Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Olomouc - I poslední souprava "supervlaku" Pendolino 680.003 se dnes porouchala. Pro poruchu jednotky na trase Praha-Ostrava si museli cestující přestoupit do náhradního vlaku EC 121 Košičan u obce Krasíkov na Olomoucku. Podle personálu vlaku jde o stejnou závadu jako u předchozích souprav, napsal zpravodajský server Aktuálně.cz.
Zdroj : České noviny (ČTK)
Zdroj : České noviny (ČTK)
JRtrain | 24.1.2006 (9:21)
Související zprávy
25.01.2006 (11:14)
Václav:
Jó, to by mě taky zajímalo.
Mmch, časový údaj Mosty st. hranice (dle http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zpozdeni) nelze brát moc vážně. Polde mě jde asi o nějak zkreslený údaj z Čadci, ale nevím. Každopádně na čáře nikdo s PC nesedí. ;-)
Jó, to by mě taky zajímalo.
Mmch, časový údaj Mosty st. hranice (dle http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zpozdeni) nelze brát moc vážně. Polde mě jde asi o nějak zkreslený údaj z Čadci, ale nevím. Každopádně na čáře nikdo s PC nesedí. ;-)
24.01.2006 (18:35)
Ad Hroch: Může mi někdo konečně vyslětlit, proč vlaky chytají v Mostech taková zpoždění, kvůli nástupu/výstupu celníků to snad není. Ale těch obligátních 15 minut už není normální. Dnes tam např. Odra nabrala hezkých 70 minut, sudý Košičan dnes 12 minut, včera 13, předevčírem 19 minut, sudý Excelsior přijíždí do Mostů běžně s náskokem, ale odjezd už hovoří o něčem jiném, za poslední 3 týdny neodjel ani jednou načas, přitom minimálně ve 12 případech přijel ještě dřív než měl. Rád bych věřil, že je to kvůli současnému počasí, bohužel tento stav trvá už dobře přes 3 roky.
24.01.2006 (16:38)
Včera jsem cestoval jak SC 500 tak i SC 511 ale nejtepleji bylo ve starých dobrých koženkách na R 803, jinak jsem dělal okruh z Ostravy do Č.Lípy,Liberce a zpět domu do OV.V Liberci zkolabovala Jarmilka 854 218 něco s kompresorem nahradili to 750 338 a 054 jen jeden
24.01.2006 (16:01)
Hroch - no zas bych to s tim nadsenim pro nahradni vagony neprehanel. Jel jsem tuhle z Holesovic nejakym nahradnim SC, razeny byly Beery, ale v dost prisernem stavu (oloupana barva na operadlech, podrapane sedacky, vagony pomerne dost sesle). A navic v nich bylo mokro :) (Zakopl jsem o uklizece s hadrem.)
BTW - nevite, proc stalo SC510 v nedeli vecer v Pardubicich pet minut po zavreni dveri ve stanici? Ze by predzvest brzkeho konce? :)
BTW - nevite, proc stalo SC510 v nedeli vecer v Pardubicich pet minut po zavreni dveri ve stanici? Ze by predzvest brzkeho konce? :)
24.01.2006 (15:50)
Na K-Reportu se objevil odkaz na tento článek o poruchách Pendolína - http://strach.cz/?p=359. Opravdu stojí za přečtení:
"Podle mě to bude asi paměť nebo grafika, těžko říct. Anebo by možná stačilo vyměnit zdroj, kdyby teda nevážil tři tuny."
"Podle mě to bude asi paměť nebo grafika, těžko říct. Anebo by možná stačilo vyměnit zdroj, kdyby teda nevážil tři tuny."
24.01.2006 (15:32)
sunfreedom:
Odra přijela zasekaná už z Jablunkova.
lada:
Vozy se kradou z rychlíků 206/7, z mnichovských rychlíků, nejspíš i z brněnských, z Krakonoše, Ostravana či Šohaje (z těchto dvou tedy minimálně). Hold komfort není pro všechny. Nependolíní cestující si mohou trhnout nohou.:-(
Odra přijela zasekaná už z Jablunkova.
lada:
Vozy se kradou z rychlíků 206/7, z mnichovských rychlíků, nejspíš i z brněnských, z Krakonoše, Ostravana či Šohaje (z těchto dvou tedy minimálně). Hold komfort není pro všechny. Nependolíní cestující si mohou trhnout nohou.:-(
24.01.2006 (14:40)
ad martin hanzal: tak to me pripomnelo fotku parni 556, na niz je napsano: "Nikdy nezapomeneme - Leopoldov", ale na Pendolino trochu brzo, ze?
24.01.2006 (13:45)
teď jsem si na www.centrum přečetl, že se jedná o konstrukční chybu. Může mi někdo vysvětlit jak se dá taková konstrukční chyba opravit, kromě toho že vyrobím vlak znovu bez této chyby?
24.01.2006 (13:30)
mám takový příjemný dojem, že nadšení pro italský gaveň konečně pominulo
24.01.2006 (13:20)
Let ve výši 0. Představte si že by Altshom vyráběl letadla. "Letadlo zůstalo stát nad Krasíkovem, cestující si přestoupili do náhradního letadla".
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko