Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.

Cheb - dnes v 8.22 hodin usmrtil rychlík jedoucí z Chebu do Prahy 56letého muže. Muž stál na nástupišti přibližně ve vzdálenosti 100 metrů od místa rozjezdu rychlíku a sledoval, jak se vlak dává do pohybu. Následně přistoupil k okraji nástupišti, nevěnoval pozornost houkání strojvedoucího a skočil pod lokomotivu. Zranění na místě podlehl.
Náhradní souprava do Prahy odjela v 9.20 hodin.
V loňském roce při 278 střetech s vlakem zahynulo 157 osob. Více než polovinu těchto případů tvoří sebevraždy, podobně jako dnešní případ v Chebu. Těm se z hlediska provozovatele dráhy, dopravce, ani Drážní inspekce bohužel nedá nijak zabránit.
Zdroj : Drážní inspekce
JRtrain
| 20.3.2006 (10:52)

Související zprávy

20.03.2006 (22:13)
Ve Velesine zadny kopec neni. Uvedomme si, pratele, ze zeleznicni prejezd (i bez zavor) patri k nejlepe zabezpecenym mistum na pozemnich komunikacich. Pred kterou prekazkou jsou po 80 metrech 3x !!! tabule upozornujici na prekazku, ktera je jeste dale oznacena bud krizem (pro mne dostacujici) nebo jeste zvyraznena svetly (pro ty, kteri nemaji odhad a jsou hlusi, ze by neslyseli houkani vlaku) nebo jeste zavoramy pro extra blbe. Pokud clovek (A TO SVOJI VINOU) prekona tyto prekazky zcela svevolne, vystavuje se riziku, ze ho prejede vlak. Jeho volba. Takovej blbec si nezaslouzi zit... Prehlednout 4 znacky... Vyjimky se najit muzou, ale rekl bych, ze kdyby 99% lidi jezdici na cervenou nemelo kliku, bylo by 1000 nehod denne... Ja se vzdy na kazdem prejezdu 3x rozhlednu, klidne i zastavim (tata a bracha delaji na draze, proto rikam, ze se radsi rozhlednu, kdyz vim, kdo tam dela:-) ). Jen vzdycky lituju strojvedouci, kteri pomahaj ozivovat ci zachranovat lidi bez rukou, nohou, musi videt lidi, kteri je pouzili jako nastroj smrti. Hnusnej zazitek...
20.03.2006 (20:44)
to že sebevrah skáče pod vlak není obrazem ČD, jinak řečeno, pokud bude chtít skočit, nezabrání mu v tom žádný kamerový systém
pravda je, že by kamerový systém mohl pomoci zachránit některé sebevrahy před skokem, tedy nejen kamerový systém samotný, ale celkový systém, tedy hlavně nějaký dozor na nástupištích, který buď chybí, nebo nefunguje - a to nemám na mysli pouze pracovníka ČD, který bohužel má velmi malé pravomoci - například je zcela běžné, že neukáznění cestující přecházejí koleje v místech, kde je to zakázáno a takový zam.ČD nezmuže nic, leda by s ním byl policista.
k tomu ještě dodám, že většina nehod - střetů člověka s vlakem se neodehrává ve stanici, ale na širé trati, kde ikdyby kamery byly, by stejně nepomohly.
pravda je, že by kamerový systém mohl pomoci zachránit některé sebevrahy před skokem, tedy nejen kamerový systém samotný, ale celkový systém, tedy hlavně nějaký dozor na nástupištích, který buď chybí, nebo nefunguje - a to nemám na mysli pouze pracovníka ČD, který bohužel má velmi malé pravomoci - například je zcela běžné, že neukáznění cestující přecházejí koleje v místech, kde je to zakázáno a takový zam.ČD nezmuže nic, leda by s ním byl policista.
k tomu ještě dodám, že většina nehod - střetů člověka s vlakem se neodehrává ve stanici, ale na širé trati, kde ikdyby kamery byly, by stejně nepomohly.
20.03.2006 (19:13)
Me by spis zajimalo rozvinuti te myslenky o kamerovem systemu, to by novinka byla. Naledi a sikovni ridici (priklad, co popsal V.H. sice nastat muze, ale na 94,7% tohle ten priklad nebyl) bylo, je a bude:)
20.03.2006 (19:08)
Tak když vidím náledí na po celém prudkém kopci tak nejedu..
Já bydlím s prominutím v kurevských kopcích a u nás platí "pravidlo nejsem si jistý-nejedu",i kde je rovina fakt v takovém počasí je třeba trochu více dopředu myslet než běžně..
Ale souhlasím s tím, že se to může stát každému,i při největší pozornosti,ale raději zbytečně neriskovat...a ještě při takovém výborném stavu našich silnic...
Já bydlím s prominutím v kurevských kopcích a u nás platí "pravidlo nejsem si jistý-nejedu",i kde je rovina fakt v takovém počasí je třeba trochu více dopředu myslet než běžně..
Ale souhlasím s tím, že se to může stát každému,i při největší pozornosti,ale raději zbytečně neriskovat...a ještě při takovém výborném stavu našich silnic...
20.03.2006 (19:01)
To, že to řidič prostě neubrzdí, se opravdu může stát. Napadá mě třeba Šlejharka v Nové Pace. Je tam velmi dlouhý a prudký kopec dolů. Když je náledí, může auto chytit smyk hned nahoře a sjet přímo pod vlak, i kdyby jel řidič třeba jen dvacet km/h. (Samozřejmě můžete namítnout, že to může strhnout do pole, ale vy si vždycky najdete důvod k polemice, že) Pokud si dobře vzpomínám, už se to tam stalo. Svět je plný nepravděpodobných událostí. Bohužel. Nebo moná bohudík.
20.03.2006 (17:33)
Klopim hlavu lezu zpatky do rady:)
20.03.2006 (17:26)
Ty lidi jsou nepoučitelní.
20.03.2006 (17:23)
M: No tak ze zrovny Vy byste necitil tu jemnou ironii, to bych byl tedy prekvapen.
20.03.2006 (17:03)
A kdyz se me tam nasere tech 10 trotlu, tak to znamena co? Ze budu v cili o pul minuty pozdeji? No, tak to je pruser, to jo...
20.03.2006 (16:23)
Tom: Jenže když budeš brzdit 100m před přejezdem, tak se ti tam nasere deset trotlu co jedou za tebou. Proto musíš jet na plný plyn a 10 metrů před přejezdem políbit přední sklo...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info

informacni okenko