Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Rakousko - Z důvodu rozsáhlého poškození železničních tratí v Rakousku (viz mimořádnosti v zahraničí), vstupuje v platnost od 25.srpna 2005 na ČD toto dočasné opatření:
přímý lehátkový vůz Praha - Zürich a zpět (č. 373), řazený na ČD pravidelně ve vlacích R 273 a R 272 (Praha hl.n. - Č.Budějovice - Linz a zpět) je od 25.srpna 2005 dočasně provozován pouze v úseku Linz Hbf. - Zürich a zpět. V úseku Praha hl.n. - Linz Hbf. (R 273) cestující mohou využít náhradního vozu 2. třídy.
lehátkový vůz je mezi stanicemi Linz - Zürich a zpět veden vlaky EN 466/467 po odklonové trase takto: Linz - Salzburg - München - Augsburg - Günzburg - Ulm - Karlsruhe - Kehl - Basel - Zürich a zpět. Zpoždění vlaků EN 466 / 467 po projetí odklonové trasy dosahuje pravidelně cca 240 minut.
toto opatření bude v platnosti přibližně 30 dnů. Po zprovoznění tratí v Rakousku bude pravidelné přímé spojení lehátkovým vozem v úseku Praha - Zürich a zpět opět obnoveno.
www.cd.cz
přímý lehátkový vůz Praha - Zürich a zpět (č. 373), řazený na ČD pravidelně ve vlacích R 273 a R 272 (Praha hl.n. - Č.Budějovice - Linz a zpět) je od 25.srpna 2005 dočasně provozován pouze v úseku Linz Hbf. - Zürich a zpět. V úseku Praha hl.n. - Linz Hbf. (R 273) cestující mohou využít náhradního vozu 2. třídy.
lehátkový vůz je mezi stanicemi Linz - Zürich a zpět veden vlaky EN 466/467 po odklonové trase takto: Linz - Salzburg - München - Augsburg - Günzburg - Ulm - Karlsruhe - Kehl - Basel - Zürich a zpět. Zpoždění vlaků EN 466 / 467 po projetí odklonové trasy dosahuje pravidelně cca 240 minut.
toto opatření bude v platnosti přibližně 30 dnů. Po zprovoznění tratí v Rakousku bude pravidelné přímé spojení lehátkovým vozem v úseku Praha - Zürich a zpět opět obnoveno.
www.cd.cz
Zdeněk Michl | 26.8.2005 (10:51)
Související zprávy
1 2 | Zpráv na stránku: |
28.08.2005 (18:21)
Ad Miroslav Zikmund k přepravě delší cestou (oklikou)v případě ujetí přípoje.Naše SPPO tuto možnost zná resp. umožnuje(ale nevím v praxi jsem to nezažil),ale jestli je toto možné i v mezinárodní přepravě tak to netuším.
28.08.2005 (14:37)
A nejen ty cestující z toho lehátka, ale i ty, co jedou na "sedačku" … prostě budou sedět a čumět v Linz
pokud nestihnou vlak v 9.35; tak si o tam budou prohlížet nádraží do 13.15, v Praze budou 18.39;
pokud by je ÖBB přepravily přes Vídeň, tak budou v Praze již v 17.55
pokud nestihnou vlak v 9.35; tak si o tam budou prohlížet nádraží do 13.15, v Praze budou 18.39;
pokud by je ÖBB přepravily přes Vídeň, tak budou v Praze již v 17.55
28.08.2005 (0:46)
Mě by spíš zajímalo, jak se ti případní cestující (tím lehátkem) z Curychu dostanou do Prahy, když na něj v Linci nic nenavazuje? Tady nejde ani tak o to lehátko, jako o ty cestující...
27.08.2005 (15:27)
1. lehátkový vůz ÖBB je natolik obsazen, že ČD, přesněji JLV nasazují posilový vůz Bc, někdy jezdí až dva posilové vozy
2. klasický přístup ČD k „váženému" zákazníkovi … místo toho, aby ČD donutily ÖBB, aby zpožděné lehátko dovezly podle okolností separátně do Summerau nebo rovnou Horního Dvořiště (dvousystémovým Taurusem), odkud by si jej odvezly vlakem 8506 (nebo seprátně) do ČB na vlak 640 nebo 642 … když jede 466/467 odklonem z důvodu stavebních prací na Arlberské dráze, tak se taky „nějak" do Prahy dostane … a nezruší se v Linz …
Jenomže to by museli (ne)zodpovědní pracovníci ČD mít zájem … a museli něco dělat … takhle jim to náramně vyhovuje …
Nesjízdnost tratě z důvodu záplav a odklon je objektivním důvodem pro omluvitelné zpoždění, ale není důvodem pro ukončení jízdy zpožděného lehátka v Linz … rakouská „schlamperei" náramně ČD vyhovuje …
2. klasický přístup ČD k „váženému" zákazníkovi … místo toho, aby ČD donutily ÖBB, aby zpožděné lehátko dovezly podle okolností separátně do Summerau nebo rovnou Horního Dvořiště (dvousystémovým Taurusem), odkud by si jej odvezly vlakem 8506 (nebo seprátně) do ČB na vlak 640 nebo 642 … když jede 466/467 odklonem z důvodu stavebních prací na Arlberské dráze, tak se taky „nějak" do Prahy dostane … a nezruší se v Linz …
Jenomže to by museli (ne)zodpovědní pracovníci ČD mít zájem … a museli něco dělat … takhle jim to náramně vyhovuje …
Nesjízdnost tratě z důvodu záplav a odklon je objektivním důvodem pro omluvitelné zpoždění, ale není důvodem pro ukončení jízdy zpožděného lehátka v Linz … rakouská „schlamperei" náramně ČD vyhovuje …
27.08.2005 (13:21)
karel.f: vlaky z Innsbrucku (Brenner) do Vidne jezdi pres Bavorsko, kde je situace docela spatna. Radsi bych tam naplanoval par hodin navic na ruzne objizdky.
27.08.2005 (6:03)
Tak že do Itálie přes Villach bez problému a zpět chci cestovat přes Brennero a Vídeň tak tady by žádný odklon neměl být.Chci podniknout fotovýlet okruh Itálii Wien - Roma - Reggio Calabria - Bari - Bolzano - Brennero - Wien.
27.08.2005 (4:07)
hanzalik: kamaradi se tak dostali az do Maroka - a za ubytovani po ceste nezaplatili ani cent :-) Nocni spoje jsou proste k nezaplaceni. Predevcirem jsem si zarezervoval jizdenku z Rakouska do Nemecka - samozrejme pres oebb.at - jizdenka behem peti minut a ani jsem se nemusel zvednout ze zidle. Ceske drahy totiz zatim existenci internetu jeste neobjevily...
Jinak 8.9. ta trat pres Svycarsko podle me jeste volna nebude. Skody na zapade Rakouska jsou docela velke. Doporucil bych pravidelne sledovat oebb.at. Jinak rakouske zeleznice te nenechaji jen tak na nejakem nadrazi umrznout - pokud je nejaka trat neprujezdna, tak je samozrejme jizdenka platna i na trati odklonem. Ale rozhodne bych si neplanoval nejake rychle prestupy apod. Spis bych na cestu do Italie doporucoval trasu Linz-Salzburg-Innsbruck-Brenner-Italie - ta snad bude v poradku.
Jinak 8.9. ta trat pres Svycarsko podle me jeste volna nebude. Skody na zapade Rakouska jsou docela velke. Doporucil bych pravidelne sledovat oebb.at. Jinak rakouske zeleznice te nenechaji jen tak na nejakem nadrazi umrznout - pokud je nejaka trat neprujezdna, tak je samozrejme jizdenka platna i na trati odklonem. Ale rozhodne bych si neplanoval nejake rychle prestupy apod. Spis bych na cestu do Italie doporucoval trasu Linz-Salzburg-Innsbruck-Brenner-Italie - ta snad bude v poradku.
26.08.2005 (21:22)
Není to tak dávno, co jsem na lineckém rychlíku viděl nejen standardní vůz žady Bcmz do Zürichu, ale vedle něj i vůz Bc ČD do téže destinace, takže zájem asi bude. A to hlavně z důvodu, který tady už přede mnou zmínil Comar a sice, že (hlavně mladí) nemusí platit za hotel :-)jinak off-topic: nevíte, jestli doba odklonu lehátkového vozu je totožná s dobou nesjízdnosti tratě? Rád bych se takl kolem 8.9. vydal touto trasou do Taliánska a nerad bych se dočkal příjemného překvapení... díky za případnou odpověď :-)
26.08.2005 (18:27)
Martin: obsazenost nekterych vlaku v Rakousku a Nemecku jde zjistit napr. na:
https://ticket.oebb.at/bin/frame_ticket.pl?ticket=sparnight.pl (staci zadat start a cil a pak to vyhodi pocet volnych mist)
Neco by se taky mozna naslo na nachtzugreise.de nebo citynightline.ch
https://ticket.oebb.at/bin/frame_ticket.pl?ticket=sparnight.pl (staci zadat start a cil a pak to vyhodi pocet volnych mist)
Neco by se taky mozna naslo na nachtzugreise.de nebo citynightline.ch
26.08.2005 (18:21)
waszyn: jezdim nekolikrat rocne nocnim vlakem Viden-Kolin. Oba (jezdi jeden EN a jdeden soukromy od CityNightLine) jsou skoro vzdycky vyprodane a to i presto, ze na teto relaci leta nekolik spolecnosti vcetne nizkonakladovych Germanwings. Me je lehatko v klimatizovanem voze OeBB se snidani v cene rozhodne milejsi nez se mackat v nizkonakladovem letadle a to za stejnou cenu. Predpokladam, ze v tech vlacich do Curychu se nabyzeji stejne sluzby jako na zapadnich EuroNight.
Navic ted v lete tech nocnich vlaku vyuzivaji dost mladi lidi, kteri jezdi s InterRailem po Evrope. Ma to jednu podstatnou vyhodu - clovek nemusi nikde platit za hostel.
Navic ted v lete tech nocnich vlaku vyuzivaji dost mladi lidi, kteri jezdi s InterRailem po Evrope. Ma to jednu podstatnou vyhodu - clovek nemusi nikde platit za hostel.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko