..: Kategorii vlaků SuperCity Pendolino šetří antimonopolní úřad :..
Pendolino - ilustrační fotoOstrava - Již před časem probleskla některými médii zpráva o problémech značky "SC Pendolino". První informace přinesl Týden v Regionu z Ostravy. Hlavním problémem je nasazení pendolina na "jižní trati", kde jezdí vlaky jako klasické IC a EC. Podle náměstka generálního ředitele drah Jiřího Koláře je spojení do Ostravy natolik atraktivní, aby byla zavedena zvláštní kategorie vlaků. Nejvíce problémů si ČD nadělaly s ceníkem jízdného, kvůli kterému kauza vznikla. České dráhy odůvodňují zdražení lepšími službami. Dalším odůvodněním kategorie SCP pro ČD jsou expresní pokladny a čekárny "ČD LOUNGE", které ovšem slouží i ostatním cestujícím 1.třídy u vlaků InterCity a EuroCity. SuperCity Pendolino ovšem nedotuje stát narozdíl od jiných spojů, a proto se ČD pokouší přitáhnout zákazníky službami. Hlavní reklamu sázejí na samotnou jednotku 680. Ještě připomeňme, že vlaky jsou vedeny jako IC, protože kategorie SuperCity neexistuje.

Zdroj : Týden v regionu Ostrava

Samir Lepara | 5.1.2006 (17:13)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
07.01.2006 (2:19)  
:o)))
06.01.2006 (18:43)  
ad Jakub Košmider : ačkoli nejsem příznivcem EJ 680, dovolím si mít výhradu k pojmu "vyžraní dědkové". Pominu-li věkovou strukturu "top" managementu, tak se nejedné o žádné dědky, pokud nevezmete v úvahu, že "majitelem" vnoučat = dědečkem (dědkem) můžete být, aniž byste překročil hranici plnoletosti u sebe či svých potomků, již ve svých 36 letech. Rovněž z hlediska "váhového" (alespoň na pohled) se rozhodně nejedná o osoby "vyžrané".
"Haksničky" si tam nemají dát kam ani mnohé ctihodné dámy …
06.01.2006 (17:57)  
Tady nejde o to že SC jezdí do OV draže ... tady jde celkově o ČD! Jak se chovají k lidem ... Prej vítejte na palubě luxusního vlaku který letí po kolejích ... to si pánové asi nevšimly že všude na světě je to standart a že 160KM/ se jezdilo už před 40 letey (možná více teď nevím). Nechal bych ty vyžrané dědky z ředideství ČD nasednout do 2. třídy Pendolina naproti sobě ke stolečku ... a jíst bych je nechal ty oschlé hosky z palubního bistra za 39Korun ... (Pro neznalé nohy se tam nevlezou skoro nikomu)
registrovaný uživatel Racek 
06.01.2006 (10:21)  
Jinak Racek = původní Radim_c - s původní přezdívkou mne to nechtělo zaregistrovat, že už je prý obsazená ...
registrovaný uživatel Racek 
06.01.2006 (10:20)  
Proč by mělo vadit, že jedno vozidlo jezdí na vlacích různé kategorie? Třeba vozy Beer, Bee, Bpee jezdí taky na rychlících, i na IC/EC (pro které se podle mého názoru nehodí) a nikomu to nevadí ...

to Skaličák: plánované nasazení klopidel na jižní větvi (2x Vídeň, 1x Břeclav, 1x Bratislava) vychází z předpokladu 7 jezdících jednotek. Když jich jezdí jen 5 (když to jde dobře), tak to samozřejmě nestačí. Jednička je předělaná na měření a teď, když je sníh, tak se měřit nedá (kdo by to byl čekal, takhle v lednu) a sedmička ještě nemá papíry.
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
06.01.2006 (1:06)  
Jindrich Brezina: Tak ta jedna kulka navic by se urcite taky nasla... :-D
05.01.2006 (23:32)  
to Adam: to ale neni tak jednoduche. Dalsi brzda je napr. Dusek.
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
05.01.2006 (23:29)  
Objevil jsem jednoduche reseni, jak vyresit problem CD. To reseni se nazyva AK-47 Kalasnikov. Navrhuji opatrit tento pristroj, vybrat dobrovolnika, ktery s nim probehne generalni reditelstvi a vysype zasobnik do vseho, co se tam bude hybat a problem je vyresen. Pak jen dosadit schopne ekonomy a lidi, kteri maji k zeleznici vztah. Efekt bude rozhodne vetsi nez cena dotycneho pristroje plus trocha olova do nej.
05.01.2006 (22:40)  
Hned bych těm debilům (ČD) Dal pokutu !!!
05.01.2006 (22:36)  
treba se nekomu nelibi ta vata v radech, aby SC pusobila jako superrychle spoje. Protoze rychliky objednava ministerstvo ze? EC/IC delaj drahy a SC taky drahy. Pokud je cas R nafoukly (vim koridorove prace a jine tresky plesky, ale opravdu to je nafoukle jen z tohoto duvodu?) Takze drahy vlastne vyuzivaj monopolu (prestoze rad je v rezii spravy dopravni cesty) kdyz sve spoje oproti jinym zrychluji.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko