..: Skupinové jízdné a zvýhodněná cena rezervací u ČD, a. s. :..
rodinaPraha - Před letními prázdninami informují ČD, a. s. o výhodách jízdného pro skupiny. Slevu ve výši téměř 50% mohou při cestování vlakem získat skupiny více osob. Skupinovou slevu získávají již 2 cestující, kteří platí zákaznické jízdné (nemusí mít Kartu Z). Třetí až třicátý cestující platí již jen polovinu zákaznického jízdného. Zpáteční jízdenka se skupinovou slevou má platnost 2 dny.
Novinkou v této oblasti je cenově zvýhodněná rezervace míst, která je pro skupiny od 18 osob výš pouze 10 Kč (běžná cena rezervace je 30 Kč).

Info : České dráhy

CSPSV | 7.6.2005 (22:44)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


Alena Jamková
21.06.2005 (17:08)  
Chceme jet na dovolenou do jižních Čech ( rychlík Ostrava - České Budějovice + přestup na směr Horní Dvořiště, výstupní stanice Rybník).
1 dospělá osoba + 1 dospělá osoba s průkazem ZTP + pes.
Co je pro nás nejvýhodnější, skupinová sleva ( ale pes se asi nepočítá) nebo karta Z ???
Děkuji Jamková
-ps-
10.06.2005 (10:49)  
Sami vidíte, že názory se velmi různí. Určitě je to tím, že stránky ŽelPage čte dost široké spektrum čtenářů. A můžu vám říct, že jsem hned druhý den vyrazil vlakem do Ústí/L (porucha ZZ) a šel do ČDcentra. Chtěl jsem shodou okolností rezervace pro 21 osob, ale dostali jsme se až k dozorčímu stanice, než přišli na to, že v UNIPOKU při více než 18 osobách automaticky nabíhá cena 10 Kč a ne 30 Kč (a při našem počtu to je rozdíl 800 Kč!!! na 2 trasy, takže proč je platit). Kdyby to člověk neznal, tak bohužel. To samé s pendolinem, které je příští týden v Ostravě. Nikde ani zmínka - jen tiskovka a v pár denících krátký článek (na nádražích, kde aspoň zastavuje nic!). Lidi si vesele plánují výlet s dětmi na příští týden a nikdo jim neřekne, že nejede - vzhledem k tomu, že jsem to četl na ŽelPage, tak jsem jim to řekl a ocenili to. Nejsem úplný zastánce pendolina, ale pokud tím chce jet někdo na výlet a místo něj tam bude stát zelený koženkový rychlík, tak potěšen asi příliš nebude. A to jsou většinou lidi, kteří jedou vlakem po 20 letech. Osobně zrovna v pendolinu jsem se s takovými setkal mnohokrát.

Takže i tyto zprávy mají svoje opodstatnění. Problém je spíš v té nerovnováze např. mezi tarify a technikou - o tom nepolemizuji. Ale i nadále musíme čerpat zejména z oficiálních tiskovek, aby to mělo nějakou váhu nebo přímo z vlastní zkušenosti.

Chce to, aby se ŽelPage dostala do širokého povědomí. Já osobně jsem o ní publikoval v místním tisku (čte okolo 7 tisíc lidí), také jsem o ní psal na odbor interního auditu a kontroly ČD a docela je kvalita stránek překvapila.

Nejdůležitější je dobrá kvalita příspěvků a vysoká návštěvnost stránek. Potom bude spokojenost na obou stranách. Jinak jsem si nic nevzal osobně, ale chtěl jsem napsat svůj názor a nenechat to bez odpovědi.
09.06.2005 (16:17)  
Tož to díky za radu, s tím datem mě to nenapadlo. Faktem ale je, že ceny tam bývají neaktuální a že se nedá nastavit jiná trasa. Nebo dá?
registrovaný uživatel R.F.C.F.
09.06.2005 (11:10)  
pro Stará paní: nevím jak vy, ale já Citystar na www.jizdenka.cz mám. Nemohu samozřejmě chtít, aby mi to nabízelo Cirystar, pokud tam mám implicitní dnešní datum, ale to je snad pochopitelné.
09.06.2005 (2:38)  
Kubíček, -pvo- : vůbec nesouhlasím
-ps- : máš recht
Nejsem nádražák a železnicí přesto cestuji až extrémně mnoho. Vnitrostátní obchodní nabídky znám, ale proto ještě nebudu torpédovat zprávy o nich. Naproti tomu možnosti mezinárodních slev jsou široké a například v ČD centru jsem se nikdy nesetkal s pracovníkem, lterý by jim rozuměl. Vzhledem k tomu, že na www.cd.cz jsou informace o mezinárodních slevách mimořádně kusé a občas i vyloženě nepravdivé, považuji aktuality na zelpage.cz za velice prospěšné. Kdo není fanda železnice, do zahraničí by vlakem nikdy nejel. Klasickým případem je to, že na otázku typu "kolik stojí zpáteční do Berlína" pokladní v 95% případů věcně a bez dalšího upřesnění oznámí výši TCV, potenciální cestující se zasměje a zamíří k pokladně autobusového nádraží (nábusí). Kupříkladu CityStar je sleva totálně zastřená mlhou, nikde se nedá zjistit, na kolik to vlastně vyjde, na www.jizdenka.cz už CityStar taky vyřadili. Když jsem se byl jednou zeptat na nádraží, na kolik to vyjde, chlapík mě odbyl s tím, že si to stejně nekoupím a že mi to řekne, až si to budu kupovat (následná moje stížnost byla pochopitelně vyřízena v můj prospěch). Proto říkám: více takových zpráv! Dokud budou ČD takoví marketingoví primitivové, budou muset fandovské weby za dráhy suplovat.
registrovaný uživatel Kubíček
09.06.2005 (0:01)  
Já to nemyslel samozřejmě osobně. J8 si jen myslím, že dávat na fandosvké stránky oficiální tiskové zprávy komerčního charakteru je zbytečné. Kdo se po tom bude pídit, stejně to bude hledat na stránkách dané železnice. Určitě nebudu hledat v aktualitách na Želpage, kolik stojí Eurodomino v Bulharsku, když to přeženu:-). Naopak třeba ta dnešní věc se ZZ V Děčíně je hodně zajímavá věc a určitě si zasluhuje dost prostoru. Když ale někdo bude 2 dny mimo, tak se k tomu 2 stránky dozadu neprokouše, pokud teda nebude mít v práci vloženě Havaj:-). Jinak samozřejmě přeju příjemné cestování a hodně pozitivních zážitků.
registrovaný uživatel Petr´ V  mail  
08.06.2005 (23:59)  
Také nejsem moc velký příznivec psaní zpráv, jen aby něco bylo (viz. okurková sezóna v Blesku, i když tam je vždy o čem psát:-). Nejlepším ukazatelem jsou komentáře pod zprávou. Podle toho se pozná, jak zaujala...
registrovaný uživatel -ps-
08.06.2005 (23:15)  
To je právě to - jak pro koho. Kdo nemá režijku nebo FIPku a musí si kupovat jízdenku a hodně cestuje (zvlášť když pobývá dlouho v zahraničí), tak ho zajímají právě slevy a tarify.

Pro někoho jsou zajímavé zprávy z provozu, pro jiné téma komerčních nabídek. Dle mého názoru by se ŽelPage měla věnovat všem tématům. Já ale rozhodně nejsem odborníkem na provoz a techniku, a proto o nich příliš nepíši. Ani je nepřekládám od jiných železničních správ.

Tiskové zprávy jsou od toho, aby se dostali prostřednictvím někoho k lidem, a proto je na ŽelPage vkládám.

Na strategii ŽelPage se zeptejte Karla Chýly, šefredaktora. Já ve vedení týmu nejsem a ani nerozhoduji o tom, která newska bude vložena. Jinak vkládat aktuality může každý, takže pokud chcete víc zpráv z provozu, tak můžete publikovat i vy.

Mohu vám ale slíbit, že nyní si čtvrt roku od mých zpráv aspoň trochu odpočinete, neboť budu pracovat a cestovat po německy mluvících zemích (samozřejmě vlakem). Ale od poloviny září se zase můžete těšit:-)

Mě by zajímalo, co si představujete pod pojmem dění na železnici. Snad dnešní newska to trochu vystihuje, ale na to každý den čas opravdu není.

A nezapomeňte, že Češi nejsou jen v Česku... Některé zprávy mohou motivovat k cestování, jiné poskytují přehled o dění na zahraničních železnicích a také mohou člověku udělat představu, jak by se měla železnice chovat v tržním prostředí.

Přesto vám přeji příjemné chvíle při čtení ŽelPage a těším se na vaše komentáře k dalším aktualitám.
registrovaný uživatel Kubíček
08.06.2005 (22:52)  
Možná jsem ve svém názoru osamocen, ale opravdu je nutné házet sem každou tiskovou zprávu každé železniční společnosti v Evropě? Jako určitě je zajímavé, že někdo někde poskytuje slevu, že se můžu dostat z Hamburku k moři levněji, ale nějak mi uniká, proč se to dává na tyhle stránky (především autir -ps-). Mám pocit, že čtenáře spíš zajímá dění na železnici, informace z provozu apod., ne kdejaká komerční nabídka a sleva. Ale je to jen můj názor a nikoho za tyto informace nezatracuji. Jen mi přijde zbytečné, že spousta zajímavých zpráv zanikne v těchto "méně důležitých" (i když samozřejmě jako pro koho).

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko