..: Končí stanice Malá Hraštice :..
logo ČDMalá Hraštice - V noci z 25. na 26.2.2006 bude zahájena trvalá výluka služby dopravního zaměstnance (VSDZ) v železniční stanici Malá Hraštice,  která leží na trati 210 (Dobříš - Praha). Železniční stanice je nyní v provozu každý den cca od 7.15 do 16.45 a mimo tuto dobu je stanice neobsazená (VSDZ) a vlaky jezdí v mezistaničním úseku Dobříš - Mníšek pod Brdy.
Se stanicí se ale i nadále počítá, protože při letošních nostalgických akcích, které jsou plánovány na 6.5., 20.5. a 22.7.2006, bude stanice v provozu kvůli křižování a v některých případech i k objíždění zvláštních vlaků Dobříš - Malá Hraštice - Dobříš.
Stanice byla v provozu od zahájení provozu na trati v roce 1897.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 24.2.2006 (13:27)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu ČR Středočeský


25.02.2006 (10:39)  
Přikládám ještě odkazy na dvě fotky z této stanice:

http://tom84.webpark.cz/ruzne/dscf0315.jpg

zde je objíždění soupravy parní lokomotivou, krátce poté co po levé koleji projel Os do Dobříše

http://tom84.webpark.cz/ruzne/dscf0129.jpg

zde je dopolední křižování Os do Dobříše s nákladem vedeným "historickou" zamračenou - tato fotka je velmi nekvalitní, je to vlastně fotka fotky...
24.02.2006 (23:39)  
Twix: Takhle se to běžně dělá, že se kříž umístí na jedno vjezdové návěstidlo a z druhé strany se postaví na volno. Je to tak trochu o lenosti, ale předpis to umožňuje, tak proč to tak neudělat, zvlášť, když je vj. náv. daleko :-))) . I v Olovnici na trati 110, kde je VSDZ od 18:20 do 6:45 se to donedávna takto praktikovalo. Pak dosadili světlené vjezdové L místo mechanického a do něj i do S dosadili indikátor s křížem - výluka se tak "tvoří" přímo v dopravní kanceláři, otočením klíčem v EMZ.
24.02.2006 (22:05)  
U této stanice máme chatu a pamatuji tam ještě pravidelné křižování dnes již (pro tuto trať) nepředstavitelných souprav 853 + 2x Bix a 751 + 3x Bmto denně kolem 17. hodiny. Pak sloužila stanice pro křižování s nákladními vlaky a při mimořádných situacích. Samozřejmě i při nostalgických jízdách, kdy velmi dlouhý parní vlak (s motorovým postrkem) dojel do Dobříše, pak parní lokomotiva s částí vlaku dojela jednou nebo dvakrát do Malé Hraštice a zpět a pak se celá souprava vydala do Prahy. Jedna zajímavost - nevím jestli je to kvůli ztrátě návěstidlového kříže, ale v době, kdy ve stanici není obsluha, zůstává mechanické vjezdové návěstidlo od Dobříše trvale v poloze "volno", a dokonce zde celou noc svítí zelené světlo. Na vjezdu od Prahy kříž je.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko