Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Sokolovsko - Dnes v 6:48 hod se na železniční trati č. 145 Sokolov - Kraslice (Klingenthal SRN) mezi stanicemi Oloví - Rotava na železničním přejezdu (bez světelného zabezpečovacího zařízení) střetl osobní vlak soukromé společnosti Viamont s dodávkou. Na místo vyjely dvě posádky záchranné služby. 47letý řidič nákladního automobilu vypadl po nárazu sklem vozu na kolejiště, kde zůstal ležet v bezvědomí. Zdravotníci ho s vážnými poraněními hlavy a s podezřením na krvácení do mozku dopravili na ARO sokolovské nemocnice. Způsobená škoda byla vyčíslena na 100 000 korun na vlaku a 100 000 na osobním autě. Na místě střetu nahradily do 12 hodin vlakovou dopravu autobusy. Dopravu na trati Sokolov - Kraslice - Klingenthal provozuje soukromá společnost Viamont.
Ve stejném úseku trati se také na želez. přejezdu (bez světelného zabezpečovacího zařízení) 5.10.2005 střetl osobní vlak (Os 17019) spol. Viamont s kamiónem. Strojvedoucí byl spolu se 3 cestujícími zraněn lehce. Motorový vůz při střetu v rychlosti 55 km/h vykolejil a provoz byl přerušen do ranních hodin.
ilustrační snímek z nehody 5.10.2005 - Martin Nožička
Ve stejném úseku trati se také na želez. přejezdu (bez světelného zabezpečovacího zařízení) 5.10.2005 střetl osobní vlak (Os 17019) spol. Viamont s kamiónem. Strojvedoucí byl spolu se 3 cestujícími zraněn lehce. Motorový vůz při střetu v rychlosti 55 km/h vykolejil a provoz byl přerušen do ranních hodin.
ilustrační snímek z nehody 5.10.2005 - Martin Nožička
VLAK81 | 24.2.2006 (14:47)
Související zprávy
25.02.2006 (19:00)
Na základní škole nám jeden pan učitel na výmluvu (když jsme něco zkazili nebo neměli) "já jsem myslel …" odpovídal "myslet, znamená nevědět" a následoval flastr …
Přejezd byl opravdu "zabezpečen" dopravní značkou "železniční přejezd". Řidič rozvážel čerstvé pečivo, tak "spěchal" … a nechval se tak, jak se podle "pravidel silničního provozu" (zákon o provozu na pozemních komunikacích) chovat má …
Bohužel téměř všichni novináři (ač zpravidla držitelé řidičského průkazu) si taky s teminologií nedělají hlavu a přejezd, kde nejsou závory považují za "nechráněný" …
Přejezd byl opravdu "zabezpečen" dopravní značkou "železniční přejezd". Řidič rozvážel čerstvé pečivo, tak "spěchal" … a nechval se tak, jak se podle "pravidel silničního provozu" (zákon o provozu na pozemních komunikacích) chovat má …
Bohužel téměř všichni novináři (ač zpravidla držitelé řidičského průkazu) si taky s teminologií nedělají hlavu a přejezd, kde nejsou závory považují za "nechráněný" …
25.02.2006 (13:04)
Já myslel spíš, že na každém železničním přejezdu se může střetnout vlak s autem:-)
25.02.2006 (9:53)
Martin Nožička: Tak to priste napis. ;-) V takovem pripade je zabezpecen vystraznymi krizi.. jestli se nepletu.. coz je klidne mozne.
25.02.2006 (8:41)
Zde to bylo myšleno to, že přejezd nebyl zabezpečen ani závorami a ani světelným zabezpečovacím zařízením.
24.02.2006 (22:33)
Z platné legislativy vyplývá, že všechny železniční přejezdy jsou chráněné.
24.02.2006 (22:15)
Chráněnné železniční přejezdy také neexistují...
24.02.2006 (19:24)
Nechráněné železniční přejezdy neexistují …
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko