..: Mn 83804 vykolejil při vjezdu do žst. Pardubice hl.n. :..
Pardubice hl.n. dne 29.6.2005 časně ránoPardubice hl.n. - Dnes ráno v 1.25 došlo za vjezdu vlaku Mn 83804 (Hlinsko v Čechách - Pardubice hl.n. k vykolejení 2 prázdných cisternových vozů při přejezdu z rosické nákladní spojky do nákladního obvodu.
K vykolejení došlo zřejmě na křižovatkové výhybce č. 88. Vjezd vlaků od Přelouče nebyl možný, proto byly vlaky vedeny odklonem z Kolína přes Velký Osek, plačickou spojku a Opatovice nad Labem do Pardubic a dále po své trase (resp. opačně). Osobní vlaky byly mezi Přeloučí a Pardubicemi nahrazeny autobusy. Provoz byl obnoven cca v půl šesté ráno s omezeným průjezdem kolem místa nehody. Vlaky nabírají zpoždění maximálně v řádu minut.
Na přiloženém snímku je vykolejená souprava Mn 83804.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 29.6.2005 (12:52)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky

Další z regionu ČR Pardubický


  1 2      Zpráv na stránku:   
Lukas
01.07.2005 (0:21)  
No par minut.Rychlik 420 prijel do prahy +55min,protoze vsechny rychliky na Prahu jeli odklonem pres Tyniste,Hradec a Nymburk.Kolega tim jel a rikal mi ze se v 5:11 misto v Libni probudil v Nymburce a anglican byl neprujezdny jeste vecer pri prujezdu Hutnika v 19:25.
Honza
30.06.2005 (5:17)  
vypadlo to před výhybkami a ven z oblouku,první a druhý vůz za lokomotivou
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
29.06.2005 (23:15)  
To jel jak prase nebo to pod ním přehodily? - nebo přehodili?
"přeloučské zhlavý" - že by mělo něco společného s hlavou (z hlavy)
a dalo by se pokračovat; Jste fakt Experti :-)
dopisovatel nebo člen ŽP Johny
29.06.2005 (21:12)  
Jel jsem ráno na Šohajovi a v Ústí n./Orl. jsme neplánovaně zastavili tak na minutu.Pak doběhl průvodčí, že by jsme měli jet přes Hradec Králové!Sám ani nevěděl, nakonec jsme to projeli, ale rozbitý to bylo hezky :-) !
dopisovatel nebo člen ŽP Honza
29.06.2005 (21:11)  
K vykolejení došlo v oblouku nákladní spojky. Vozy potom přeskákaly přes angličák ve druhé koleji a angličák 88 zdemolovaly.Po osmé hodině začala napěťová výluka pro nehodový jeřáb na odklizení vozů.Oprava na plnou rychlost určitě nebude dnes hotová
29.06.2005 (19:39)  
K IC 504 vypadáto jakože nad místem nehody "přeloučské zhlavý" byla napěťová výluka a toto řešení je přeci jenom jednoduší než "vystrčení" zálohou.
dopisovatel nebo člen ŽP Honza
29.06.2005 (16:42)  
Ano, IC přijel na dvojku, tam stál asi 10 minut, pak se rozjel směrem vzad, zastavil a rozjel se, až přejel místo nehody. Cestující z Nisy, která stála na témže nástupišti vše s úsměvem na rtech sledovali.
29.06.2005 (15:37)  
KCH: to je omyl. Z té pravé rosické koleje se dá dostat od 2. nástupiště až po nákladní obvod. Z té levé koleje pouze od prostřední koleje mezi 2. a 3. nástupištěm až po 1. nástupiště. A věřte, že vlaky od Rosic často jezdí na 3. a někdy i na 4. nástupiště. Takže musí použít tu pravou kolej. Z pohledu od Rosic.
registrovaný uživatel James
29.06.2005 (15:30)  
V Pardubicích je reléovka, takže podhození bych vyloučil.
Buď závada na výhybce (angličani jsou zrádní) a nebo jel rychle...
registrovaný uživatel petr z dobrusky
29.06.2005 (15:08)  
To jel jak prase nebo to pod ním přehodily?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko