..: Porucha lokomotivy na R241 Vsacan :..
Zamračená - ilustrační fotoKarlovy Vary - Dnes došlo krátce po osmé hodině k poruše lokomotivy 749 081-6 na R241 Vsacan (Cheb - Žilina) mezi Ostrovem n/O a Vojkovicemi n/O. Vlak byl v žst. Vojkovice n/O odstaven, kde musel počkat na náhradní lokomotivu - 749 140-0. Ta přijela asi po 45 min. z Karlových Varů. Zpoždění z cca 10 min., které bylo způsobeno stavebními pracemi v Karlových Varech - Dvory (stavba silnice a upravy tratě) a na trati z Karlových Varů do Kadaně (elektrifikace), narostlo tak na celou hodinu. Rychlík z Vojkovic odjel krátce po deváté hodině i s neprovozní lokomotivou, která pak byla v žst. Kadaň odstavena. Odtud byl rychlík již tažen opět elektrickou lokomotivou ř. 163. Zpoždění v Mostě činilo již jen 50 minut.
Za zmínku stojí, že na vlaku se jen během cesty do Prahy vystřídá několik lomomotiv. Z Chebu to je řada 242, z K.Varů ř. 749, z Kadaně ř. 163, z Ústí nad Labem ř. 162 (vlak jede mezi Ústím a Prahou většinou rychlostí 140 km/h).

JRtrain Poslat mail autorovi | 5.9.2005 (12:29)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from ČR Karlovarský


  1 2      Zpráv na stránku:   
06.09.2005 (22:19)  
Já bych jako krok ke zlepšení "tváře" viděl opatření o "separátech" (německy Ersatzzug) v případě zpoždění, než žvásty o tom, jak Pendolino zkrátí jízdní dobu Pha – Oc na 2.30, když v současnosti to SC 503 ujede za 2.43, jezdí do Oc i -7 a to přes všechny "stavební" pomalé …
Cca před 3 týdny jsem konečně viděl jak ve Švýcarsku vypadá Ersatzzug z Lausanne do Ženevy. Místo 2x500 (Pendolino SBB) přijela 1x500 …
05.09.2005 (21:02)  
To M.Zikmund jako nadsazka doby, jestli jste to myslel vazne tak tragedie :-)
Registered user MMKO
05.09.2005 (20:39)  
To JOHNZ: že někdy přijede na Slovensko vlak s ř. 162 místo předepsané 163 je úplně normální, je to asi jedna z Ostravských 162 které z důvodu absence VZ LS90 a tlumičů vrtivých pohybů maj stejně nejvyšší povolenou rychlost 120, takže jsou to sice 162ky ale jsou vedený ve stejným oběhu jako 163. Všechny 162ky schopné jet 140 jsou totiž v DKV Praha. Když se ale objeví 150ka nebo snad dokonce 140ka (nebo 162 DKV Praha) tak to už je rarita.
05.09.2005 (20:23)  
ad ANDREW : chá chá, nejsme ve Švýcarsku; ČD si nemohou dovolit plýtvat finančními prostředky na držení pohotovostí vlakového doprovodu, resp. strojvedoucího … jenom proto, kdyby měl náhodou vlak zpoždění … takovou marnotratnost by jim daňový poplatník nedovolil …
Registered user JOHNZ 
05.09.2005 (17:11)  
No na Slovensko už tolkokrát prišiel so 162 ... niekedy aj s takou čo môže aj 140 ... a raz sme tu dokonca banán (150) videli ...
Registered user Kousavá Bazala
05.09.2005 (15:45)  
Tak jen k těm lokomotivám. z Přerova to má 163, neboť v těch obloukách za Hranicema je nejvyšší kosmická 85 km/h. NAZDAR BAZAR
Registered user fastTomi
05.09.2005 (15:45)  
Neni pochyb o tom, ze cekal...
05.09.2005 (14:01)  
Ano mam podobny nazor :-) nebo spis :-( ?
05.09.2005 (13:59)  
Ad AndrewM téměř jistě operativně čekali.
05.09.2005 (13:32)  
Ja se resilo spojeni s Chodovarem v Praze ? Byl vypraven sam, nebo vsichni museli v Praze tvrdnout hodinu ? Doufam, ze v teto zkousce operativnosti CD obstaly ...
Ad JPNK ano vetsinou to tak byva.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2020 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko