Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Berlin - Minulý pátek se sešel Mehdorn (DB) a Oswald (předseda výboru dopravy německého Bundestagu) v Berlíně, kde jednali o dopravních projektech v Bavorsku. Hlavním bodem rozhovoru byla výstavba vysokorychlostních tratí Nürnberg – Ingolstadt (Vmax 300kmh), Ingolstadt – München (Vmax 200kmh), která má být dokončena ke změně JŘ 2006/2007. Oswald se zajímal především o Augsburg, který byl stavbou této nové tratě odsunut „na druhou kolej“. Mehdorn ujistil, že bude Augsburgu zajištěno odpovídající spojení v regionální i dálkové dopravě. Přesnou představu bude interpretovat společně s uvedením nového JŘ 2005/2006.
CSPSV | 15.8.2005 (15:01)
Související zprávy
1 2 | Zpráv na stránku: |
18.08.2005 (16:34)
Nový GVD lze stáhnout na http://gvd.kvalitne.cz
3bitk7a
18.08.2005 (0:41)
Ahoj Raliway Kárl to mas pravdu alespon ze pokrucku jdem na horu ale davam ti za pravdu ze muzem byt radi ze nam tu jezdi alespon par vlaku.
Ja doufam ze za cas se unas obevi trate s Vmax200 a pak i 300 akorat ze si na to jeste par let pockame.
Raliway Kárl co ty rikas na pendolina patri tuto chvili vubec na trat nemeli prijit az pozdeji.
Vyjadrit se tomu muzete vsichni zajimame vese odpoved.
A ptam se mate nebo vite nikdo nejakej odkaz na novy jizdi rad 2005/2006.
Ja doufam ze za cas se unas obevi trate s Vmax200 a pak i 300 akorat ze si na to jeste par let pockame.
Raliway Kárl co ty rikas na pendolina patri tuto chvili vubec na trat nemeli prijit az pozdeji.
Vyjadrit se tomu muzete vsichni zajimame vese odpoved.
A ptam se mate nebo vite nikdo nejakej odkaz na novy jizdi rad 2005/2006.
17.08.2005 (13:52)
výhody chápu, ale minulý příspěvěk byl mířen tak, že se stavbou stjně nijak nezavděčí, protože pak bude spousta lidí nadávat, jak je na tom drahé jízdné (které se určitě na této tratti bude zvyšovat) a jak je to na houby. Viz. nespokojenost s Pendolinem a jeho cenami...
Railway Kárl
17.08.2005 (2:06)
To PVO: Nevím, zda by u nás vůbec měla být postavena VRT … ???
Tak o VRT v ČR se píše třeba tady:
http://www.cd.cz/index.php?action=article&id=21735
A předpokládané jízdní doby jsou pak následující:
Praha – Brno…………………..………….1h
Praha – Nürnberg………………………...1h30
Praha – Berlín ……………. …………..…1h40
Praha – Wien (Bratislava, Ostrava) ………1h45
Praha – Warszawa ………………………..3h45
S pozdravem Železniční Karel
" Všichni pořád na dráhy jen nadávají, na místo toho, aby byli rádi, že VLAKY JEZDÍ :- ) "
Tak o VRT v ČR se píše třeba tady:
http://www.cd.cz/index.php?action=article&id=21735
A předpokládané jízdní doby jsou pak následující:
Praha – Brno…………………..………….1h
Praha – Nürnberg………………………...1h30
Praha – Berlín ……………. …………..…1h40
Praha – Wien (Bratislava, Ostrava) ………1h45
Praha – Warszawa ………………………..3h45
S pozdravem Železniční Karel
" Všichni pořád na dráhy jen nadávají, na místo toho, aby byli rádi, že VLAKY JEZDÍ :- ) "
16.08.2005 (14:47)
(v něm.)
Stadtgebiet Nürnberg 130 - 200 km/h
· gesamte NBS Nürnberg - Ingolstadt 300 km/h (ca.71km)
· Stadtgebiet Ingolstadt 130 - 160 km/h
· ABS Ingolstadt - Rohrbach 160 km/h
· ABS Rohrbach - Petershausen 190 km/h (ca.20Km)
· ABS Petershausen - München 200 km/h (ca.32Km)
· Stadtgebiet München 120 - 160 km/h
Nevím, zda by u nás vůbec měla být postavena VRT, protože po dostavení by se zde platily mnohem vyšší ceny (ne této trati) a "byl by oheň na střeše"...všichni by říkali, že je to moc, atd. Třeba dnes se člověk dostane do Kolína nad Rýnem do Frankfurtu po VRT za 53,00€, přes Bonn to má sice dál, ale zaplatí jen 35,00€. Na těch asi 150 kilometrech ušetří na VRT 1 hodinu oproti trati podél Rýna.
Stadtgebiet Nürnberg 130 - 200 km/h
· gesamte NBS Nürnberg - Ingolstadt 300 km/h (ca.71km)
· Stadtgebiet Ingolstadt 130 - 160 km/h
· ABS Ingolstadt - Rohrbach 160 km/h
· ABS Rohrbach - Petershausen 190 km/h (ca.20Km)
· ABS Petershausen - München 200 km/h (ca.32Km)
· Stadtgebiet München 120 - 160 km/h
Nevím, zda by u nás vůbec měla být postavena VRT, protože po dostavení by se zde platily mnohem vyšší ceny (ne této trati) a "byl by oheň na střeše"...všichni by říkali, že je to moc, atd. Třeba dnes se člověk dostane do Kolína nad Rýnem do Frankfurtu po VRT za 53,00€, přes Bonn to má sice dál, ale zaplatí jen 35,00€. Na těch asi 150 kilometrech ušetří na VRT 1 hodinu oproti trati podél Rýna.
16.08.2005 (14:23)
Pokud vim, tak Ingolstadt-München se prestavuje na 230km/h, ale na tom zas tak nesejde. Jinak trat se ma pouzivat uz pri mistrovstvi Evropy ve fotbale 2006 (ale jen v provizornim rezimu). Jeji plne vyuziti a zapojeni do systemu dalkove dopravy pak bude dokonceno v nasledujicim jizdnim radu.
3bitka: a kolik jich opravdu potrebujeme? a kolik si jich muzeme dovolit? Tato trat se stavi jako soucast spojeni München-Berlin. Az budou u nas tak velke metropole a takova poptavka, tak muzeme stavet trate na 300km/h. Ale zatim se klidne spokojim, kdyz se bude jezdit na hlavnich koridorech bez prestavky 160km/h a misty treba 200km/h.
3bitka: a kolik jich opravdu potrebujeme? a kolik si jich muzeme dovolit? Tato trat se stavi jako soucast spojeni München-Berlin. Az budou u nas tak velke metropole a takova poptavka, tak muzeme stavet trate na 300km/h. Ale zatim se klidne spokojim, kdyz se bude jezdit na hlavnich koridorech bez prestavky 160km/h a misty treba 200km/h.
Raliway Kárl
16.08.2005 (8:42)
"s uvedením nového JŘ 2005/2005."
- asi by tam mělo být 2005/2006, že?
V roce 2001 jsem četl zprávu, že:
"4kolejná trať v úseku München-Augsburg s Vmax=200km/h kapacitně nestačí a je třeba vybudovat novou paralelní vysokorychlostní trať s Vmax=300"
No vidím, že po několika letech přichází řešení, které ovšem odstoupilo od původního paralelního řešení a vlaky na sever od Mnichova budou jezdit přímo na Ingolstadt - Nürnberg - ... nikoliv přes Augsburg, jak se původně plánovalo.
TO 3bitk7a: My nejen že nemáme čtyřkolejku s Vmax200, která by kapacitně nestačila, ale ani obyčejnou dvojkolejku Vmax200 - natož pak nějaké ty VRTéčka s Vmax300 ;-)
PS: Už nebudujeme stát pro 40 miliónů, ale alespoň pomaličku přestavujeme hlavní tratě na Vmax = 120-160, zatím co na regionálních tratích není žádná výjimka Vprůměrná = cca 25-30km/h :-(
S pozdravem Železniční Karel
" Všichni pořád na dráhy jen nadávají, na místo toho, aby byli rádi, že VLAKY JEZDÍ :- ) "
- asi by tam mělo být 2005/2006, že?
V roce 2001 jsem četl zprávu, že:
"4kolejná trať v úseku München-Augsburg s Vmax=200km/h kapacitně nestačí a je třeba vybudovat novou paralelní vysokorychlostní trať s Vmax=300"
No vidím, že po několika letech přichází řešení, které ovšem odstoupilo od původního paralelního řešení a vlaky na sever od Mnichova budou jezdit přímo na Ingolstadt - Nürnberg - ... nikoliv přes Augsburg, jak se původně plánovalo.
TO 3bitk7a: My nejen že nemáme čtyřkolejku s Vmax200, která by kapacitně nestačila, ale ani obyčejnou dvojkolejku Vmax200 - natož pak nějaké ty VRTéčka s Vmax300 ;-)
PS: Už nebudujeme stát pro 40 miliónů, ale alespoň pomaličku přestavujeme hlavní tratě na Vmax = 120-160, zatím co na regionálních tratích není žádná výjimka Vprůměrná = cca 25-30km/h :-(
S pozdravem Železniční Karel
" Všichni pořád na dráhy jen nadávají, na místo toho, aby byli rádi, že VLAKY JEZDÍ :- ) "
Tom
15.08.2005 (20:33)
A kolik takových tratí máme mi?
odpověď: nula
odpověď: nula
3bitk7a
15.08.2005 (18:44)
Podívejte se jak Německo staví vysorychlostní tratě.
A kolik takových tratí máme mi?
A kolik takových tratí máme mi?
15.08.2005 (16:41)
jo, omylem jsem se prohodil, ale na tom prvním je opravdu 300kmh (stejná jako NBS FFM-K)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko