Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Brno - Ministr dopravy Milan Šimonovský nevyloučil, že by České dráhy mohly problémové rychlovlaky Pendolino vrátit zpět výrobci v případě, že se je Alstomu během dvoutýdenní lhůty nepodaří opravit a závady se budou opakovat. České dráhy však preferují návrat Pendolin do provozu, očekávají ho během několika dnů.
„Je-li souprava mimo provoz pět dnů, musí výrobce platit vysoké penále“, řekl ministr Šimonovský.
Neznámá softwarová chyba vyřadila minulý týden čtyři soupravy z provozu. Na vlacích SC Praha–Ostrava tak jezdí jediná jednotka, která denně obslouží dva páry vlaků. Další dvě Pendolina ještě nejsou v plném provozu.
Zdroj: České noviny
„Je-li souprava mimo provoz pět dnů, musí výrobce platit vysoké penále“, řekl ministr Šimonovský.
Neznámá softwarová chyba vyřadila minulý týden čtyři soupravy z provozu. Na vlacích SC Praha–Ostrava tak jezdí jediná jednotka, která denně obslouží dva páry vlaků. Další dvě Pendolina ještě nejsou v plném provozu.
Zdroj: České noviny
Nový Sedlik | 16.1.2006 (19:36)
Související zprávy
18.01.2006 (20:45)
Martin Stach: Dík za odpověď. Protože moc nevěřím tomu, že se rychlost naklapěcích jednotek v ČR v blízké době nějak zásadně zvětší 200< , tak bych byl taky pro nákup 380 + Ampz + WRmz + 4 (i víckrát) Bmz. Kvalita cestování nebude o nic horší a bude to levnější. Aspoň se ČD nebudou muset stydět, že inkasují příplatek 60 Kč za IC/EC za tak otřesné vagony. Teď v zimě to moc nevadí, ale v létě bez klimy je to děs (hlavně v těch super velkoprostorovejch rekonstruovanejch vagonech, které nemají klimu a maj jenom ty výklopný okýnka(jedna cesta z Přerova do Prahy takovým narvaným vlakem bohatě stačila)).
18.01.2006 (17:23)
HonzaJ: Je to neoficiální, ale jeden člověk od drah říkal v rozhovoru pro MF Dnes, že nový rychlíkový vagon(pravděpodobně Bmz/WRmz/Ampz) stojí 50 mil kč a rekonstruovanej 17 mil kč...Mimochodem, nevíte někdo proč se nekupovalo Bmpz?
A nebyla by místo pendolín lepší souprava 380(125 mil kč) + Ampz + WRmz + 4 Bmz? Vyšlo by to možná levněji než pendolino(425mil kč zminovaná souprava, pendolino 670 mil kč...:-)...co si o tom myslíte? Těším se na Vaše připomínky...
A nebyla by místo pendolín lepší souprava 380(125 mil kč) + Ampz + WRmz + 4 Bmz? Vyšlo by to možná levněji než pendolino(425mil kč zminovaná souprava, pendolino 670 mil kč...:-)...co si o tom myslíte? Těším se na Vaše připomínky...
18.01.2006 (10:28)
xAQnri05: A proč by vubec ten dědula měl bejt nasranej,je to ostatně jeho blbost_lízt do kolejiště a apak se divit že ho něco přejelo?????..
18.01.2006 (9:51)
Pořádt se píše o klopidlech...zvyšování rychlosti. Z mého pohledu je mnohem důležitější blížící se povolení I=130mm, které zapříčiní zrychlení klasických souprav v obloucích podobně jako řada 680.
18.01.2006 (9:12)
xAnri05: Mam namisli ty Sprinteri který se pohybujou kolem Chebu a K. Varech. Jel sem stim jednou a skutečně se naklápí. Moje teta v tom Rumunsku byla a viděla je. Mimochodem dělá na dráze asi 20let azná dost o drázea otom Pendolinu to říkala už před 2. lety. A když se člověk podívá kdy začli
Pendolina porouchat tak jeto až po sražení toho důchdce. Zajmavá souhra náhod.
Pendolina porouchat tak jeto až po sražení toho důchdce. Zajmavá souhra náhod.
18.01.2006 (8:47)
Nevím jak na trati z Prahy do Děčína, ale z Prahy do Brna Vk (rychlosti pro klopidla) platí a využívají se .. tedy když je čím, že. To znamená, že na trase do Ostravy jen v úseku Praha - Česká Třebová. Aby se mohla verifikovat trať dál na Ostravu, musí slézt sníh a fungovat 680 001, která provádí měření.
17.01.2006 (23:59)
Ještě mě tak napadlo, kolik stojí rekonstrukce starejch vagonů. Musí se něco dělat s podvozkama, aby to mohlo jet 160? Kolik stojí klima (která v těch rekonstruovanejch neni), musí se dělat i nějaká zvuková a tepelná izolace. Prostě kolik stojí nový vagon (např.: Bmz od SGP Siemens) a kolik rekonstrukce na podobnou úroveň.
17.01.2006 (21:48)
17.01.2006 (20:28)
Jinak souhlasim, ze za to muze ten rozjetej deda - taky bych byl na jeho miste nasranej...
17.01.2006 (20:27)
To Darco: Sprintery v Rumunsku opravdu jezdi rychleji (jako IC), ale myslim spise proto, ze tolik nezastavuji a hlave taky proto, ze rumunske lokomotivy z Elektroputere Craiova uz nejsou zrovna mladez (sedesata leta). Zde jsou uvedeny navrzene naklapeci rychlosti na I.K vetev Praha-Decin: http://www.k-report.net/koridory/rychlosti1k.htm.Ty ovsem jeste neplati - max. tratova rychlost je zatim platna pro vsechny vlaky - Pendolina maji vsak take lepsi rozjezdove a brzdne chrakteristiky a to muze vyrazne zkratit jizdni doby, to je fakt.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko