Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Aktualizováno : 20:40
Most - V sobotu dopoledne v 9:50 hod. došlo na železničním přejezdu v Lomu na Mostecku (Lom u Mostu-zastávka) ke střetu osobního automobilu s osobním vlakem č. 9750, jedoucím ze Slaného do Moldavy v Kr.h.. Dvě ženy v osobním automobilu Renault Twingo utrpěly těžká zranění, jedna byla převezena do Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem, druhá do nemocnice v Mostě. Cestujícím ve vlaku se nic nestalo. Po srážce tlačil vlak osobní automobil asi 60 metrů. Předběžná škoda byla vyčíslena na autě 150 tisíc korun, na vlaku bude minimální (souprava 742 151-4 + os.vozy 010/011 + 742 131-6).
Přejezd je vybaven světelnou signalizací bez závor, která byla v době nehody v činnosti. Železniční trať Most - Moldava v Krušných Horách byla uzavřena. Okolnosti nehody vyšetřuje Policie ČR a Drážní inspekce.
Ve čtvrtek se na stejném místě střetl osobní automobil Škoda Fabia s železniční sněhovou frézou (MUV), která vykolejila. K nehodě došlo v 11:28 hod., řidič vyvázl jen s lehkým zraněním. Celková škoda činí 130 tisíc Kč, trať byla zprovozněna v 15:30 hod.
Zdroj : Novinky.cz , Deníky Bohemia a Drážní inspekce
Most - V sobotu dopoledne v 9:50 hod. došlo na železničním přejezdu v Lomu na Mostecku (Lom u Mostu-zastávka) ke střetu osobního automobilu s osobním vlakem č. 9750, jedoucím ze Slaného do Moldavy v Kr.h.. Dvě ženy v osobním automobilu Renault Twingo utrpěly těžká zranění, jedna byla převezena do Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem, druhá do nemocnice v Mostě. Cestujícím ve vlaku se nic nestalo. Po srážce tlačil vlak osobní automobil asi 60 metrů. Předběžná škoda byla vyčíslena na autě 150 tisíc korun, na vlaku bude minimální (souprava 742 151-4 + os.vozy 010/011 + 742 131-6).
Přejezd je vybaven světelnou signalizací bez závor, která byla v době nehody v činnosti. Železniční trať Most - Moldava v Krušných Horách byla uzavřena. Okolnosti nehody vyšetřuje Policie ČR a Drážní inspekce.
Ve čtvrtek se na stejném místě střetl osobní automobil Škoda Fabia s železniční sněhovou frézou (MUV), která vykolejila. K nehodě došlo v 11:28 hod., řidič vyvázl jen s lehkým zraněním. Celková škoda činí 130 tisíc Kč, trať byla zprovozněna v 15:30 hod.
Zdroj : Novinky.cz , Deníky Bohemia a Drážní inspekce
JRtrain | 4.3.2006 (14:45)
Související zprávy
1 2 | Zpráv na stránku: |
05.03.2006 (20:55)
Takové fotky jsou třeba! I když je smutný příběh.
05.03.2006 (20:38)
sunfreedom: moje řeč! Třeba v Norsku řídí hlavně ženy. Jednou jsem šel po hlavní silnici Oslo - Bergen asi deset kilometrů a všechny řidičky se chovaly nesmírně ohleduplně: zpomalily, počkaly, až bude v protisměru volno a velkým obloukem se mi vyhnuly, aby mě opravdu neohrozily. To jsem u mužů nikdy nezažil, zvláště u těch českých :-( Kecy typu "auto bez řidiče" mě fakt rozčilují...
Jinak NSB jsou super, abych nebyl tolik off topic :-)
Jinak NSB jsou super, abych nebyl tolik off topic :-)
05.03.2006 (20:13)
pech je, že statisticky sme větší prasata my, chlapi... co se týče silnice pochopitelně ;-)
05.03.2006 (17:52)
Hned za prejezdem je zastavka, takze pri narazu uz brzdil, vzhledem k delce soupravy aby to hezky vyslo mohl mit cca 20 km/h. Jinak tenhle vlak jezdi o vikendu vzdy v delsim podani - v zime lyzari, v lete zas cyklisti...
05.03.2006 (17:12)
Ten přejezd přímo navazuje na stanici-je to celkem dobře vidět na druhé fotce. Rychlost vlaku v místě střetu odhaduji tak na 10km/h.
To jsem ani netušil jaké "obří" soupravy nám to na Moldavu jezdí.
To jsem ani netušil jaké "obří" soupravy nám to na Moldavu jezdí.
05.03.2006 (14:33)
Jirka Panther: Já s celodenním (nemá to být spíš celoroční?) svícením souhlasím. Diskuzí na toto téma jsem četl už několik.
"že jsou špatně vidět motorkáři, tramvaje, sanitky"
Motorkáři? No možná ano. Tramvaje? To snad ne. Kolik tramvají jste teď v zimě přehlédl? Sanitky? To je snad vtip. Siréna a modrý maják vám nestačí??
"že jsou špatně vidět motorkáři, tramvaje, sanitky"
Motorkáři? No možná ano. Tramvaje? To snad ne. Kolik tramvají jste teď v zimě přehlédl? Sanitky? To je snad vtip. Siréna a modrý maják vám nestačí??
05.03.2006 (12:43)
To je ale docela smůla. Zrovna ten den, kdy byl ten vlak posílen, tak nedojel nebo dojel hodně opožděn.
Jirka: Tak tohle nechápu. Jak může někdo nadávat na to, že se bude svítit celodenně. To je zatím to nejlepší, co mohli schválit!
Jirka: Tak tohle nechápu. Jak může někdo nadávat na to, že se bude svítit celodenně. To je zatím to nejlepší, co mohli schválit!
05.03.2006 (11:39)
To: Pz - No v televizi říkali, že vlak brzdil do stanice. Takže brzdil dřív než ucítil náraz.
05.03.2006 (6:34)
K diskusi tady toho moc není, jen je komické, že předchozí info uvádí, že vlak č. 9750 bude pro lyžaře o prázdninách posílen a hned první den sejme auto bez řidiče.
Vlak byl tak dlouhý, že jej museli rozpojit (aspoň tak to vypadalo v TV NOVA).
K autům bez řidiče - obvykle se uvádí, že ženy řídí bezpečněji. To ale neplatí, když jedou dvě. To je desetkrát horší než řidiči v rádiovce, nebo klobouku (důchodci, co sledují místo silnice tachometr jestli nejedou o 5km/h více).
Když už debilové kolem Šimonovského prosadili svícení celodenně, které jen zajistí, že jsou špatně vidět motorkáři, tramvaje, sanitky - tak by mohli taky zakázat dvě ženy v autě.
Vlak byl tak dlouhý, že jej museli rozpojit (aspoň tak to vypadalo v TV NOVA).
K autům bez řidiče - obvykle se uvádí, že ženy řídí bezpečněji. To ale neplatí, když jedou dvě. To je desetkrát horší než řidiči v rádiovce, nebo klobouku (důchodci, co sledují místo silnice tachometr jestli nejedou o 5km/h více).
Když už debilové kolem Šimonovského prosadili svícení celodenně, které jen zajistí, že jsou špatně vidět motorkáři, tramvaje, sanitky - tak by mohli taky zakázat dvě ženy v autě.
04.03.2006 (20:59)
No to je mi taky celkem jasný, já se jen snažil tady tu diskusi trochu rozvést. Každopádně za to beztak zase může řidička auta.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko