Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bratislava - Od 5.9.2005 nabízí ZSSK ve spolupráci s ČD při přepravě aut autovlakem zlevněný zpáteční lístek pro přepravu osobního automobilu v úseku Praha - Poprad - Praha (R 424/425 Laborec) a Praha - Košice - Praha (R 422/423 Cassovia). Tuto slevu lze využít pouze tehdy, pokud je auto přepravováno oběma směry (tam i zpět). Původní cena 31€ za jeden směr, tj. 62€ za oba směry, se mění následovně: a) přeprava auta jedním směrem - beze změny 31€, b) přeprava auta oběma směry - tam za 31€ a zpět za sníženou cenu 19,90€ (celkem 50,90€ oproti původním 62€). Při cestě zpět musí být předložen při kontrole i cestovní doklad pro jízdu tam.
CSPSV | 28.9.2005 (21:57)
Související zprávy
1 2 | Zpráv na stránku: |
Railway Kárl
29.09.2005 (22:46)
Nevím jak to chodí přesně u autovlaku, ale např. v lůžkovém nebo lehátkovém voze (i při cestě na Slovensko) je možné platit přímo ve vlaku za rezervaci v Eurech, takže v ceně nevidím problém! Hlavně, že se to zase někam posunulo a na zpáteční jízdné je sleva.
Ještě by chtělo odstranit nesmyslné papírování a zjednodušit odbavení …
Sice je kolem těch našich autovlaků takové pozdvižení, ale jeden jede do Popradu (maximálně 10ks automobilů)
a druhý o stejné kapacitě jede do Košic.
Oba jsou vcelku využívány ( co jsem několikrát v poslední době viděl tak 4 -7ks je běžné obsazení a o víkendu jezdí i úplně plné)
Opět chybí flexibilita - zvětšit na víkend kapacitu na dvojnásobnou.
Např. OBB vypravují autovlak Wien-Feldkirch o kapacitě 50 osobních automobilů, takže u nás je to zatím spíše jen takový pokus ...
Ještě by se mohla znovu obnovit přeprava kamiónu po železnici (RO-LO) a to nejen do Drážďan.
S pozdravem Železniční Karel
" Všichni pořád na dráhy jen nadávají, na místo toho, aby byli rádi, že VLAKY JEZDÍ :- ) "
Ještě by chtělo odstranit nesmyslné papírování a zjednodušit odbavení …
Sice je kolem těch našich autovlaků takové pozdvižení, ale jeden jede do Popradu (maximálně 10ks automobilů)
a druhý o stejné kapacitě jede do Košic.
Oba jsou vcelku využívány ( co jsem několikrát v poslední době viděl tak 4 -7ks je běžné obsazení a o víkendu jezdí i úplně plné)
Opět chybí flexibilita - zvětšit na víkend kapacitu na dvojnásobnou.
Např. OBB vypravují autovlak Wien-Feldkirch o kapacitě 50 osobních automobilů, takže u nás je to zatím spíše jen takový pokus ...
Ještě by se mohla znovu obnovit přeprava kamiónu po železnici (RO-LO) a to nejen do Drážďan.
S pozdravem Železniční Karel
" Všichni pořád na dráhy jen nadávají, na místo toho, aby byli rádi, že VLAKY JEZDÍ :- ) "
DJ
29.09.2005 (20:56)
Ano, prave proto je takova cena nesmyslna, resp. by me zajimalo, jak k ni obe zeleznice dospely.
29.09.2005 (19:35)
Ono se to totiž přepočítává podle aktuálního kurzu EUR - > CZK/SKK, takže ta cena se docela slušně hýbe...
DJ
29.09.2005 (16:43)
Tak to by mě zajímalo, jak ZSSK a ČD dospěly k částce 19,90 €. Je to sice hezké Baťovské číslo, ale k čemu to, když platba je stejně možná jen v Kč popř Sk? Co tím chtěl básník vlastně říci? Nebo snad budou následovat reklamy, kde ta cena bude uváděná v eurech? A nebo snad budu moci za takovou přepravu v eurech zaplatit?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko