Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Wien - Státní sekretář pro dopravu Mag. Helmut Kukacka a jeho český protějšek Vojtěch Kocourek podepsali v Brně memorandum o znovuobnovení hraničního přechodu Fratres – Slavonice. Z obou stran hranice je údajně slyšet velký zájem na obnovení provozu. Hospodářským zájmem je převoz dřeva ke zpracování, ale uvažuje se i o osobní dopravě pro turisty. V Rakousku dojde následně k sanaci tratě Schwarzenau – Fratres, která byla po 2. světové válce částečně uzavřena, a k napojení na dráhu Františka Josefa.
Zdroj: Tisková zpráva Spolkového ministerstva pro dopravu, Rakousko
CSPSV | 15.2.2006 (12:15)
Související zprávy
18.02.2006 (8:05)
Vážení kolegové, je to pár let, kdy jsem se zabýval tratí do Slavonic (z Čech) Ze dvou třetin se z ní dá udělat za cenu silnice té nejnižší kategorie kvalitní rozvojová osa slušných parametrů (průměrná traťová rychlost 90km/h). Úseky v úzkém údolí však nejdou moc upravit.
Bohužel politické zadání následnému zpracovateli SUDOPu Praha znělo jako obvykle "Za málo peněz málo muziky" a výsledek podle toho vypadá. Takže zas nic. Protože Slavonice již patří pod Jihočechy, budou mít možnost dopravy do metropole (Budějic) přes Rakousko, což bude asi o 2 hodiny rychlejší než přes Vysočinu.
Pokud se konečně domluví SoNe+ s Rakušáky, pak by to fungovalo jako v Evropě.
Bohužel politické zadání následnému zpracovateli SUDOPu Praha znělo jako obvykle "Za málo peněz málo muziky" a výsledek podle toho vypadá. Takže zas nic. Protože Slavonice již patří pod Jihočechy, budou mít možnost dopravy do metropole (Budějic) přes Rakousko, což bude asi o 2 hodiny rychlejší než přes Vysočinu.
Pokud se konečně domluví SoNe+ s Rakušáky, pak by to fungovalo jako v Evropě.
17.02.2006 (9:58)
na endlich!!!!!!!
17.02.2006 (9:57)
na endlich!!!!!!!
16.02.2006 (13:53)
To Seath: se bojím, že SŽDC se asi žádné tratě prodávat nechystá. Leda, že by si tam kraj pořídil jiného dopravce a společně pak sehnali peníze na investice do trati ...
16.02.2006 (10:58)
hura, hura, hura! uz aby to bylo... :)
jo a co sanace trati Slavonice-vnitrozemi? :))) nechtel by ji treba zprivatizovat Satava? zaslouzila by si to...
jo a co sanace trati Slavonice-vnitrozemi? :))) nechtel by ji treba zprivatizovat Satava? zaslouzila by si to...
16.02.2006 (7:33)
K čemu memorandum, když se na na tomto spojení nejen politicky (už někoik let), ale už i projektově pracuje??? (po studii proveditolnosti a přípravné dokumentaci se už zpracovává projek stavby)
Až se tu oběví zpráva třeba o tom, že se buduje Nové spojení, nebudu se divit :-(
Až se tu oběví zpráva třeba o tom, že se buduje Nové spojení, nebudu se divit :-(
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko