..: Zákazníci ÖBB si stěžují na vozy ČD :..
ilustrační fotoVídeň - Rakouští cestující si stěžují na kvalitu vozů, které jsou řazeny na 2 párech spěšných vlaků mezi Českými Budějovicemi a Vídní. Zákazníci ÖBB jsou nespokojeni s úrovní WC, špatným technickým stavem vozů i špínou na sedačkách. České dráhy dostaly čas do konce ledna 2006, aby odstranily modernizací zjištěné nedostatky.
Pokud se tak nestane, budou české vozy odpojeny v pohraniční přechodové stanici a zbylou část cesty budou na vlacích řazeny vozy ÖBB. Trasu dlouhou 220 km urazí přímé spěšné vlaky za necelé 3,5 hodiny.

Ilustrační foto

CSPSV | 3.11.2005 (20:40)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Rakousko Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6 ... 10      Zpráv na stránku:   
latom
05.11.2005 (16:09)  
to je snad ještě něco horšího než jet 100 km v 810?
Martin Jarath
05.11.2005 (15:54)  
Asi je to dost subjektivní, ale nedá se v nich delší dobu sedět. Ty sedačky jsou ve srovnání s těmi z ex-Amee nepohodlné.
shutle
05.11.2005 (15:24)  
Martine Jarathe můžeš mi vysvětlit proč by CityShuttle neměly být nasazovány na delší vozební ramena? Co je konkrétně na nich tak špatnýho???!!!
Martin Jarath
05.11.2005 (12:46)  
U B na Prahu bývá největší problém, když je zpoždění, protože je výslovně zakázáno (kvůli úrazu, kdy cestující uklouzla na právě vytřené podlaze...) provádět „mokrý” úklid, když už do soupravy nastupují lidi. Takže občas (hlavně při výlukách) se některá uklízí až večer... :-((
Martin 240.025
05.11.2005 (11:03)  
K vozům B: v létě jsem jel rychlíkem R 636
v 10.03 - vůz B - čistý, na WC tekoucí voda, mýdlo a papírové ručníky... kdyby takovéhle vozy byli všechny...
05.11.2005 (8:15)  
ad Cestující: Měl jsem na mysli ty německé co se pěkně fotí, ale klimatizace v létě nefunguje a je to horší než v 810, kde se dá aspoň otevřít škvíra u stropu. Nyní už jezdí přes Domažlice jen ty přetřené ze sedmdesátých let, které jsou pořád to nejlepší co se na České Západní dráze (neboli 3. koridoru) vyskytuje.
Na rychlících tu více než z poloviny haraší obuté Bp
Jinak k poznámce o AB - na dopoledním pendlu Plzeň - Rokycany a zpět 7871/7870 jezdí občas mírně vybourané 2A - tedy blešárny přelepené na 2. třídu.
Jinak souhlasím s diskutujícími, že obecně nelze po Čechách jezdit v bílé košili. Protože už dvanáct let nejsem poživatelem výhod FIP, nevím jak je to nyní. Před těmi léty jsem zaregistoval, že "západní" mládež nutí udržovat vozy ve čistotě, protože si dávali obuté haksny na sedadla a to se přes noc musely čističky pěkně ohánět, aby to druhý den nějak vypadalo.
V Čechách totiž na dráze nezaznamenali posun ke "kulturnímu západu" a to že nejen haksny, ale i baťůžky a tašky vyválené někde v zahumuseném koutě nádraží si naše mládež dává na sedadla a je potřeba to aspoň jednou týdně vyčistit.
Registrierter Benutzer Martin Jarath
05.11.2005 (2:06)  
Comar:
Píšu konkrétně o vozech vysílaných na relaci ČB - ÖBB. Ale ani ostatní vozy z Budějc vypravované na tom nejsou vysloveně nějak zle. I ty tři poslední Bh (pominu-li střechu stylu perníková chaloupka) jsou v ucházejícím stavu.
Ale asi se na stavu (nejen) vozů začíná odrážet „situace” v budějcké stanici, kdy se řeší naprosté broskvoviny (peachoviny) místo důležitých věcí; a na plyšových sedačkách (a že jich tu docela houfně přibývá) to je samozřejmě dost vidět :-((.

Mmch docela nechutné BDs potkávám teď pravidelně na Excelce, docela humus, navíc vůz pro matky s dětmi...
05.11.2005 (1:56)  
Jirka Kalčík: Co si pamatuji, tak přes Cheb jezdily Bpee (http://zeleznice.e-metro.cz/foto/Bpee_2.jpg) a Bee (http://zeleznice.e-metro.cz/foto/Bee_2070_2.jpg), což na šrot moc nevypadá. Bohužel teď už jen s B na věčné časy a nikdy jinak (až na pár výjimek).
Registrierter Benutzer comar 
05.11.2005 (0:33)  
MartinJ: v Rakousku jezdim vlakem hodne casto a nikdy jsem nezazil opravdu spinave vagony. Zato v Cesku obcas vypadaji ty rychlikove 'B'ecka opravdu strasne.
Jedine, s cim jsou problemy, jsou videnske nadrazi. Ty jsou totiz (snad az na Westbhf) v prisernem stavu.
Registrierter Benutzer Martin Jarath
04.11.2005 (23:25)  
Jinak co se týče uklízeček, tak jste dost mimo, zkuste si někdy sjet rychlíkem/spěšňákem od ČB do Velenic a pak od Velenic do ČB. Pokud ÖBB mají připomínky, měly by si napřed zamést před vlastním prahem. (K CityShuttlům na Sp 1936/Sp 1937 se nevyjadřuji, to na dálkovém vlaku z Lince do Budějc nemá co pohledávat, i kdyby byly postříbřené - což nejsou.)
Samozřejmě ze strany ČD jsou obrovské rezervy (úklid je dost kolísavá záležitost :-(( ), ale v porovnání třeba s již zmíněným Budvarem jsou vlaky do Rakuska luxusní.

Ale doufám, že tahle výtka aspoň někoho probusí, aby pochopil, že ani (právě) relativně nové vozy nejsou bezúdržbové...
  1 2 3 4 5 6 ... 10      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko