..: Eurostar přepravil o 8% více pasažérů :..

Paris / AFP - V prvních 6 měsících letošního roku, použilo služby Eurostaru z Belgie, resp. Francie do Velké Británie o 8% více zákazníků. Podle sdělení provozovatele spojení, bylo přepraveno vlaky Eurostar celkem 3,68 milionů cestujících. Obrat činil 355 milionů €, což je o 14% více než loni. Zvýšil se také podíl na dopravě v Bruselu a Paříži, což je prý zapříčiněno rostoucími cenami pohonných hmot pro letadla a relativně vysoká dochvilnost (86%).


CSPSV | 20.7.2005 (11:15)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Belgie Francie Spojené království


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Martin
21.07.2005 (16:19)  
Jízdenku je možnos koupit si předem po internetu a navíc za výhodnější ceny...
JPB
21.07.2005 (14:27)  
Comar:
To je sice hezký, že jde cestovat ET až takhle levně, jenže dost omezuje cestování právě neoperativnost, neboli opruz při nástupu do TGVEst. Kdyby se nemuselo omístenkovávat den předem a i pak čekat hodinu ve frontě na nástup, tak by těch lidí jezdilo víc. Takhle si každý cestu přes kanál velmi rozmyslí, protože trajektem (i bez auta) nebo letadlem je to stejný či opruz. A je vidět, že Eurostar toho zneužívá.
cestovatel
21.07.2005 (14:21)  
Comair

Díky.
Vezmeme-li v úvahu, že britská vláda se smluvně zavázala dovést VRT k portálu tunelu ke dni otevření, jedná se o docela slušné tempo... Doufám, že manageři ČD si berou příklady z jiných států ( Německo, Francie )
registrovaný uživatel comar 
21.07.2005 (13:40)  
VRT mezi tunelem a Londynem je rozdelena do dvou fazi. CTRL (Channel Tunnel Rail Link) Level 1 je uz davno hotova a jezdi se tam 300km/h. Level2 (priblizne od pulky az do centra Londyna) je vestavbe a bude hotova asi nekdy 2007.
JPB: jizdenky na Eurostar se daji koupit ve vetsine cestovnich kancelari. Navic je vetsina lidi kupuje pres internet. Ceny jsou prijatelne, pokud si to clovek zabookuje dost dlouho dopredu. Napriklad na pristi mesic se jeste na nektere dny daji sehnat one-way za 60€. Za to nesezenete letenku ani nahodou (myslim vcetne poplatku, transportu na letiste apod.) Navic DB nabizi London Spezial (Köln-London one-way) za 50€.
registrovaný uživatel cestovatel
21.07.2005 (13:21)  
JPB
Když jsem tam byl, jezdilo se mezi Waterloo a tunelem max. 100km/hod a mluvilo se o výstavbě rychlotrati. Kdy byla rychlotrať spuštěna, a kolik se tam dnes jezdí ??? Nějak mi to uniklo...
registrovaný uživatel JPB
21.07.2005 (11:14)  
cestovatel:
Mez Waterloo a tunelem je trať samozřejmě už dávno. A CTRL na King´s Cross je už taky skoro hotová.
registrovaný uživatel cestovatel
21.07.2005 (10:34)  
víte někdo, jestli už je hotová rychlotrať mezi Waterloo a tunelem? Když jsem byl v Londýně v 2001, byla situace terčem mnoha vtipů. Jaká je dnešní jízdní doba ?
registrovaný uživatel JPB
21.07.2005 (10:15)  
Tak to já fronty v Eurostarském terminálu na Waterloo zažil. Vlaky do Paříže vyprodané na půl dne předem. Cena jízdenky je zbytečně vysoká a odbavení byrokratické a zdlouhavé přesto tím jezdí dost lidí. Kdyby aspoň to odbavení bylo rychlejší, nebo by bylo možno koupit si jízdenky a místenky jinde než na Waterloo, tak by tím jezdilo lidí více. Museli by ovšem přidat spoustu vlaků. (dnes jezdí ve dne po půl hodině jeden dvacetivozový TGVEst. do Paříže). Nejlepší by asi byla železniční konkurence.
registrovaný uživatel comar 
21.07.2005 (0:53)  
2pvo: ja jsem na Eurostaru zadne fronty nevidel. Jednou jsem trochu dyl cekal na kontrole zavazadel, ale s tim toho provozovatel moc neudela. To je vec policie, ktera to obcas bere dost dukladne. Asi na to maji duvod.
Jinak €* je docela fajn. Ceny jsou srovnatelne s letadlem, ne-li nizsi. Zato pohodli a doba cesty jsou mnohem lepsi. Jediny problem je soucasna financni krize spolecnosti EuroTunnel (provozovatel diry pod morem, nikoliv vlaku), ktera trpi v dusledku nizkonakladovych spolecnosti nedostatekem zakazniku (hlavne osobni automobily).
registrovaný uživatel Petr´ V  mail  
20.07.2005 (17:53)  
s tím odbavování je to problematické i u Eurostaru, probíhá otiž jako na letišti. Když jsme byli na Waterloo a chtěli vyfotit Eurostary, vůbec jsme se k nim přes terminál nedostali. Hodně se tam tvoří fronty a lidé dost čekají. Ale i tak musí být vlak rozodně rychlejší
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko