..: Od 12.6.2005 bude jezdit v krajích méně spojů :..
130Ústí nad Labem - Od 2. změny JŘ, která vstoupí v platnost 12.6.2005, budou zrušeny vlakové spoje v Ústeckém a Královéhradeckém kraji. Důvodem je neuhrazení ztráty z provozu osobní regionální dopravy. České dráhy požadovaly po Ústeckém kraji 450 mil. Kč, kraj zaplatí pouze 335 mil. Kč a zbytek investuje do opravy silnic. Z tohoto důvodu bude na 26 tratích zrušeno 50 spojů a dalších 90 jich bude jezdit omezeně (zejména nebudou jezdit o víkendu a brzy ráno a pozdě večer).
Posledním krajem, který smlouvu s dráhami dosud neuzavřel, je Královéhradecký kraj. Dráhy dostanou od hradeckého hejtmanství o 15% méně finančních prostředků než požadovaly. Z tohoto důvodu bude v kraji zrušeno 18 vlakových spojů.
Viz tabulky aktuálních jízdních řádů na webu ČD.

CSPSV | 31.5.2005 (12:59)
Related newsopen/close

More on Jízdní řád

More from ČR Ústecký


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   
Web
31.05.2005 (19:02)  
Ale doháje, copak to ČD dělají ke své škodě? Přeci je nějaký dotační systém a v něm, pokud nebudu mít nároky přehnané a bude to výhodné pro kraj, budu vydělávat i na lokálkách. Otázka je, zda se dá tohoto stavu vůbec na 810kových lokálkách dosáhnout, já myslím, že pokud se důsledně oddělí řízení dopravy a nebudu tam na každý zastávce platit pokladní (alias zalévačka květin), tak to prostě musí jít.
InterCity
31.05.2005 (18:26)  
to: Bkb a Web
InterCity
31.05.2005 (18:24)  
Toto není volební debata.
Medvěd
31.05.2005 (18:08)  
>>> Můj názor je, že ČD by měly pustit úplně všechny regionální tratě a ty by měly být předány do provozu soukromým dopravcům. <<<
Už vidím ty zástupy soukromých dopravců, kteří se rvou o štěstí provozovat regionální tratě.
31.05.2005 (17:48)  
Jediné a účelné zefektivnění provozu je oddělit ČD od řízení dopravní cesty.Totiž výpravčí signaliti a další profese(nemyslím aparát GŘ a RCP) nutné k provozu zařadit pod SŽDC.
Correspondent or Member of ŽelPage railfan
31.05.2005 (17:12)  
Já si myslím, že České dráhy už bylo potřeba trošku přiškrtit. Hlavní problém je to, že stále tady neexistuje tržní konkurenční prostředí. Můj názor je, že ČD by měly pustit úplně všechny regionální tratě a ty by měly být předány do provozu soukromým dopravcům. Některé tratě skutečně v souboji s autobusy neobstojí, ale naopak některé by mohly začít docela dobře prosperovat.
Fakt je, že si myslím, že ČD by za určitých podmínek s tím zas tak velkej problém neměly. Velkým problémem jsou však odbory, který při jakýkoliv sebemenší snaze o zefektivnění provozu (a s tím souvisejícím propouštěním) vyhrožují stávkou. Bohužel ale k zefektivnění provozu patří i zefektivnění využití pracovních sil... dnešní ČD jsou nechutně přezaměstnaný...
Correspondent or Member of ŽelPage Web
31.05.2005 (17:03)  
Já moc nevěřím na to, že někdo půjde proti takové spoustě lidí, jaké je na železnici v odborech. Nšco jiného sliby a něco jiného činy ;) Celkově mi přijde, že je na tom česká ekonomika po x letech se socdem docela slušně a zatím ani nehrozí úpadek jako na konci vlády ODS. Ale tuhle debatu bych ukončil, nepatří sem.
Editor or ŽelPage Administrator Chary  mail  
31.05.2005 (17:03)  
>Dotaz & volby - pokud nebudeš volit, tak v principu pomáháš komančům k víc křeslům. No a to snad chce jen šílenec.
Editor or ŽelPage Administrator bkp
31.05.2005 (17:00)  
Může se stát, že za jejich vlády přistane na Mostě legií ugandský zbloudilec...
Editor or ŽelPage Administrator dotaz
31.05.2005 (16:58)  
s modrejma ptákama se taky může stát že ze železnice zůstanou jen koridory a pár příměstskejch tratí
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko