokonce nedo z tech zlych agresivnich strasaku kus cesty sveze...

Samozrejme, ze na silnici par blbu potkate, ale je tam taky masa slusnych, kteri se ovsem do zadne statistiky casto nedostanou, protoze nikoho nerasi.
31.03.2006 (18:28)  
Proti řidicům jedině agresivita a netolerance. To mizivé promile slušných je zanedbatelnou kapkou v moři. Nebo jste snad slepí? Zkuste jít 2 km podle silnice a uvidíte takových prasáren... Ale to už se tu probíralo včetně psychotestů.
31.03.2006 (12:16)  
Také občas jezdím autem, ale nerad. To, co se dnes na silnicích děje je hrůza hrůz. Kdo chce jezdit slušně, nemá šanci protože brutálně agresivní většina v natuněných hniličkách z druhé až desáté ruky mu to prostě nedovolí. O členech zrzavcova fanklubu, kteří se pokoušejí projíždět blikající přejezdy a velmi často to nezvládnou raději nemluvit, ostatně statistiky jsou dostatečně výmluvné. Jen trnu hrůzou, co se stane, až fírové řeknou, že si v rámci demokracie budou jezdit, jak se jim zachce, protože když to jde na silnici, musí to jít i na kolejích...
registrovaný uživatel xyz  mail  
31.03.2006 (11:08)  
860 003:

Zatimco Vas prispevek je prikladem zvladnute agresivity az mirnosti a tolerance. ;)
31.03.2006 (9:23)  
Řidiči jsou odporní. Vozej si p----e, ničí životní prostředí, a když mají někde počkat, můžou se p----t. Letos ani nevytahnu kolo, agresivita řidiců je neskutečná.
30.03.2006 (16:31)  
To Twix:
Ta signalizace v Řevnicích je moje dílo ještě z doby, kdy tam byly klasické šraňky na kliku. Když se dělala rekonstrukce veřejného osvětlení, mluvili jsme s Ing Benešem dlouho do slavného obecního magistrátu jako do dubu, až jsme po třičtvrtě roce přemlouvání dosáhli toho, že technické služby přiložily do trasy dva kabely, na které se napojily krabice se žárovkami a nápisem ZÁVORY UZAVŘENY. Na vnější kladce předzváněče se vybrousila snížená plocha a na nosnou traverzu namontoval koncový spínač. Do rozváděče V. O. se namontoval zdroj 12 V DC a relé, vyrobené ještě za France Josefa, které se mi podařilo uzmout z jakýchsi neidentifikovatelných trosek elektrodynamického stavědla (Je tam asi dodnes, i s tím zdrojem.)Při výměně závor byl koncový spinač nahrazen kontaktem řídicího relé. Praskání žárovek se omezilo jejich zapojením do serie.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2019 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko