..: Vrátí se Pendolina výrobci? :..
Pendolino Brno - Ministr dopravy Milan Šimonovský nevyloučil, že by České dráhy mohly problémové rychlovlaky Pendolino vrátit zpět výrobci v případě, že se je Alstomu během dvoutýdenní lhůty nepodaří opravit a závady se budou opakovat. České dráhy však preferují návrat Pendolin do provozu, očekávají ho během několika dnů.

„Je-li souprava mimo provoz pět dnů, musí výrobce platit vysoké penále“, řekl ministr Šimonovský.

Neznámá softwarová chyba vyřadila minulý týden čtyři soupravy z provozu. Na vlacích SC Praha–Ostrava tak jezdí jediná jednotka, která denně obslouží dva páry vlaků. Další dvě Pendolina ještě nejsou v plném provozu.

Zdroj: České noviny

Nový Sedlik | 16.1.2006 (19:36)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel HonzaJ  mail  
18.01.2006 (20:45)  
Martin Stach: Dík za odpověď. Protože moc nevěřím tomu, že se rychlost naklapěcích jednotek v ČR v blízké době nějak zásadně zvětší 200< , tak bych byl taky pro nákup 380 + Ampz + WRmz + 4 (i víckrát) Bmz. Kvalita cestování nebude o nic horší a bude to levnější. Aspoň se ČD nebudou muset stydět, že inkasují příplatek 60 Kč za IC/EC za tak otřesné vagony. Teď v zimě to moc nevadí, ale v létě bez klimy je to děs (hlavně v těch super velkoprostorovejch rekonstruovanejch vagonech, které nemají klimu a maj jenom ty výklopný okýnka(jedna cesta z Přerova do Prahy takovým narvaným vlakem bohatě stačila)).
18.01.2006 (17:23)  
HonzaJ: Je to neoficiální, ale jeden člověk od drah říkal v rozhovoru pro MF Dnes, že nový rychlíkový vagon(pravděpodobně Bmz/WRmz/Ampz) stojí 50 mil kč a rekonstruovanej 17 mil kč...Mimochodem, nevíte někdo proč se nekupovalo Bmpz?
A nebyla by místo pendolín lepší souprava 380(125 mil kč) + Ampz + WRmz + 4 Bmz? Vyšlo by to možná levněji než pendolino(425mil kč zminovaná souprava, pendolino 670 mil kč...:-)...co si o tom myslíte? Těším se na Vaše připomínky...
registrovaný uživatel DaveStorm  mail  
18.01.2006 (10:28)  
xAQnri05: A proč by vubec ten dědula měl bejt nasranej,je to ostatně jeho blbost_lízt do kolejiště a apak se divit že ho něco přejelo?????..
18.01.2006 (9:51)  
Pořádt se píše o klopidlech...zvyšování rychlosti. Z mého pohledu je mnohem důležitější blížící se povolení I=130mm, které zapříčiní zrychlení klasických souprav v obloucích podobně jako řada 680.
18.01.2006 (9:12)  
xAnri05: Mam namisli ty Sprinteri který se pohybujou kolem Chebu a K. Varech. Jel sem stim jednou a skutečně se naklápí. Moje teta v tom Rumunsku byla a viděla je. Mimochodem dělá na dráze asi 20let azná dost o drázea otom Pendolinu to říkala už před 2. lety. A když se člověk podívá kdy začli
Pendolina porouchat tak jeto až po sražení toho důchdce. Zajmavá souhra náhod.
registrovaný uživatel Racek 
18.01.2006 (8:47)  
Nevím jak na trati z Prahy do Děčína, ale z Prahy do Brna Vk (rychlosti pro klopidla) platí a využívají se .. tedy když je čím, že. To znamená, že na trase do Ostravy jen v úseku Praha - Česká Třebová. Aby se mohla verifikovat trať dál na Ostravu, musí slézt sníh a fungovat 680 001, která provádí měření.
registrovaný uživatel HonzaJ  mail  
17.01.2006 (23:59)  
Ještě mě tak napadlo, kolik stojí rekonstrukce starejch vagonů. Musí se něco dělat s podvozkama, aby to mohlo jet 160? Kolik stojí klima (která v těch rekonstruovanejch neni), musí se dělat i nějaká zvuková a tepelná izolace. Prostě kolik stojí nový vagon (např.: Bmz od SGP Siemens) a kolik rekonstrukce na podobnou úroveň.
registrovaný uživatel waszyn 
17.01.2006 (21:48)  
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
17.01.2006 (20:28)  
Jinak souhlasim, ze za to muze ten rozjetej deda - taky bych byl na jeho miste nasranej...
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
17.01.2006 (20:27)  
To Darco: Sprintery v Rumunsku opravdu jezdi rychleji (jako IC), ale myslim spise proto, ze tolik nezastavuji a hlave taky proto, ze rumunske lokomotivy z Elektroputere Craiova uz nejsou zrovna mladez (sedesata leta). Zde jsou uvedeny navrzene naklapeci rychlosti na I.K vetev Praha-Decin: http://www.k-report.net/koridory/rychlosti1k.htm.Ty ovsem jeste neplati - max. tratova rychlost je zatim platna pro vsechny vlaky - Pendolina maji vsak take lepsi rozjezdove a brzdne chrakteristiky a to muze vyrazne zkratit jizdni doby, to je fakt.
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko