..: Jednotka 680.004 dorazila do Prahy :..

680.004 - Strančice680.004 - Doplněno 4.6. - V pátek v 19.35 přijelo do Prahy Vršovic čtvrté pendolino z italského Savigliana. Jednotka byla odtažena z Horního Dvořiště v 15.03 lokomotivou 240.053 (jako Sv 1.nsl 272 s předností vlaku kategorie R), v 16.13 souprava projela České Budějovice a mířila ku Praze. Rychlík 644, který měl z ČB odjíždět v 16.02 nabral 20 minut. Souprava 240+680 dojela do Soběslavi, kde došlo k přepřahu na 363.077 (Eso se nepodařilo dostat do HD). Po téměř hodině se souprava opět rozjela a po jízdě "za zadkem" osobního vlaku z Benešova do Prahy souprava přijela v 19.35 do Prahy Vršovic.

Na snímku souprava 363.077+680.004 za stanicí Strančice - Poborskiii

Jednotka vyjela ze Savigliana 1.6. pozdě večer do Rakouska, kde opět byly nějaké problémy - na hraničním přechodu Brenner. Problém byl odstraněn a souprava pokračovala do ČR.

Několik dní po příjezdu jednotky do ČR začala montáž aktivních filtrů do jednotky 680.004. Filtry, které filtrují nadlimitní proudy, které jednotka generuje, vyprojektovala společnost AŽD Praha a firma Elcom je vyrobila. Jednotka s filtry vykonávala zkoušky na ŽZO Cerhenice a filtry se ukázaly jako účinné. Proto již zřejmě nebude problém se schvalování řady 680 ČD.


Karel Chýla Poslat mail autorovi | 3.6.2005 (16:26)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Jihočeský ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
barak
05.06.2005 (13:56)  
Co se týká těch provozních důvodů ,skrátka nebylo žádný jiný volný ESO které by pro 680 004 do H.D.dojelo
barak
05.06.2005 (13:52)  
Další upřesnění: Po dalším pátrání to vypadá,že se výměna hnacího vozidla provedla až v Táboře. Odtut se loko 240 053 vracela do Č.B.
05.06.2005 (11:17)  
Je to tu velice zábavná detektivka.

ad Sněhurka:
1) odjezd z ČB v 14:13 je asi překlep (zřejmě 16:13)
2) uvedené křižování v Soběslavi je nesmysl - protože pendolino jelo později, ty vlaky už tam nebyly
3) to vypadá správně

Co se týká přepřahu, tipoval bych na Planou n/L. Pochybuji jestli v Soběslavi pendolino vůbec zastavilo... jednak by ho tam dojel R644 a pak by nestihla z Tábora dojet loko.
05.06.2005 (0:44)  
Tak to já to upřesním ještě více: lokomotiva 363.077 byla v pátek v TS303/8.den, tzn. že v 16:30 přijela z Benešova do Tábora na Os9105 (kterým pro ten den její výkon končí). A teprve poté se zřejmě vydala naproti pendolinu. Čili pro pendolino nebyla vystavena žádná extra lokomotiva (mimo oběhy). To jsou tedy asi ty "dopravní důvody". Loko 363.077 se pak v noci na postrku Rn44543 vrátila do Tábora.
Lokomotivy v TS303: http://poborskiii.kvalitne.cz/obehy363-2005-TS303-loko.html
editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
04.06.2005 (23:27)  
Ha zrada... od počítače to vypadalo snadněji... nu což, opravím to, díky všem za doplnění...
editor nebo admin ŽP barak
04.06.2005 (22:22)  
Chtěl bych upřesnit,že loko 363 077 určitě netáhla 680 004 z Horního Dvořiště,jak je uvedeno , ale z H.D.je táhla na 1000% loko 240 053. Průjezd a číslo vl . v Č.B souhlasí. V Soběslavy došlo ke změně hnacího vozidla na 363 077. Proto toto zdržení. Z dopravních důvodů nebylo možno loko 363 077 dostat do H.D a tak zaskakovala 240 053. Toť vše co o tom vím.
registrovaný uživatel comar 
04.06.2005 (20:26)  
JTB: a kde se ted vlastne diskutuje? Nejak jsem ztratil prehled.
04.06.2005 (15:27)  
Já to řeknu za nás všechny-protože diskuse na k-reportu maj nevýhodu nepřehlednosti...
registrovaný uživatel comar 
04.06.2005 (13:35)  
Snšhurka: proč už vlastně nepíšete do fóra na k-reportu?
editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
04.06.2005 (13:29)  
Aha, tak to se jen nějak zasekla data v systému ČD... hodně dlouhou dobu to hlásilo, že se stojí v Soběslavi...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko