..: Jízdenky DB AG vyprodány :..
Berlín - Poptávka po vlakových jízdenkách u diskontního prodejce potravin LIDL překonala veškerá očekávání. Ve více než 2.600 pobočkách bylo za méně než 1 hodinu prodáno v celém Německu více než 1 milion jízdenek! Prodej jízdenek začal oficiálně 19.5.2005 v 8:00 hod. Před 8. hod. se však po celém Německu tvořily dlouhé fronty nedočkavých zákazníků.
Sešit se 2 jízdenkami stál 49,90€. Jízdenku, která je platná ve 2. třídě, může využít cestující pro 1 cestu po celé SRN. Platnost jízdenek končí 3.10.2005. Z důvodu obrovského zájmu o jízdenky doporučují DB AG rezervaci míst, a to zejména v pátek a neděli a na začátku a konci letních prázdnin. Po 1 dni (resp. po 1 hodině prodeje) je téměř vyloučeno sehnat tyto zvýhodněné jízdenky u LIDLu.

CSPSV | 20.5.2005 (18:27)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Německo


-ps-
22.05.2005 (14:17)  
MZ: Ano, nabídka je výhodná pro cesty nad 160 km (takže Praha - Brno, Praha - Ostrava, Praha - Olomouc, Praha - České Budějovice, Praha - Mariánské Lázně atd.). Němců je 80 mil., přesto si myslím, že by úspěch sklidila i v Česku.

O síťové roční jízdenky jsme už debatovali v jiném příspěvku (o BahnCard 100) a v tom s vámi souhlasím.
21.05.2005 (19:58)  
Nehodlám obhajovat "pokus o hru na marketing", který předvádí O16, ovšem nabídka DB je výhodná pro cesty na vzdálenost vyšší než 160 km.

Já jsem spíše zastáncem roční síťové jízdenky řekněme za 9 000 Kč, čili 31% stávající ceny. Cestující na trase Praha – Brno, který by jezdil pravidelně 1x týdně tam a zpět by tak za jednu jízdenku zaplatit 86,53 Kč, tedy mnohem méně než kolik stojí nejlevnější autobus, resp. cca 1/3 toho, kolik stojí zákaznícká jízdenka na ECčko …
Nezapomeňte, že Němců je taky "jen" 80 milionů
registrovaný uživatel Mustafa
20.05.2005 (19:54)  
Nemci jsou proste Nemci. (skrti osklivy)
registrovaný uživatel -ps-
20.05.2005 (19:50)  
Bohužel ta negativní dohra bude asi při všech podobných akcích. Zabránit se jí asi nedá. To je špatně pro zákazníky, ale železniční společnost bude mít pořád stejný příjem, takže i naše slavné ČD by si nepohoršily, spíš by se mohly snažit vyvarovat chyb.

Rozhodně doplněk Comara zvyšuje objektivnost zprávy - všechno zlé je pro něco dobré (nebo naopak?)...
registrovaný uživatel comar 
20.05.2005 (19:41)  
Mě se tato akce DB taky líbí, ale bohužel má negativní dohru. Spousta lidí s kontaky na zaměstnance Lidlu si koupila desítky jízdenek a teď s nimi obchoduje na eBay. Ceny se místy vyšplhaly až na 150€ za sešit! Někteří na tom vydělají hodně velké peníze. Navíc některé spotřebitelské organizace z toho taky nejsou nadšené. Ale něčemu takovému se dá asi jen těžko zabránit.
registrovaný uživatel -ps-
20.05.2005 (19:19)  
Když jsem psal tuto zprávu o prodeji jízdenek DB u LIDLu před několika dny, tak jsem věřil v její úspěch a podporoval jsem ji.

Musím říct, že DB AG šly opravdu správnou cestou, což se potvrdilo tím, že byly jízdenky během necelých 60 minut vyprodány a DB tak utržily během méně než 1 hodiny více než 50 mil.€ (tj. 1,5 mld. Kč). Samozřejmě, že se nedá přepočítávat, ale v budově, která se nachází na vltavském nábřeží v Praze existuje odbor marketingu...

Možná by bylo dobré, kdyby se nechali inspirovat některými cizími železničními správami a udělali podobnou akci. Myslím si, že díky této akci železnice přilákala i zákazníky, kteří ve vlaku už dlouho neseděli a rozhodně na sebe upozornila maximálně pozitivně (i když byly stížnosti od DVR a dalších asociací - dle mého neoprávněné).

Za necelou hodinu milion prodaných jízdenek je obrovský úspěch (a hlavně 50 mil.€)!!!

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko