Lhotice u Jemnice - Ve Lhotici u Jemnice na Třebíčsku se dnes ve 12:17 hodin střetl na chráněném železničním přejezdu v činnosti osobní vlak 24859 s osobním automobilem značky Škoda Felicia. Vlak jel rychlostí kolem 50 km/h. V automobilu byly dvě ženy a jedno dítě. Jedna žena (34) byla na místě usmrcena, druhá žena (31) těžce zraněna a její dítě (5) lehce zraněno. Ve vlaku nebyl nikdo zraněn. Osobní vlak byl veden motorovým vozem 810.144-6. V době výluky byla přeprava cestujících zajištěna náhradní autobusovou dopravou mezi stanicemi Moravské Budějovice a Jemnice.
Johny_travnikar | 28.3.2006 (21:11)
Související zprávy
01.04.2006 (8:49)
Jeden z najčastejších dôvodov stretnutí na žel. prejazdoch je naša hektická doba, ktorá nás núti šetriť ten drahocenný čas kde sa dá. A tak skrze chcenú ušetrenú minútu,ktorú chceme získať (či už "myšičkou" okolo spustených závor,alebo prejazdom na červenú) sa táto ušetrená minúta často stáva tou poslednou v našom živote.
Zo svojích skúsenosti viem potvrdiť,že najčastejším stretnutím sú práve na prejazdoch so závorami. Viete tá "ešte" stojaca závora pri blikajúcich červených svetlách výstražníkov je ten moment,ktorý hovorí vodičovi "ešte to stihnem". No v mnohých prípadoch sa však závora v jednom momente spustí(lebo je závisla od času , nie od chcenia vodiča) a vtedy vodiči spanikaria a miesto toho aby ju prerazili(preto je z dreva) častokrát prerazí vlak ich.
V našom fachu tomu hovorievame: "Závory sú pre kravy, preto že tie nevedia, že červená znamená STOJ"!!!!!
Neviem, či na tomto prejazde boli závory,ale je mi ľúto každého vyhasnutého života.
Zo svojích skúsenosti viem potvrdiť,že najčastejším stretnutím sú práve na prejazdoch so závorami. Viete tá "ešte" stojaca závora pri blikajúcich červených svetlách výstražníkov je ten moment,ktorý hovorí vodičovi "ešte to stihnem". No v mnohých prípadoch sa však závora v jednom momente spustí(lebo je závisla od času , nie od chcenia vodiča) a vtedy vodiči spanikaria a miesto toho aby ju prerazili(preto je z dreva) častokrát prerazí vlak ich.
V našom fachu tomu hovorievame: "Závory sú pre kravy, preto že tie nevedia, že červená znamená STOJ"!!!!!
Neviem, či na tomto prejazde boli závory,ale je mi ľúto každého vyhasnutého života.
30.03.2006 (21:30)
Opět se potvrzuje ten již dávno zažité pravidlo,že osovní auto nemůže nikdy nad vlakem nijak zvítězit. Pře železničním přejezdem si má každý počínat tak,aby svým chováním a jízdou nikomu neublížil.
30.03.2006 (1:04)
Hans: ženy znalY a kecalY. To jen na okraj.
29.03.2006 (18:24)
Ty dvě ženský bydlely 200m od to přejezdu, takže to tam dobře znali. Prej spolu kecali až dokecali. Strojvedoucí je bývalý záchranář, takže je duchapřítomně začal vytahovat z toho auta, jako první samozřejmě to dítě.
29.03.2006 (15:12)
Nehci řidičku soudit, kdy žpřesně neznám okolnosti, ale dvě ženy na předních sedalech v autě - to je tragédie...
29.03.2006 (13:12)
Vždyť jsem tam napsal, že na tom vlaku byla 810 144-6.
29.03.2006 (9:53)
Pořád to samé,jen by se mělo taky uvádět vedle typu auta taky jaká lok.nebo mot.vůz to byl.Jen pro představu a zhodnocení poměru sil.
29.03.2006 (8:11)
Ad PZ: Ze třech nehod nemůžete dělat závěry, to nemá vypovídací hodnotu. Dlouhodobě jezdí ženy statisticky bezpečněji. Za to můžou mužské hormóny zejména testosteron apod., které ovlivňují kromě jiného i např. agresivitu. Ženy jich mají pochopitelně méně a méně riskují.
28.03.2006 (22:02)
poslední 3 nehody*
28.03.2006 (22:01)
Nechci nikoho kritizovat, ale nehody poslední 3 způsobily ženy(ne-li víc v jendom autě najednou). Upřímnou soustrast rodině.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko