Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Karlovy Vary - Rada Karlovarského kraje na svém jednání dne 21. července 2005 schválila vypsání poptávkového řízení na zajištění železniční dopravní obslužnosti na trati č. 149 Karlovy Vary - Mariánské Lázně a zpět na období 2006 až 2010.
Do soutěže se přihlásili kromě Českých drah další dva dopravci. Jedná se o společnost Viamont, a.s. a Railtrans Sokolov, s.r.o. Vítězem by se tak mohla stát společnost Viamont, která je nejlevnější. Kraj o budoucím dopravci by měl rozhodnout během listopadu 2005.
Společnost Viamont, a.s. zde plánuje nasazení motorových jednotek RegioSprinter společnosti Vogtlandbahn GmbH, které již provozuje na tratích Sokolov - Kraslice a Sokolov - Karlovy Vary d.n.
České dráhy, a.s. zde chtějí provozovat nové motorové jednotky Regionova ř. 814-914, přestavované z původních motorových a vlečných vozů 810/010 společností Pars nova.
Společnost Railtrans Sokolov, s.r.o. je známa z osobní dopravy na trati Zittau - Hrádek nad Nisou - Liberec, kde provozuje ve spolupráci se společností SBE (Sächsisch-Böhmische Eisenbahn / Sasko-Česká dráha) německé motorové vozy VT 98 (u nás řada 815). Pro trať č.149 nabídla soupravu Desiro.
Článek na webu Karlovarského kraje :
Poptávkové řízení na zajištění dopravní obslužnosti na železniční trati vedoucí z Karlových Varů do Mariánských Lázní
Článek na webu Ministerstva dopravy :
Kdo bude provozovat dopravu na trati Mariánské Lázně - Karlovy Vary?
Do soutěže se přihlásili kromě Českých drah další dva dopravci. Jedná se o společnost Viamont, a.s. a Railtrans Sokolov, s.r.o. Vítězem by se tak mohla stát společnost Viamont, která je nejlevnější. Kraj o budoucím dopravci by měl rozhodnout během listopadu 2005.
Společnost Viamont, a.s. zde plánuje nasazení motorových jednotek RegioSprinter společnosti Vogtlandbahn GmbH, které již provozuje na tratích Sokolov - Kraslice a Sokolov - Karlovy Vary d.n.
České dráhy, a.s. zde chtějí provozovat nové motorové jednotky Regionova ř. 814-914, přestavované z původních motorových a vlečných vozů 810/010 společností Pars nova.
Společnost Railtrans Sokolov, s.r.o. je známa z osobní dopravy na trati Zittau - Hrádek nad Nisou - Liberec, kde provozuje ve spolupráci se společností SBE (Sächsisch-Böhmische Eisenbahn / Sasko-Česká dráha) německé motorové vozy VT 98 (u nás řada 815). Pro trať č.149 nabídla soupravu Desiro.
Článek na webu Karlovarského kraje :
Poptávkové řízení na zajištění dopravní obslužnosti na železniční trati vedoucí z Karlových Varů do Mariánských Lázní
Článek na webu Ministerstva dopravy :
Kdo bude provozovat dopravu na trati Mariánské Lázně - Karlovy Vary?
JRtrain | 20.10.2005 (11:41)
Související zprávy
20.10.2005 (15:56)
Ta soutěž zní na provoz jedné soupravy? Nebo má konkurence na rozdíl od ČD i nějakou zálohu?
Beneš
20.10.2005 (15:32)
Proti nikomu nic nemám. Mě jen zaráží, že ČD nabízejí něco co ještě nemají. Pokud vím, existuje jen prototyp 814/914, který se teprve podrobuje typovým zkouškám. Kdyby se teoreticky zítra rozběhla výroba naplno, dřív jak v květnu jednotka s číslem 812.002+912.002 nebude.
20.10.2005 (15:24)
to mendi:
co to meles?
podle tebe je lepsi jezdit jak dobytek v 810 (ten novy shit beru porad jako 810-->klicove slovo:2 napravy),a byt pro provozovatele uplne plebs?
co to meles?
podle tebe je lepsi jezdit jak dobytek v 810 (ten novy shit beru porad jako 810-->klicove slovo:2 napravy),a byt pro provozovatele uplne plebs?
mendi
20.10.2005 (15:14)
Nenávidim externáky.Fandim českejm drahám.Ale pořád lepší externák než aby vlaky úplně nahradili busama.Doufam že to ale nakonec stejně nechaj dráze.
20.10.2005 (14:43)
Poborskiii:
Při otvírání obálek se do zápisu dávají i ceny, takže kdo je nejlevnější se ví už teď. Ale některá kritéria mohou cenu bodově přebít. A tyto detaily už právě nejsou veřejně známé a vyhodnocení bude asi předmětem toho "rozhodování".
Při otvírání obálek se do zápisu dávají i ceny, takže kdo je nejlevnější se ví už teď. Ale některá kritéria mohou cenu bodově přebít. A tyto detaily už právě nejsou veřejně známé a vyhodnocení bude asi předmětem toho "rozhodování".
drevak_patlak
20.10.2005 (14:09)
Ad Poborskiii: Já mám pocit, že oficiálně se to ví. Pan Šimral z Railtransu se k tomu přiznal tuším na K-reportu, o účasti ČD snad nemůže nikdo pochybovat a Viamont měl o tyto vlaky zájem i dříve, takže bych se hodně divil, kdyby se do soutěže nepřihlásili.
Brumla
20.10.2005 (13:04)
Fandim Viamontu. Nejen proto, ze je nejlevnejsi. Hlavne proto, jak podnika na dalsich tratich. Investoval do nich nemale prostredky. Opravy svrsku, staveb, mostu, bezstykova kolej, prejezdy. Informace na strakach Via.
20.10.2005 (12:52)
kraj rozhodne až v listopadu a tady se už ví, kdo by měl být vítěz, hmm, zajímavé ...
Když se oficiálně ani neví, kdo se soutěže účastní, tak jak se může jistě vědět, kdo je nejlevnější?
Když se oficiálně ani neví, kdo se soutěže účastní, tak jak se může jistě vědět, kdo je nejlevnější?
20.10.2005 (12:30)
tak koukam ze CD tu svoji plecku opravdu chteji nasadit v KV kraji.a jeste si mysli ze s tim vyhrajou nejakou soutez.
to tam nikdo neoplyva alespon trochou sebekritiky?
vzdyt cestujici tam jsou zvykli na RS a desira a jenom se nad touto imitaci pozasmejou :)
byt krajem tak volim viamont,i kdyby mel mit cenu vyssi o 100 tisic...
to tam nikdo neoplyva alespon trochou sebekritiky?
vzdyt cestujici tam jsou zvykli na RS a desira a jenom se nad touto imitaci pozasmejou :)
byt krajem tak volim viamont,i kdyby mel mit cenu vyssi o 100 tisic...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko