..: Bulharsko: Siemens dodá dalších 25 jednotek :..

Varna - V přítomnosti Nikolaje Vasiljeva (ministr pro dopravu a komunikace, současně bulharský premiér) podepsaly ve Varně Siemens Transportation a Bulharské státní dráhy (BDŽ) smlouvu o dodání dalších 25 elektricky poháněných regionálních vlaků typu Desiro classic EMU. Cena zakázky činí 117 mil. €. Dodáno má být 15 třívozových a 10 čtyřvozových jednotek. Vlaky budou předmontovány v dílnách Siemensu v Krefeldu-Uerdingenu a dokončeny v depu BDŽ Varna. Dodávka vlaků má začít v polovině roku 2007 a poslední jednotka má dorazit do Bulharska v polovině roku 2008. Ve třívozových jednotkách je k dispozici 190 míst k sezení a ve čtyřvozových 254 míst k sezení. Elektrické jednotky typu Desiro můžeme dnes vidět např. ve Slovinsku, Řecku či Malajsii. V současnosti jezdí v Bulharsku 2 jednotky Desiro (informovali jsme dříve) mezi Varnou a Sofií.


CSPSV | 22.6.2005 (16:34)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Německo Bulharsko


  1 2      Zpráv na stránku:   
23.06.2005 (0:53)  
Zkusím vám sem během čtvrka a pátka, dá-li Bůh, hodit nějaké informace o stavu Bmz a Ampz, nejlépe co nejoficiálnější. A jestli se vyrábějí na SKV...a jo...asi jo...červenám se...:)) První série z konce 90´s se vyráběly ve Vídni, tak jsem vycházel z tohoto...
registrovaný uživatel Malý Cestovatel
23.06.2005 (0:18)  
Kde se tedy dovíme pravdu? Ten říká to, druhý zas něco jiného a oficiální zdroje jen mlží a mlží. Já tomu taky nevěřím, že v SKV už se pracuje na Bmz. Rád bych se jich dočkal, na EC docela akutně chybí a náhrady typu Bmee jsou nedostačující ...
registrovaný uživatel Jirka C.
22.06.2005 (23:26)  
JTB: Ampz a Bmz se vyrábí v SKV.

JB: To jsou typické marketingové fráze, jimž podobné jsou na konci každého článku o Siemensu v tisku, a nad kterými člověk jen mávne rukou. Například tam nejsou zmíněny ani vozy pro rychlovlaky Velaro, které jsou možná aktuálně ve vyšší fázi rozpracovanosti, než vozy metra pro Venezuelu.

Podstatná je skutečnost viděná denně na vlastní oči.
22.06.2005 (21:19)  
Jinak ten termín pro Bulharsko je způsoben mj. i přesunem části výroby do Bulharska...kdyby si někdo nekladl takový podmínky, jistě by to šlo o dost rychleji a dá se to řešit i zapůkčením z Dispoloku, tzn. v podstatě okamžitě...
22.06.2005 (21:10)  
No, když se podívám na tempo projektu 471...
JB: Marketingový manažer? Jméno? Pokud vím, na Siemens TS tuto funci zastává žena...a jestli máte na mysli SKV, tak ten Ampz+Bmz nevyrábí...
Jirka C.: přesně tak...
registrovaný uživatel JB
22.06.2005 (21:06)  
Jirka C.: Ptal jsem se nedávno přímo u marketingového manažera TS a dostal jsem odpověď: "V současnosti se na výrobní ploše 86000 m2 vyrábí např. vlakové jednotky pro pražské metro, které jsou v provozu na lince C. Většina výrobků směruje do zahraničí. Pro olympiádu v Turíně se vyrábí lehké metro VAL s provozem bez strojvedoucího, pro Švýcarské dráhy regionální patrové vlakové jednotky, ve výrobě jsou také soupravy metra do Venezuely. K významným projektům patřily rovněž regionální vlakové jednotky pro Velkou Británii a patrové vlakové jednotky pro Rakouské dráhy."
registrovaný uživatel Jirka C.
22.06.2005 (20:12)  
JB: Kdo Vám napovídal, že se ještě nezačalo vyrábět?
registrovaný uživatel Jirka C.
22.06.2005 (20:11)  
To je velice naivní představa. Výrobní program podniku se plánuje min. na 3 roky dopředu. Přestože mám už třeba hotový typ vozu, tak jenom plánování logistiky pro každou zakázku, výběr dodavatelů a jednání o cenách trvá mnoho měsíců. Dodací lhůty na některé subdodávky jsou třeba 12-14 měsíců, protože i subdodavatelé mají své výrobní plány a je hodně hloupé si myslet, že někde čekají jenom na to, až někdo pískne a honem se začně vyrábět. Těch 6 měsíců trvá jenom vlastní výroba vozu od jednotlivých komponentů hrubé stavby (bočnice, spodky, střechy, čela) až po konečnou montáž a oživování a zkoušení. Navíc vše musíte sladit podle výrobních kapacit s ostatními projekty.
registrovaný uživatel JB
22.06.2005 (19:53)  
Já se tomu nedivím, dám jiný - reálný příklad: V srpnu 2003 byla podepsána smlouva na dodávku 26 vozů Ampz/Bmz, Siemens už loni vyfakturoval 2.zálohu ve výši 515 mil.Kč. A stav? Ještě se nezačlo ani nic vyrábět...
registrovaný uživatel Deziro
22.06.2005 (19:09)  
Tak to jsem si naivně myslel, že pokud by ČD daly Siemensu "na ruku" 4 mld. (je to nereálné,vím), tak za půl roku tu budeme mít 25 funkčních a schválených Desir. A ono mu to trvá 2-3 ROKY :-(
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko