..: Ministři dopravy ČR a SR jednali o propojení průmyslových zón :..
vleckaOstrava - Pracovní setkání ministrů ČR a SR se uskutečnilo ve Staré Lesné na Slovensku. Milan Šimonovský a Pavol Prokopovič jednali o otázkách dopravního propojení Východ - Západ, o propojení průmyslových zón Katowice - Žilina - Ostrava a o spolupráci obou zemí v oblasti bezpečnosti silničního provozu.
Důvodem jednání je projekt automobilky Hyundai v Nošovicích na Ostravsku a perspektiva rozvoje přilehlých regionů díky zkapacitnění silničního a železničního propojení ve směru Žilina - Ostravsko - Polsko. Česká republika bude prosazovat i napojení automobilky na železniční vlečku. Byl předložen i návrh textu memoranda v oblasti rozvoje železničního propojení na česko-slovenských hranicích.

Zdroj: Tisková zpráva Ministerstva dopravy ČR


CSPSV | 28.2.2006 (14:57)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Moravskoslezský


registrovaný uživatel Space 
28.02.2006 (18:32)  
Souhlasím, že vlaky v Zittau by na sebe mohly více navazovat. Pořád se ale jedná v rámci ČR o jedno z nejlepších přeshraničních spojení (lepší je snad jen oblast Chebska).
registrovaný uživatel TS 
28.02.2006 (18:06)  
Lezi, ale koukni se na navaznosti LausitzBahn a CD v Zittau - staci si jen vybrat, nabizime vse od hodinovych cekani az po triminutovy nepripoj. A v zitavske nadrazni budove je dost zima.
registrovaný uživatel Space 
28.02.2006 (16:22)  
A neleží náhodou Zgorzelec v Polsku na hranicích s Německem (Görlitz)? A není snad spojení Liberec - Görlitz s přestupem v Zittau na relativně slušné úrovni? A neplatí tam náhodou Libnet? Teď chvíli vážně - osobní vlaky Liberec - Habartice - Zawidów - Zgorzelec bych uvítal, ale jen s případnou páteční rychlíkovou návazností na Wrocław z důvodu využitelnosti Biletu turystycznego... PS: Šlo o setkání se slovenským ministrem, ten to asi opravdu nezařídí... :-)
registrovaný uživatel waszyn 
28.02.2006 (16:16)  
Marcel Štancl:
Jednání bylo o tom, že bude zanedlouho potřeba něco někam přepravovat (pže Hyundai), tak jak to udělat aby to fungovalo. Nejednalo se o tom, že něco někam musí jezdit, protože to tam kdysi jezdilo. Čili asi tak. Úplně vidím v ČR i Polsku ty davy, které touží být přepraveny do sousední země rychle,levně a pohodlně v relacích typu Glucholazy, Harrachov, Meziměstí, Lichkov apod.
28.02.2006 (16:08)  
Když jde o Hnuj daj tak jde všecghno, ale běda kdyby chtěl někdo osobní vlak Zgorzelec - Liberec...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko