..: Nová VOS na zhotovitele optimalizace Strančice - Hostivař :..
451 mezi Uhříněvsí a HostivaříStrančice - Praha-Hostivař - SŽDC vyhlásila druhou veřejnou obchodní soutěž (=VOS) na zhotovitele stavby s názvem: "Optimalizace trati Strančice - Praha Hostivař". První VOS byla vyhlášena loni v listopadu a vyhrála jí firma GJW. Soutěž ale byla zrušena a nyní byla vyhlášena nová.
Součástí optimalizace je: 18,2 kilometrů dlouhý úsek trati (Strančice - Hostivař), 6 nových a 15 rekonstruovaných mostů, rekonstrukce 5  a novostavba 4 zdí, protihlukové stěny v délce 17 kilometrů, montáž a úprava trakčního vedení v celém úseku a novostavba tří budov, které budou sloužit jako trafostanice. Součástí optimalizace jsou také stanice Strančice, Říčany, Praha-Uhříněves.
Po dokončení optimalizace budou vlaky v tomto úseku jezdit rychlostí 105 - 140 km/h.
Pokud se podaří vybrat zhotovitele a bude s ním včas podepsána smlouva, začne se kopat v září tohoto roku. První má přijít na řadu úsek Praha-Hostivař - Praha-Uhříněves + napojení vlečky Metrans do Uhříněvsi.
Celá stavba vyjde na 3,2 miliardy korun.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 17.5.2005 (21:50)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský


  1 2      Zpráv na stránku:   
JPB
19.05.2005 (12:49)  
TCM:
To žijete v hlubokém omylu. Hlukové normy byly změněny před několika (asi deseti) lety. Podle nich musejí být PHS nebo IPH podél všech tratí a silnic v obytné zástavbě a její blízkosti. To, že se stavějí jen při novostavbách a rozsáhlých rekonstrukcích je dáno pouze tím, že je možno dočasně ponechat stávající stav. Byste se divil, kolik obcí proti PHS protestuje.
TCM
19.05.2005 (2:37)  
Vždycky mě vytáčí dost častý a dost nesmyslný připomínky, že až se postaví koridor, tak se zvýší hluk a tím pádem se všude prosazují protihlukové stěny. Jak je vidět, tak si málokdo z obecních zastupitelství uvědomuje, že naopak rekostrukcí nekvalitního svršku se naopak hluk sníží a to i při zvýšené rychlosti. Takže ty kilometry protihlukových stěn jsou většinou stejně vyhozený peníze.
Railmen
18.05.2005 (22:55)  
ad: Karel Chýla. Já vím, pak to bude supr. Teď je tam 100km/h, ale mnoho rychlíků nevyužívá ani to. Prostě humus. Trať Praha-Benešov-České Budějovice-Linz je mojí nejpoužívanější tratí..
registrovaný uživatel Hroch 
18.05.2005 (21:23)  
Koudy:
Ono mělo být podle původních plánů touto dobou už hotovo!!! Odklad z letošního jara je už "pouze" několikátý v pořadí.
editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
18.05.2005 (19:52)  
Ad Railmen: Teď je nejtragičtější, ale až bude stavba hotova, bude tam nejvyšší rychlost úseku Hostivař - Benešov (140 km/h)
18.05.2005 (18:57)  
Pokud se týká délky PHS, tak je nutné si uvědomit, že z celkové délky úseku 18 km prochází asi 11 km trasy hustě zastavěnou oblastí. A většinou z obou stran. Takže těch 17 km protihlukových stěn z celkové možné délky 36 km (2*18) není nijak překvapivých.
Zajímavostí je, že v územním rozhodnutí MěÚ Říčany zakázal z důvodu ochrany ptactva používání skleněných tabulí v rámci PHS. Sklo se přitom na stavbě koridorů používá běžně na mostech a propustcích.
registrovaný uživatel Railmen
18.05.2005 (18:35)  
Doufejme, že už se v září opravdu začne stavět. Ta trať už to potřebuje jako sůl. Zvlášť ten úsek Hostivař-Uhřineves, na to že je rovný, je úplně tragický...
18.05.2005 (18:01)  
místní: ta souprava pater jezdí jen proto, že je na ostatních tratích mimořádně větší potřeba čtyrvozových 451/452, které tak byly staženy z benešovské trati (neschopnost 471, požár 6-vozové 451 atd.). V letošním GVD tato situace nastala poprvé, až se to uklidní, vrátí se na 221 panťáky. Včera i dnes jezdila souprava 162.013+5*Bmto+162.038 (vlaky 9129-9132-9153-9156-9165-9168).
editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
18.05.2005 (17:15)  
Koudy: stavba mla být zahájena opravdu na jaře, ale jak píšu ve zprávě soutěž byla zrušena a vypsána opět až nyní...
editor nebo admin ŽP místní
18.05.2005 (13:23)  
To Mates - 451/452 udělá 100km/h a vzhledem k tomu, že tam jezdí i teď asi se to jentak nezmení. I když teď zavedli novou "soupravu" 163+5xBmto+163, ale lokomotivy jsou dost nestálé někdy jede i 141, 162, 363, jednou dokonce jela i 150 - prostě co je po ruce to jede :)))
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko