..: Zaměstnanci německých drah pohrozili stávkou :..
DBNěmecko - Zaměstnanci německých drah (DB) pohrozili stávkou v době MS ve fotbalu, pokud vláda odsouhlasí rozdělení státní společnosti Deutsche Bahn, aby společnost mohla vstoupit na burzu. Rozdělení by mohlo přinést velké propouštění.

Zdroj : Novinky.cz

JRtrain Poslat mail autorovi | 20.1.2006 (5:23)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Legislativa

Další z regionu Německo


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Stealth  mail  
22.01.2006 (23:20)  
Srovnávat energetiku (ČEZ) a veřejnou dopravu (ČD) je demagogie.
registrovaný uživatel hnatikk  mail  
22.01.2006 (21:27)  
to Web:
No rozhodně máme kvalitnější dálnice než naše koleje..

A jinak ČEZ je taky státní podnik a jak si vede..:)
registrovaný uživatel Web 
22.01.2006 (13:36)  
Panther: Haha :) A správce tratí SŽDC, smluvně až někdy do roku 2008/9 je kdo? :)))

Ad SA - tedy zrovna si díky "kvalitní" síti dálnic skutečně lebedí, třeba na D1.

A netvrďte mi, že se za komunismu vyřezávalo v noci, možná jste spíš chtěl říct, že se v té době nevyřezávalo vůbec, díky čemuž musí dneska porážet ty stromy :/

Samozřejmě tím neospravedlňuju denní výluky, ty jsou blbost a správně by měl dopravce (ČD) chtít po správci trati (ČD) finanční kompenzace (pak by se třeba vyplatilo vyřezávat v noci), což ovšem do skutečného oddělení dopravní cesty a dopravce nepůjde...
registrovaný uživatel Mates 
21.01.2006 (14:03)  
2Stealth: a chyba je to ci ? ty firmy ktera zneuziva toho, co ji je v tehle zemi dovoleno, staci byt velka bohata zahranicni firma a dostanete pozemky za 1kc a danove prazdniny na nekolik let, cesky podnikatel je ohoblovanej jeste driv, nez staci vydelat jedinou korunu...
21.01.2006 (13:01)  
Jirka Panther: Já platím za přepravu Českým drahám, takže nevím, kde jinde bych si měl stěžovat. Když se jim porouchá lokomotiva, tak mám taky běžet do Škodovky a vymáhat tam vrácení peněz za jízdenku?
registrovaný uživatel Stealth  mail  
21.01.2006 (13:01)  
Já dělám ve státní firmě a žádný zaopatřovací ústav to není. Plat sice není buhvíco, ale vím že každého 13. je na účtě; stejně tak vím že je za mne placeno sociální i zdravotní a podobně. Je však pravdou, že co si zde dovolí někteří zaměstnavatelé (ponejvíce ze země na západ od našich hranic) je leckdy neúnosné. Ve své vlasti by si firma nedovolila ani 1/10 toho co tady.
registrovaný uživatel Zel.am  mail  
21.01.2006 (12:46)  
Když srovnám mé prac. nasazení kdy se 8 hodin nezastavím s kámošema na ČD, tak oni vpodstatě jsou na rekreaci...plat podle toho ale taky vypadá, paradox je že stále od nich slyším jak se mají hrozně zle...(samozřejmě, jsou i vyjímky)
zel.am
registrovaný uživatel Mates 
21.01.2006 (10:37)  
2JPNK: jiste, kdyby ty podniky zustali statni, tak urcite budou ted konkurenceschopny a prosperujici .. jako statni CD ... nerikam ze se nedali zachranit, ale ne urcite ve statnich rukou, stal by se z toho pak maximalne zaopatrovaci ustav s dotovanej statem
21.01.2006 (9:24)  
Naprosto souhlasím s prvním bodem pracovního řádu, ovšem z 80% si zákazník nemůže stěžovat na ČD, protože ti už dneska jen jezdí po skanzenu ve vlastnictví státu. Vemte si slavnou Student Agency jak se jim jezdí po našich krásných dálnicích... Kdyby nebylo dálnic vůbec by nejezdili.

Ale konkrétně: Na trati Praha - Plzeň si správce trati dal za úkol vyřezat křoví na svazích a porazit asi 5 stromů. Samozřejmě ideální čas jako za socialismu (to ale jezdili lidi do práce a pak z práce, mezitím nic nejelo) - hezky přes den s výlukou jedné koleje na níž měli postaven drtič křoví. V úseku, který se v intervalu nedá jezdit jednokolejně to byla docela soda. Sudé Os dostávaly 7 minut, liché 25 minut. Celkem 6 vlaků v průměru o 100 lidech x 15 dní. To milého správce vůbec nezajímá a ČD s tím nemá nic společného. Takže pan zákazník si nemůže stěžovat ani na lampárně, která je téměř všude zrušená.

Přitom vím aspoň o třech firmách v regionu, které by potřebovaly výluku pro drtič klidně v noci a přes den by si udělali práci bez výluky. Případně při nebezpečném kácení tak hodinku a půl vypnutí TV kdy Os nejede (dvouhodinový interval).

Výpravčí z toho byli nešťastní, protože takovéhle kraviny se nikdy nedělaly až za našeho novodobého kapitalismu. Takže jakákoliv privatizace a propouštění je nahovno, pokud si všichni neuvědomí a nebudou dodržovat bod 1. To samozřejmě od všech v baráku na nábřeží až po strážce přechodů.
21.01.2006 (9:11)  
Ad sunfreedom zaměstnaci ČKD,Poldi Kladno a dalších firem taky privatizace nelitovali naopak velice se jim líbila.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko