..: České dráhy budou pokračovat v modernizaci svých vlaků :..
ilustrační fotoČeské dráhy budou pokračovat v modernizaci svých vlaků. Vedení podniku hodlá lépe a účelněji využívat finanční prostředky vkládané do obnovy železničních kolejových vozidel. Pro urychlení modernizace České dráhy projednávají možnost navýšení svého podílu v mezinárodní organizaci Eurofima, jejímž prostřednictvím řada evropských železnic financuje obnovu svého vozidlového parku. Zároveň s tím představenstvo společnosti uložilo zpracovat celkovou koncepci rozvoje rychlé osobní dopravy na koridorových tratích. V ní se i nadále počítá s využitím celoevropsky ověřených standardů, jako jsou vlaky sestavené z moderních vagónů a lokomotiv i z vysokorychlostních souprav s naklápěcí skříní. Nezapomíná se ani na nákladní dopravu, neboť i zde hodlají České dráhy velmi rychle modernizovat a obnovovat park nákladních vozů, aby lépe vyhovoval potřebám přepravců.

Drapa Poslat mail autorovi | 8.8.2005 (22:29)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
TCM
12.08.2005 (2:41)  
Mimochodem, podle mě je Želpage určitě jedním z našich nejlepších webů o železnici, ale co naplat, do úrovně vlaky.net má hodně daleko. Je ale faktem, že co se týče množství nových informací, má nad Vlaky.net navrch, i když se občas mezi ně vloudí zpráva trochu pokleslejší kvality. Většinou se ale jedná o výjimky. Já si na Zelpage rozhodně nemůžu stěžovat, kolikrát se z něj dozvím věci, které se jinde nedočtu. Díky všem, kteří jsou ochotni informace vyhledávat kde se dá, já bych na to určitě čas neměl.
TCM
12.08.2005 (2:34)  
to Jan Semela:
Na komentáře jedince jménem Railway Kárl nemá smysl reagovat. Dotyčný nejenom že má mnohdy zcela zcestné názory, ale jak je vidět, tak také absolutně nerozumí ironii. Je na něm sice chválihodné, že urputně prosazuje železnici (kéž by takových bylo většina), ale často dost bezhlavě a iracionálně.
Jan Semela
10.08.2005 (17:21)  
To bylo myšleno ironicky - já jen, že u nás na trati Újezdec u Luhačovic - Luhačovice nákladní dopravu zrušili v Biskupicích nákladovou kolej vytrhli a v Luhačovicích srovnali nákl. rampu se zemí a udělali z ní štěrkoévé parkoviště. Takže modernizace nákladní dopravy u nás znamená položit asfalt na parkovišti po bývalé nákladové rampě.
PS: Kdyby tam aspoň dali parkovací automat ať z toho taky něco mají.
Railway Kárl
10.08.2005 (15:49)  
TO: Jan Semela >>>

Za 1.: ČD budou kupovat po delší době 12 lůžkových, nikoli lehátkových vozů, jen od objednávky do zařazení provozu uplyne více než 1 rok, takže 11/rok je blbost!

Za 2: Jezdíš vůbec vlakem? Kdy si byl naposledy na nádraží, v roce 1989?
Až někdy budeš na nádraží, tak se někdy podívej na logo železniční společnosti, které je nakresleno na to vagóně.
A uvidíš tam kromě ČD taky OKD Doprava a další soukromí nákladní dopravci v ČR, a kromě již zmiňovaných DB nebo OBB taky PKP, ŽSR, když budeš mít štěstí, tak třeba SNCF, MAV a další...

Takže obecně železniční síť už dávno funguje jako "peážní" trať, ale protože vlaky tahnou naše lokomotivy, tak se o peáži nedá hovořit...

Připadá mi, že žiješ v realitě, kdy nákladní vlak dorazí na hranice a tam se materiál přeloží z jednoho vagónu do druhého a pak náklad pokračuje dál ...

PS: Nevím proč tu píšeš taková scestné komentáře ...

S pozdravem Železniční Karel

" Všichni pořád na dráhy jen nadávají, na místo toho, aby byli rádi, že VLAKY (zatím) JEZDÍ :- ) "
Jan Semela
10.08.2005 (13:28)  
No jestli budou modernizovat park nákladních vozů tak rychle jak park lehátkových vozů ( cca 11 za rok ), tak nevím jestli by nebylo lepší udělat pro DB a OBB z našich koridorů peážní tratě.
Honza Prech
09.08.2005 (13:16)  
MaF> Rano jsem na tu diskusi koukal a premyslel jsem, ze sem neco podobneho napisu. Diky.
A taky diky vsem, kteri tehnhle web ve svem volnem case udrzuji.
PPP
09.08.2005 (12:34)  
Tento prispevek je bohuzel takovy jaky je jen diky tomu, ze nejakej papalas vyda nejakej blabol coby tiskove prohlaseni a kdyby to ZelPage neotiskly, tak by akorat byly obvineny, ze neprinaseji aktualni informace...
Proste az Ceske drahy prestanou vydavat takovy blbosti, tak bude na svete lip;-)
Petr
09.08.2005 (11:42)  
Bohužel kritici a šťouralové jsou a budou - konstruktivní dialog a agrumenty jim jsou cizí - paušalizování a skrývání se za "tisíce" ... Co dokázali oni? Nechť se pochlubí svými činy.

Pokud někdo najde chybku nebo má výhradu, tak od toho jsou komentáře - myslím, že slušné, věcné, ku prospěchu věci každý uvítá.

Také nejsem členem týmu, ale pravidelným čtenářem mnoho let.
MaF
09.08.2005 (10:11)  
Pochopitelně TOP 20 CZ :-)
MaF
09.08.2005 (10:10)  
Já bych to neviděl tak černě. Do těch tisíců tzv. stránek o železnici má ješte želpage hodně daleko, podívejte se na ně a buďte fér. Jestli podle vás nepatří dejme tomu do "top 20" tak bych rád viděl těch 20, které jsou podle vás lepší (ale na to tady asi není prostor). Jinak než na koleně se to asi dělat nedá, když vás to neživí. Myslim, že můžeme být rádi, že se najde pár nadšenců, kteří tomu věnují svůj volný čas. Takže, jestli máte lepší představy, můžete se zapojit nebo udělat svůj, lepší web. Oboje je lepší než remcání. PS: Nejsem členem týmu, ani nepřispívám, to pro případné šťouraly.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko