..: Nová anketa: ČD vs Connex mezi Libercem a Pardubicemi :..
-ČD vs. Connex - Po delší době pro Vás mám novou anketu. Její téma je: "Představte si, že ve stejný čas, za stejné peníze pojede z Pardubic do Liberce nebo opačně spoj dvou společností. Kterou společnost a vozidlo byste si vybrali?" Na výběr máte ČD a jejich 854+Btn nebo Connex s Desirem.
Minulá anketa: "Myslíte si, že by případná stávka železničářů něco vyřešila?"
A jak jste odpovídali? Nejvíce hlasů bylo pro možnost "Ano, klesl by objem přeprav a propustilo by se více lidí (520 hlasů)", "Ne, zůstalo by vše při starém (300 hlasů)", Ano, vedení ČD přestane propouštět (44 hlasů).

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 2.6.2005 (22:35)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu ČR Královéhradecký ČR Liberecký ČR Pardubický


  1 2 3 4 5 6 ... 8      Zpráv na stránku:   
Sheyla
04.06.2005 (12:10)  
Jestli nebude tarifní unie, tak ať si ten Connex strčej... ( víte kam ). Nemám zájem jezdit za lomený jízdný. To pak u mě vyhraje autobus. A to jezdím vlakem tak rád.
Ondra-P
03.06.2005 (23:20)  
Ad Mužík:
Tady bych si dovolil poznámku, že ty desira nebudou koupena, ale spíš pronajmuta od Angel Trains jako to connex udělal u své dceřiné firmy Laulitz Bahn
Web
03.06.2005 (22:17)  
Je zajímavý, jak se člověk, co má ČD celkem rád a vždycky doufal, že se do ČR koupí nějaké jinší motoráky, než Desíra, na popud takovýhle dementní demagogie podporované asi hlavně držením PJD může dostat do pozice velikýho obhajovatele Desir a Connexů ;)
Web
03.06.2005 (22:12)  
To dokázal, ovšem jaksi dneska tam jezdí 854, když tam budou jezdit rychlíky s dvěma brejlovci, tak klidně tenhle argument můžete stáhnout ;) A zákazníkem se tu samozřejmě myslí kraj/stát a až skrz kraj cestující. Myslím, že Connex taky nechce po ČD, aby mu uznávali jeho jízdenky ;) Jestli bude ve VYDISU, záleží jen a pouze na objednateli, tedy zákazníkovi.

Tarifní unie je potřeba, ale tu nebude a nesmí stanovit ČD, ale stát, případně na krajské úrovni kraje.

PS: Máte smysl pro černý humor, s těmi držiteli karet Z ;) Ono jde dát zaplatitelné ceny i bez buzerace cestujících focením atd. ;)
Mužík
03.06.2005 (22:12)  
Ad Miroslav Zikmund:

Pane kolego, vaše představy o konkurenci na železnici jsou zcela zcestné.
1. Každý dopravce v pravidelné osobní železniční dopravě bude jezdit jen s dotací. Jinak to za regulované (resp. věcně usměrňované) jízdné ani nejde. Je ovšem s podivem, že jednomu dopravci dotace nestačí, zatímco druhý se stejnou dotací a se stejným jízdným pořídí nová vozidla. Sám si odpovězte proč a taky kam se "ztratí" u prvního dopravce částka, kterou druhý dopravce dá na ta nová vozidla.
2. "střídání" rychlíků po hodině je nanic, Desiro jezdí rychleji, než to, co tam nasazují ČD, rozházel by se takt, nebo by Desiro jezdilo s náskokem a všude čekalo - což je pro cestujícího minimálně nepochopitelné (pojede-li autem nikde nebude čekat ...)
3. monopol mají ČD a to už nepříjemně dlouho. Je na čase, aby dostaly konkurenci a to pořádnou, bude jim to jen ku prospěchu.
4. Máte zajímavé "odborníky", kteří vědí víc než samotný Connex. Otázka jízdenek a jejich uznávání se zatím řeší, ale vyřešena není. Jediné, co tam platit nebude, bude režijka ČD
5. Karta "Z" nebude potřeba, to je podivná a dost nesmyslná záležitost ČD. Jízdné ale bude na úrovni tzv. zákaznického jízdného.
6. Jízdenky IDS platit budou (hádejte proč?)
7. Jízdní doby jsou už změřeny, do všech kopců plná traťová rychlost, zkrácení jízdních dob o 20 ´minut reálné.
8. > Když jezdil před mnoha lety přes Hradec Králové do Liberce rychlík Kriváň, tak při nasazení dvou brejlovců .... to jste mě pobavil nejvíc. Už chybí jen deputátní uhlí, různá hnutí lokomotivních čet a jiné "vymoženosti" minulé doby. Vraťte se na zem. Dva brejláci (že byste do toho kupoval naftu ze svého) ani parní lokomotivy se tam už nevrátí ... venku za oknem je 21. století, zkuste nezatahovat záclonky...
03.06.2005 (21:39)  
Connex má zájem o provozování rychlíků pouze v případě, že bude dostávat dotace jako České dráhy … jinak zájem nemá. Podivná představa o konkurenci. COnnex nemá zájem o "konkureci" v té podobě, že by každou lichou jel rychlík ČD a každou sudou rychlík Connexu za níže uvedených tarifních podmínek. Coonex má zájem o monopol dotovaný z peněz daňového poplatníka … Podle odborníka na mezinárodní komerci totiž Connex neuznává mezistátní jízdenky CIV, takže cestující jedoucí například z Vídně do Görlitz, zvyklý na to, že si ve Vídni může koupit jízdenku třebas do Zermattu a železniční společnosti si už cenu jízdenky rozdělí, se ve vlaku Connexu dozví, že mu jízdenka neplatí a musí jet buď osobními vlaky s ČD a nebo si zaplatit. Jízdenky "integrovaného dopravního systému" tedy s největší pravděpodobností uznávány nebudou. Stejně tam patrně budou mít smůlu cestující třebas z Brna do Jablonce nad Nisou, kteří budou muset cestovat s ČD nebo za úsek z Pardubic či Hradce Králové do Železného Brodu platit znovu. Smůlu budou mít patrně i držitelé síťových jízdenek, kilometrických bank, držitelé karet "Z" apod. Názory na to, že Connex zkrátí jízdní doby o 20 minut jsou úsměvné. Lok 749/750/751/753/754 se třemi vozy 053 (hmotnost cca 120 tun) tam pojede proti 853/854 + 2x053 taky o těch 20 minut rychleji … Když jezdil před mnoha lety přes Hradec Králové do Liberce rychlík Kriváň, tak při nasazení dvou brejlovců dokázal zkrátit 20 minutové zpoždění …
editor nebo admin ŽP Chary  mail  
03.06.2005 (20:57)  
>Railway Kárl: vlastenectví je fajn, ale upřímně, jezdíš na nákupy do hypermarketů nebo nakupuješ u vás v nějakém malém krámku? Když si mám koupit cukr za 19 nebo za 24, žrádlo pro psa za 8 nebo za 14, atd atd. tak chvíli klidně nebudu vlastenec. A za korunky, který našetřim, si rád koupím jízdenku a projedu se Českými drahami, bo sem vlastenec :-)))
editor nebo admin ŽP Web
03.06.2005 (20:56)  
Hele, když ty krabičky budou stejně kvalitní, tak si vezmu českou, ale když v tý český budou cíga bez filtru a místo tabáku nasekanej jetel... Mimochodem bys měl jít s timhle dělat osvětu mezi normální cestující třeba v těch 830kách.

Jestli budou někdy mít ČD ty vysněné x44ky (pokud je nezprzní snahou šetřit na každé blbosti, jako béčkové ECčka), tak budu pro ně, neb Desiro skutečně není vrchol komfortu. Navíc je to pro složitější sítě výhodnější (možnost vkládat vozy, etc.). Ale pokud se mám rozhodovat dnes, je to jasné.

Já jsem myslel, že jsme v nějaké té Evropě, dneska lituju, že sme si odhlasovali Ano, protože si tam akorát děláme ostudu.
editor nebo admin ŽP Railway Kárl
03.06.2005 (20:48)  
Většina Čechů jsou pořád stejní TUPCI !!! Připomíná mi to otázku z minulého režimu: Mám 2 krabičky cigaret, jednu Českých a druhou Amerických - kterou z nich si vezmeš?
Za minulého režimu jsme chtěli Americké cigarety, teď chceme raději cestovat Švédskou přepravní společností ve vozidle Německého původu ...
JAK SE TAK DÍVÁM NA PRŮBĚH HLASOVÁNÍ, tak si kladu otázku: TO UŽ V ČECHÁCH VLASTENCI VYMŘELI? NEBO JAK JE TO S NÁMA?
S pozdravem "Železniční Karel"
editor nebo admin ŽP petr z dobrušky
03.06.2005 (19:48)  
Bureš: Před 2 -3 rokama tam vozily 90% Os 852/3
  1 2 3 4 5 6 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko