..: Mezi Břeclaví a Kúty se odpoledne nejezdilo :..
Snímek pragotronuBřeclavsko - Aktualizace 22:00 a 12.5., 14.5. - opraveny chyby - omlouvám se - Dne 11.5.2005 v 14.25 došlo za jízdy Lv 74386 mezi stanicemi Břeclav a Lanžhot k zadření podvozku MVTV3 004 (ČD 893), což znemožnilo odtažení vozidla z tratě jiným vozidlem. Trať je sice dvoukolejná, ale jedna kolej (2.TK) byla plánovaně vyloučena z důvodu oprav železničního svršku a výměny pražců.
Doprava měla být obnovena v 18.00, později v 18.30, ale první vlaky úsek projely kolem půl osmé...
Například vlak EC 130 Polonia měl projet Lanžhotem v 15.34 a skutečnost je 19.34! V Břeclavi a v Kútech stálo několik dálkových vlaků, které tak nabraly hodinu, dvě nebo i čtyři hodiny.
Dálkové vlaky, které čekaly:
Břeclav: EC 171 (+207), R 233 (+119)
Lanžhot: Ex 278 (+108)
Slovensko: EC 130 (+240), EC 134 (+193)

Na ilustračním snímku je přehled zpoždění po větrné smršti 19.11.2004, kdy popadaly stromy na trať mezi Břeclaví a Kúty.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 11.5.2005 (18:56)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
18.05.2005 (19:19)  
Zásadní problém spočívá v tom, že strojvedoucí "rychlíkové" skupiny LD Bratislava nemají poznání z Kútů do Holíče, potažmo do Hodonína. Protože mezi Hodonímem a Holíčí jsou trasovány jen vlaku PP, je otázkou, jak je to tam se "seznáním" tratí bude, protože českým strojvedoucím seznání tzv. propadne.
V Kútech byla vozební stanice zrušena, takže tam žádný strojvedoucí není.
Klíčem k řešení problému je trvání na hloupém institutu "seznání" tratí, který se udržuje u ČD i ZSSK.
Pokud vím, tak u DB si strojvedoucí projede trať jednou a má seznání na celou služební dobu. Nové seznání dostane jen v případě, že se trať zásadně změnila – tam se totiž vychází ze skutečnosti, že návěstidla jsou na celé síti stejná a kdyby si strojvedoucí náhodou nevědl rady, tak zastaví a zeptá se … Na silnici si také řidiči nedělají nějaké seznání, které by jim po nějaké době propadlo … Seznání trasy si dělají řidiči MHD a autobusáci, ale tohle seznání je o něčem jiném. A kolikrát se stane, že na spoj vyjede nějaký pohotovostní řidič, kterému pak musí cestující při "prvním kole" radit, kudy má jet a kde zastavit …
Něco takového by se našim i slovensklým strojvedoucím jistě nelíbilo, ale pokud chtějí, aby firma ČD prosperovala, tak se této modly budou muset zříci. Ostatně, kdo kontroluje "seznání" tratí u "jiných dopravců".
13.05.2005 (7:44)  
Ještě upřesním šlo o MVTV3 - 004.
13.05.2005 (7:39)  
Oficiálně se zadřela převodovka u MVTV.Čili ho nešlo ani odtáhnout.
dopisovatel nebo člen ŽP James
12.05.2005 (21:59)  
Já taky slyšel o MUVce, tak uvidíme, co se z toho vyvine... každopádně je to docela skandál...
dopisovatel nebo člen ŽP patrik.k
12.05.2005 (20:53)  
Dřív sa po tej štrece vozilo uhlí v čele s lokomotivami ř. 230 a na os. jezdily 560. Ala to už je minulost!!! A dnes tam ta trolej furt je, ale je tam snížené napětí, aby ju nikdo neustřihl a neprodal do výkupu...
registrovaný uživatel  
12.05.2005 (19:28)  
Jen to údajně nebyla MUVka, ale drátenický MVTV...
registrovaný uživatel comar 
12.05.2005 (16:38)  
nebo se taky da jet pres Hohenau-Gänserndorf-Marcheg. Kazdopadne tam alternativy jsou. Nedokazu si predstavit, ze by treba DB nechala svoje cestujici trcet 4 hodiny ve vlaku...
registrovaný uživatel to Comar
12.05.2005 (8:11)  
Elektrifikovane je to prave proto, aby trat sla vyuzit jako odklon, pokud se neco stane mezi Breclavi a Kutami. Hehe, prvni vyjimka, kde elektrina v troleji proste NENI :))
registrovaný uživatel comar 
11.05.2005 (23:07)  
tak sem trochu pocital. Pokud by vlaky jezdily pres Holic, tak by to zpozdeni vypadalo nasledovne:
Kuty-Holic - 24min
Pripojeni nejakeho dieslu v Holici - 10min
Holic-Hodonin - 10min
odpojeni dieslu + uvrat Hodonin - 15min
Hodonin - Breclav - 15min
uvrat Breclav - 10min
Celkem: 1h25min
minus normalni trasa Kuty-Breclav - 15min
-> ca. 1h10min zpozdeni oproti 4h!
tu uvrat v Hodonine sem predpokladal tak, ze by se proste na jiny konec vlaku pripojila jina lokomotiva a ta 350ka by se pak tahla "mrtva na konci vlaku".
Jenze to by rizeni provozu muselo byt aspon trochu dynamicke... Napr. u DB na to maji specialni krizove centrum, ktere presne takoveto problemy resi.
registrovaný uživatel marek
11.05.2005 (23:06)  
boze, to je teda bordel. neslo to riesit lepsie, rychlejsie a k spokojnosti cestujucich? to takato vecicka zastavi dopravu na koridore????
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko