..: Anonym nahlásil bombu v R 862 s aktivací v Kralupech n/V :..
bleskovkaLibčice nad Vltavou - 16.1. doplněno o nově získané informace - 13.1.2006 krátce po půl páté odpoledne byla nahlášena bomba ve vlaku R 862, která měla být aktivována v Kralupech n.Vlt. Vlak byl zastaven a vyklizen v Libčicích n.Vlt. a provoz ve stanici byl přerušen až do třičtvrtě na deset večer. Některé dálkové vlaky byly odkláněny přes Neratovice, osobní vlaky jezdily mezi Roudnicí a Kralupy a mezi Masarykovým nádražím a Roztoky u Prahy. Místní poměry nedovolily zavést NAD, protože kolem trati nevede žádná souběžná silnice.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 13.1.2006 (19:46)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel JAKE 
17.01.2006 (18:34)  
Ad 866
9615 jel z Rce.do Kralup a tam zůstal vyset. A v Roztokách zůstal vyset 9616 z Masny otočil zpět jako 9615 na Masnu a v úseku Kralupy-Roztoky odřeknut bez náhrady!!! To jen pro ty blbce jo a ta původní souprava co zůstala v Kralupech točila zpět jako 9616
registrovaný uživatel Racek 
17.01.2006 (18:11)  
to M. Zikmund, Petr: ve vztahu ČD - IDS nic nelogického není: jízdenky IDS platí ve spojích všech dopravců zapojených do IDS, ČD navíc situaci komplikují tím, že u nich navíc platí ještě jejich vlastní jízdenky. To není výtka, to je nutnost daná celostátním působením ČD, ale z pohledu IDS je to komplikace. Nicméně jízdenky IDS jsou "nadřazeny" jízdenkám jednotlivých dopravců, dopravci se zavázali uznávat jízdenky IDS, ale do jízdenek jiných (konkurenčních) dopravců jim nic není. Z jízdenek IDS mají zaručený podíl, z cizích jízdenek nemají nic. Ideální situace by samozřejmě byla, kdyby u nás existoval jen jeden "celostátní" IDS, protože pak by byly jedny jízdenky pro veškerou hromadnou dopravu. Z pohledu cestujícího je "okrádán" spíš ten, kdo bydlí mimo území IDS, protože nemá na výběr mezi použitím tarifu IDS nebo ČD. Jinak si přece můžu vybrat, který tarif využiju.
Žádný dopravce zúčastněný v IDS ČD neokrádá, pokud se mu nepodaří zfalšovat sčítání cestujících. A to si snad ČD ohlídají, ne?

NAD by neměla být věcí dopravce, ale provozovatele dráhy, protože i když tuto konkrétní provozní překážku nezavinil, tak zodpovídá za provoz a tohle je evidentně překážka na straně provozu. Takové riziko by měl mít zahrnuto v ceně za zajištění provozu a zaplacené od dopravců ... (kteří si to mohou případně zahrnout do ceny pro objednatele). To, že v tomto konkrétním případě je provozovatel i dopravce stejná firma, by nemělo hrát roli.
registrovaný uživatel Petr 
17.01.2006 (14:40)  
ad M. Zikmund: Dobrý den, zajímá mě problém "DP, ROPID" a vůbec celé integrované dopravy, který také vnímám jako velkou a nelogickou nespravedlnost a to hned ze 2 pohledů. 1/ Vypadá to, že každý jiný dopravce zůčastněný v nějaké ID okrádá ČD a těm je to jedno. 2/ Z pohledu cestujícího jsem diskriminován. Ten, kdo si zakoupil jízdu u ČD je v nevýhodě oproti těm, kteří si ji koupili u jiného dopravce. A teď otázka (proč to všechno píšu) "Vidíte Vy osobně možnost nějaké nápravy občanskou cestou (petice, stížnost u úřadu pro hosp. soutěž a pod.), kterou by se ČD podpořily ve své snaze o "narování" současné situace, anebo dráhy snahu nemají (a tak svouji energii můžem věnovat něčenu užitečnějšímu). Děkuji, s pozdravem
16.01.2006 (12:43)  
ad : NAD Kralupy – Praha
dělením kompetencí vzniká problém, kdo by měl NAD objednat ? ČD jsou jen jedním dopravcem na "veřejné dopravní cestě"; osobní doprava je dělána na základě požadavku regionálního organizátora pražské intergrované dopravy = ROPID. Týž ROPID organizauje autobusovou dopravu z Prahy do Kralup. Proč by dopravce měl zajišťovat NAD, když "TO" nezavinil. Dopravci nikdo neřekne, jak dlouho bude zastavení prvozu trvat, než se podaří autobusy aktivovat tak to bude taky trvat nějakou dobu (provoz byl úžedně přerušen v době 16.45 - 21.45. Z Kralup od ŽST do Kobylis jely v té době autobusy ROPIDu v 17.25, 18.25, 19.25. Jenže není vyřešeno, jak bude cestující odbaven, protože jízdenka železničního dopravce fungujícího v rámci PID neplatí v autobuse PID. Tohle by se muselo nějak dopředu ošetřit, řidič, který odbavuje cestující by musel být vyrozuměn, nebo by cestující museli dostat "nějakou" náhradní jízdenku, na níž by jeli MHD nebo METREM z Kobylis – vysvětlujte to revizorovi DP, ten se s vámi bavit nebude a nasolí pokutu.
To jsou věci, které bohužel nejsou systémově ošetřeny …
Tohle se nějakou debatou na nevyřeší. ROPID ani DP např. nechtějí přístoupit na uznávání železniční jízdenky pro cestu mezi pražskými nádražími – například ze Smíchova metrem na Masaryčku nebo do Holešovic, ale na jízdenky MHD lze jezdit vlakem dle stanovených pravidel. Tak proč by to nemohlo jít naopak. Takže když je výluka z Masaryčky do Dejvic nebo Veleslavína, eventuálně se nějaké vlaky odkloní z Masaryčky kv;li výluce do Holešovic, tak si cestující musí u pokladny ČD vyzvednout speciální jízdenku pro náhradní dopravu uskutečňovanou prostředky MHD, i když by bylo z hlediska zdravého rozumu mnohem jednodušší, aby cestující s železniční jízdenku z Prahy M. n. do Rakovníka mohl jet "náhradní" tramvají číslo 26 z Masarykova nádraží do Dejvic nebo Veleslavína na tuto jízdenku a nemusel mít další extra "papír" vydaný DP … (zvláštní jízdenku).
registrovaný uživatel Web 
15.01.2006 (20:05)  
Já fakt napsal nycméně? :)))
registrovaný uživatel Web 
15.01.2006 (19:52)  
Blažek: To nikdo nerozporuje, nycméně pro "dálkové" cestující do Kralup ap. by NAD byla velmi užitečná. A myslím, že pro vesnice "mezi" by se dalo snadno použít souprav, které by z obou stran dojely až na zastávku před inkriminovaným nádražím. Ale nevím jaké bylo přesné zadání anonyma...
15.01.2006 (19:45)  
Paralelní komunikace Kralupy-Roztoky u Prahy skutečně nevede! Např. cesta z Roztok do Úholiček trvá vlakem 6 min a autem 15 min; do Řeže vlakem 9 min a autem 45 min! a jsou místa kam autem nezajedete vůbec. 091 je jedinečná tím, že jsu na ni lidé závislí (nepočítám přívoz, který je také pod PID).
15.01.2006 (15:45)  
Banda pomatenejch šotoušů. 9615 a 9617 jsou vlaky z Roudnice do Prahy, jak mohly točit v Roztokách směr Praha když uvízly v Kralupech. A Blbouna jela Praha-Hostivice-Podlešín-Most že?
Bombové útoky a rozkrádání tratí mají mnoho společného, zejména morálku lidí kteří toto provádějí.
registrovaný uživatel Web 
15.01.2006 (15:45)  
Zikmund: Moc jsem nepochopil ten příspěvek, každopádně pokud to trvá tak dlouho, tak je NAD nanejvýš vhodná, přestože třeba nezajede do každé vesnice. A netuším, proč by měl mít Ropid ošetřen "selhání" železnice? Nebo myslíte ošetřeno smluvní pokutou?

//ale skutečně předpokládám, že je to nepochopením vašeho příspěvku, tak prosím vysvětlit :)
15.01.2006 (14:47)  
Když se modernizoval koridor do Kralup a postupně se jezdilo jen po jedné koleji, zrušily se mnohé vlaky bez náhrady NAD se zdůvodněním že nevede paralelní komunikace, po které by mohly autobusy jezdit tak, aby časově smysluplně vyjezdily "jízdní řád". Pravda pro takovouhle mimořádnost je zdůvodnění nevhodné, jenže s tímhle patrně nikdo nepočítá, protože prakticky všechny obce jsou "nějak" obsluhovány autobusy v rámci PID. Takže tohle by měl asi mít nějak ošetřen ROPID.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko