Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - V souladu s deklarovaným příslibem informovalo dnes vedení společnosti Alstom ústy ředitele pro střední a východní Evropu Terence Watsona vedení Českých drah o úspěšném vyřešení problémů souvisejících se spolehlivostí provozu vlaků pendolino. Společnost Alstom zároveň prezentovala garanci spolehlivosti následného plného provozu a zahájila proces protokolárního předávání jednotek zpět Českým drahám. Jako první byla dnes ráno během testovací jízdy předána jednotka s pořadovým číslem 005; předání zbývajících vlaků bude následovat během středy a čtvrtka.
Vedení společnosti Alstom se omluvilo Českým drahám, jejím zákazníkům a České republice za vzniklé potíže a prezentovalo přesvědčení, že vzniklé problémy se podaří vyvážit nejméně třicetiletým spolehlivým provozem vlaků.
České dráhy po obdržení těchto garancí a převzetí jednotek nasadí vlaky pendolino zpět do plného provozu a to podle následujícího schématu:
1. února – jedna souprava pendolino (spoje SC Pendolino Praha – Ostrava)
2. února – další dvě soupravy pendolino (kompletní pokrytí provozu vlaků SC Pendolino na trase Praha – Ostrava)
3. února – celkem 5 souprav pendolino pro provoz na obou větvích Praha – Ostrava (spoje SC Pendolino) a Praha – Brno – Břeclav (spoje EC, IC)
Končí tak přechodné období, kdy České dráhy nemohly poskytovat v plném rozsahu služby v rámci produktu SC Pendolino a spoje na trase Praha – Ostrava byly vedeny tzv. klasickými soupravami složenými z vozů pro vlaky EC a IC.
Ceny jízdného zůstávají sníženy o 20% až do konce února.
Celá tisková zpráva ČD, a.s.
Vedení společnosti Alstom se omluvilo Českým drahám, jejím zákazníkům a České republice za vzniklé potíže a prezentovalo přesvědčení, že vzniklé problémy se podaří vyvážit nejméně třicetiletým spolehlivým provozem vlaků.
České dráhy po obdržení těchto garancí a převzetí jednotek nasadí vlaky pendolino zpět do plného provozu a to podle následujícího schématu:
1. února – jedna souprava pendolino (spoje SC Pendolino Praha – Ostrava)
2. února – další dvě soupravy pendolino (kompletní pokrytí provozu vlaků SC Pendolino na trase Praha – Ostrava)
3. února – celkem 5 souprav pendolino pro provoz na obou větvích Praha – Ostrava (spoje SC Pendolino) a Praha – Brno – Břeclav (spoje EC, IC)
Končí tak přechodné období, kdy České dráhy nemohly poskytovat v plném rozsahu služby v rámci produktu SC Pendolino a spoje na trase Praha – Ostrava byly vedeny tzv. klasickými soupravami složenými z vozů pro vlaky EC a IC.
Ceny jízdného zůstávají sníženy o 20% až do konce února.
Celá tisková zpráva ČD, a.s.
milan | 31.1.2006 (23:30)
Související zprávy
13.02.2006 (19:37)
Jiří Vávra: Přijde na to :) Zatím jezdí Piňďa
08.02.2006 (13:55)
Zdravim, je nejaka novinka na jizni vetvi? Opet klasika nebo pinďa? Planuju pristi tyden se projet EC 134 tak abych nebyl nemile prekvapeny....
08.02.2006 (0:45)
Ale vždyť to je přece přesně to, co jsem psal! Jižní větev nikdy nehostila a ani v nejbližsí době nebude hostit Pendolina na vídeňských EC - 70, 71, 74 a 75. Na oběhy EC134/IC571/IC570/EC135 je určena jediná souprava. Na Ostravu jsou určeny soupravy tři. Výsledek? Čtyři! Bylo-li do provozu předáno souprav pět, musela být jedna v rezervě. Pokud na jižní větvi od víkendu koluje klasika 36X, existuje opět nějaký velký průser, který se sice ČD snaží v naději na brzké řešení tajit (a kupodivu se jim to daří), ale je jasné, že to dřív nebo později opět vyplave. A prý je v tom opět software. To je teda děs...
07.02.2006 (23:26)
Tak teď jsem z toho úplně blbej...může mi někdo objasnit oběhy 680? pokud by vše jelo podle TS641 a 642 je jic potřeba 6, pak jsou ale ještě oběhy TS641_1 a 642_2 (které neobashují EC/IC na Brno)...Ale, aby to nebylo příliš jednoduchý, tak se jezdí podle nějakýho neznámýho oběhu kde jsou všechny SCP a polovina EC/IC na Brno
Pokud jsem se díval správně tak na EC/IC jezdí jen jedna jednotka(která by to měla stíhat),ale to by potom stačily na SCP tři, takže nám někde zmizela jedna jednotka...Chápete to někdo?
Pokud jsem se díval správně tak na EC/IC jezdí jen jedna jednotka(která by to měla stíhat),ale to by potom stačily na SCP tři, takže nám někde zmizela jedna jednotka...Chápete to někdo?
07.02.2006 (23:20)
chyba! Zapomněl jsem na TS642, to je ta čtvrtá souprava...takže:
na pokrytí všeho je potřeba šest souprav, máme jich jen pět, takže odpadá EC70/71/74/75-ušetřili jsme jednu soupravu-jenže 680.006 opět chcípla, takže máme jen čtyři soupravy-čili na 134/135/570/571 jezdí klasika >>
v oběhu na SCP jezdí čtyři soupravy, žádná náhrada nezbývá
na pokrytí všeho je potřeba šest souprav, máme jich jen pět, takže odpadá EC70/71/74/75-ušetřili jsme jednu soupravu-jenže 680.006 opět chcípla, takže máme jen čtyři soupravy-čili na 134/135/570/571 jezdí klasika >>
v oběhu na SCP jezdí čtyři soupravy, žádná náhrada nezbývá
07.02.2006 (23:16)
Tak jedna záloha teď je...v depu,akortá nepojízdná :)
ad Stará Paní: Ale je pravda, že na oběh SCP stačí tři soupravy, bůhví, kde je ta čtvrtá...pátá je ta nepojízdná .006
ad Stará Paní: Ale je pravda, že na oběh SCP stačí tři soupravy, bůhví, kde je ta čtvrtá...pátá je ta nepojízdná .006
07.02.2006 (13:06)
Protože všech pět vlaků Pendolíno se vrátilo do provozu, tak kde by se vzala záloha .-)
07.02.2006 (10:39)
Nehlásili náhodou, že kromě plného nasazení Pendolin na ostravské (3) i brněnské (1) větvi mají ještě jednu jako zálohu? Proč ta nejezdí?
06.02.2006 (16:15)
jo a IC505, 002 v nedeli zamrzle toalety...
06.02.2006 (16:14)
me napadlo, mohli by na to davat cedulky
Made in Shitaly....
Made in Shitaly....
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko