Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Frankfurt - Na obou nádražích na frankfurtském letišti bylo přepraveno 6,8 milionů cestujících a podíl vysokorychlostní dopravy stoupnul o 18%. Na nádraží „Tief-Bahnhof“ před Terminálem 1, které slouží především pro příměstské vlaky, bylo naopak přepraveno o 2,5 milionů cestujících méně než v roce 2004, tj. pokles o 4%. Výrazně více cestujících bylo přepraveno na nádraží „Fernbahnhof“ – 4,3 milionů za loňský rok. Z celkového počtu 6,8 milionů přepravených osob se 1,6 milionu prokázalo kombinovanými jízdenkami Rail&Fly.
Zdroj: Bahnnews
CSPSV | 30.1.2006 (15:11)
Související zprávy
06.02.2006 (20:27)
Rád bych zareagoval na níže napsané komentáře. Zpráv z německy mluvících zemí je dost - jednak vychází tiskové zprávy z různých oblastí železniční dopravy, které jsou doplněny i fotografiemi, jež můžeme volně používat a také tiskové zprávy jsou přehledné, lehce dostupné a vychází jich jak u DB, ÖBB, tak SBB celá řada.
Horší situace je skutečně u ČD, a. s. Tiskových zpráv je o poznání méně (je to menší podnik ve srovnání např. s DB), ale pořád je úroveň o stupeň (možná 2) nižší než u jiných západoevropských společností. Přesto se pomalu zlepšuje.
Za ŽelPage se snažíme vyvolat schůzku s tiskovými mluvčími. Již je vše dohodnuto - ale v současné době mají jiné starosti - zejména novináři z celostátních a regionálních periodik, TV a rádií, kteří referují o pendolinech a také je dlouhodobě nemocný mluvčí Mgr. Šťáhlavský. Jistě všichni zaregistrovali, že nyní za ČD vystupuje Aleš Ondrůj. Uděláme maximum proto, aby se vyskytovalo více zpráv o české železnice, ale vše děláme ve volném času a zdarma a tak nemůžeme věnovat ŽelPage víc času, než ten, který nám zbývá vedle povinných aktivit.
Redaktoři ŽelPage vyvinou takové úsilí, aby byli spokojeni všichni - ti, kdo se věnují zahraniční i ti, kdo se věnují české železnici.
Věřte, že na zlepšeních neustále pracujeme, ale nejde vše tak rychle, jak bychom si přáli a není to vina jen naší, ale i té druhé strany.
Chceme však přinášet zaručené informace a neskončit jako bulvár a jednáme proto výhradně s tiskovými odděleními jednotlivých železničních zpráv či přebíráme novinové články a agenturní zprávy nebo popisujeme vlastní zkušenosti.
Horší situace je skutečně u ČD, a. s. Tiskových zpráv je o poznání méně (je to menší podnik ve srovnání např. s DB), ale pořád je úroveň o stupeň (možná 2) nižší než u jiných západoevropských společností. Přesto se pomalu zlepšuje.
Za ŽelPage se snažíme vyvolat schůzku s tiskovými mluvčími. Již je vše dohodnuto - ale v současné době mají jiné starosti - zejména novináři z celostátních a regionálních periodik, TV a rádií, kteří referují o pendolinech a také je dlouhodobě nemocný mluvčí Mgr. Šťáhlavský. Jistě všichni zaregistrovali, že nyní za ČD vystupuje Aleš Ondrůj. Uděláme maximum proto, aby se vyskytovalo více zpráv o české železnice, ale vše děláme ve volném času a zdarma a tak nemůžeme věnovat ŽelPage víc času, než ten, který nám zbývá vedle povinných aktivit.
Redaktoři ŽelPage vyvinou takové úsilí, aby byli spokojeni všichni - ti, kdo se věnují zahraniční i ti, kdo se věnují české železnici.
Věřte, že na zlepšeních neustále pracujeme, ale nejde vše tak rychle, jak bychom si přáli a není to vina jen naší, ale i té druhé strany.
Chceme však přinášet zaručené informace a neskončit jako bulvár a jednáme proto výhradně s tiskovými odděleními jednotlivých železničních zpráv či přebíráme novinové články a agenturní zprávy nebo popisujeme vlastní zkušenosti.
31.01.2006 (10:30)
Ve třetím řádku je nějaká nesrovnalost. Neměly tam být dvě věty: Na nádraží „Tief-Bahnhof“ před Terminálem 1 bylo přepraveno jen 2,5 mil.cestujících. To je pokles o 4% ???
Ještě by chtělo znát celkový objem přepravy letiště, abychom viděli poměr který jde na koleje.
Ještě by chtělo znát celkový objem přepravy letiště, abychom viděli poměr který jde na koleje.
30.01.2006 (22:49)
Svědek: Jo, to stačí, kdyby ČD chtěly a měly se čím chlubit, tak to vyvěsí tiskovkou jako DB :) Nikdo vám jistě nebrání článek vypracovat, jsem zvědav jaký bude mít ohlas článek s počtem nastupujících ve Vratislavicích... :))
30.01.2006 (19:29)
Jak to? Stačí si o ně "obálkou" slušně požádat. Já se třeba zajímal o trať 036 a během 20 minut mi přišly na mail přesné čísla z posledního sčítání. Jde o denní průměr cestujích mezi jednotlivými stanicemi (směr tam/směr zpět):
Liberec-Rohlice 712/700
Rohlice-Vestec 844/791
Vestec-Vratislavice nad Nisou 839/799
Vratislavice nad Nisou-Proseč nad Nisou 826/796
Proseč nad Nisou-Jablonec nad Nisou 789/793
Jablonec nad Nisou-Nová Ves nad Nisou 887/969
Nová Ves nad Nisou-Jablonecké Paseky 879/976
Jablonecké Paseky-Lučany nad Nisou 1015/1098
Lučany nad Nisou-Smržovka 989/1114
Smržovka-Tanvald 772/851
Někdy stačí jen chtít!
Liberec-Rohlice 712/700
Rohlice-Vestec 844/791
Vestec-Vratislavice nad Nisou 839/799
Vratislavice nad Nisou-Proseč nad Nisou 826/796
Proseč nad Nisou-Jablonec nad Nisou 789/793
Jablonec nad Nisou-Nová Ves nad Nisou 887/969
Nová Ves nad Nisou-Jablonecké Paseky 879/976
Jablonecké Paseky-Lučany nad Nisou 1015/1098
Lučany nad Nisou-Smržovka 989/1114
Smržovka-Tanvald 772/851
Někdy stačí jen chtít!
30.01.2006 (17:46)
Ostuda to je, ale ne ostuda tohoto serveru, ale ostuda CD, ktere zadna takova cisla neprezentuji. Duvody necht si domylsi kazdy sam.
30.01.2006 (16:31)
Spíš je ostuda, že se na nejznámějším českém železničním serveru neobjeví podobná bilance cestujících na českých nádražích. Těch proněmecky orientovaných zpráv už tu začíná být přespříliš!
30.01.2006 (15:48)
Že by inspirace pro Prahu?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko