..: Počasí zkomplikovalo dopravu v severních Čechách :..
810 - ilustrační fotoSeverní a západní Čechy - Prudká bouře, která se v noci z pátku na sobotu přehnala přes západní polovinu České republiky, také značně zkomplikovala železniční dopravu. U Lenešic na Lounsku vykolejil po nárazu do padlého stromu v 05:17 osobní vlak z Loun do Mostu. Nikdo nebyl zraněn. O hodinu později najel na strom u Úštěku na Litoměřicku osobní vlak z České Lípy do Lovosic. Ani tato nehoda si nevyžádala žádné zranění. Českým drahám vznikly škody, dopravu se podařilo obnovit do dvou hodin od nehod.
Na několika úsecích železničních tratí na Ústecku, Litoměřicku a Teplicku se během dopoledne z důvodu popadaných stromů nebo poničeného trakčního vedení konaly napěťové výluky, nebo vlaky nejezdily vůbec. V dalších oblastech, m.j. na Rakovnicku, vlaky z důvodu odklidových prací nabíraly značná zpoždění.

Dle informací ČHMÚ to byla letos patrně neprudší bouře, která se nad regionem přehnala. V pátek kolem 23:00 bylo zaznamenanáno během jedné minuty takřka 130 výbojů v atmosféře a vítr dosahoval rychlosti až 34 m/s (cca. 122 km/h).

Ze serverů www.idnes.cz, www.novinky.cz

OndraJ | 30.7.2005 (22:07)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on

More from ČR Karlovarský ČR Středočeský ČR Ústecký


Crozz
31.07.2005 (15:49)  
Duchcov:porucha rozhlasu,veskere spoje zpozdene o 30-60 minut :-)
ja-va
31.07.2005 (12:48)  
R 352 měl + 240, druhý den R 353 + 240 atd.
Petr
30.07.2005 (23:06)  
R 376/420 Bratislava - Praha - Ústí n/L - Cheb (z Ústí hl. n. odjezd v 5:32) vinou napěťové výluky mezi Ústím a Teplicemi nabral 40 minut. Os 26802 Most - Moldava (odjezd z Mostu v 6:27) toto zpoždění "převzal" (na rychlík v Mostě počkal). Cestou (snad v Louce u Litvínova) vyfasoval strojvůdce krompáč a lopatu. Trať do Dubí byla prořezaná, přesto před Dubím byl vůz 810.150-3 zablokován padlým stromem. S pomocí cestujících se podařilo motorák uvolnit. V Dubí vyfasoval strojvůdce ještě pilu (nemotorovou). Na cestě do Moldavy bylo potřeba asi čtyřikrát zastavit a opět s pomocí cestujících mužů padlé stromy odříznout a odstranit z trati (na poslední nucené zastávce těsně před Moldavou kromě mě byly ve voze jen ženy...). Do cíle dojel vlak asi v 8:57, namísto plánovaných 7:34.
(Strojvůdce by měl dostat příplatek za lesnické práce - s tou pilou si docela mákl.)

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko