..: Omezení u jízdenek FIP :..
101Evropa - U jízdních dokladů FIP dochází k následujícím omezením:
1. Od 1.1.2006 se nebudou na lodích P&O Ferries uznávat FIPky
2. Každý cestující se sešitkem FIP musí ve vybraných mezinárodních spojích v Itálii zaplatit příplatek ve výši 5€, který musí být uhrazen ještě před nástupem jízdy. Jedná se o vlaky Allegro mezi Itálií a Rakouskem, Riviera mezi Itálií a Francií, vlaky mezi Itálií a Rakouskem/Německem přes Brenner EN 286/287, EN 288/358, EN 289/363, EC 80/81, EC 82/83, EC 84/85, EC 86/87, EC 89/92, EC 93/88, EC 188/189 a vlaky mezi Itálií a Rakouskem přes Tarvisio EN 234/235, EN 239/236, EN 237/238, EN 1234/1235, EN 1236/1237, Ex 1134/1135, EC 30/31, EC 32/33.
3. Od 1.1.2005 je novým členem Sdružení FIP námořní společnost Attica Group, kde na mezinárodních linkách lze využít 50% slevu v úseku Itálie - Řecko, Německo - Finsko a Belgie - Skotsko.
4. Od 1.1.2005 jsou zrušeny výhody FIP na norských tratích NSB a NSB-SJ Myrdal - Flam, Oslo - Karlstad - Stockholm a Oslo - Göteborg. Na trati Asker - Oslo Flughafen Gardermoen neplatí jízdní doklady FIP ve vlacích IC a v expresech zajišťujících dopravu na letiště.

CSPSV | 6.5.2005 (18:24)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Evropa


  1 2      Zpráv na stránku:   
Adéla
13.07.2005 (11:57)  
Můžu mít dotaz? Jak je to v Rakousku a Itálii s přepravou kol ve vlaku, když mám FIPku, kolik se kde platí, máte někdo zkušenosti? My jsme kola minule vezli ve vaku, ale pokud se mi nechce tahat vak???
Petr
08.05.2005 (23:23)  
Závist? Ale no tak...těch pár kaček klidně do chřtánu ČD dám. Do zahraničí jezdím často a že nemám FIPku mě zase tolik nemrzí (aspoň se těším z toho, že jsem si na cestu vydělal).

JPB
08.05.2005 (13:43)  
Stranger:
Co vám vadí? Že máme naturální odměny? Nevadí vám taky to, že to samé má celé UK, neboli ATOC, čili nejsprávněji zprivatizovaná železnice v Evropě?
Nevadí vám, že podobně si letenky uznávají i letecké společnosti, že kdejaká firma, i banky a POVAŽTE!, stát některým svým zaměstnancům proplácí PHM a půjčuje auta i na soukromé cesty? A v některých obchodech skutečně zaměstnanci smějí nakupovat zadarmo!
Evropan:
Abyste se nedivil. Viz Švýcarsko a Spojené království (UK).

FIPky se nikdy nepoužívaly k výkonu povolání, na to i na dráhách existují cesťáky. FIPky jsou jistým naturálním bonusem pro zaměstnance žel. podniků, které se na tom dohodly.
JPB
08.05.2005 (13:43)  
Stranger:
Co vám vadí? Že máme naturální odměny? Nevadí vám taky to, že to samé má celé UK, neboli ATOC, čili nejsprávněji zprivatizovaná železnice v Evropě?
Nevadí vám, že podobně si letenky uznávají i letecké společnosti, že kdejaká firma, i banky a POVAŽTE!, stát některým svým zaměstnancům proplácí PHM a půjčuje auta i na soukromé cesty? A v některých obchodech skutečně zaměstnanci smějí nakupovat zadarmo!
Evropan:
Abyste se nedivil. Viz Švýcarsko a Spojené království (UK).

FIPky se nikdy nepoužívaly k výkonu povolání, na to i na dráhách existují cesťáky. FIPky jsou jistým naturálním bonusem pro zaměstnance žel. podniků, které se na tom dohodly.
07.05.2005 (21:37)  
Závist a nenávist?? A co by člověk vůči zaměstnancům (což se samozřejmě netýká všech, ale bojim se, že více než poloviny), kteří mají svého zaměstnavatele za státem dotovanou dojnou krávu, kteří často ani netuší co je to vztah k zákazníkovi, kteří se nemůžou ani dohodnout kvůli koletnivní smlouvě a pak kvůli tomu chtějí stávkovat, cítit? Sympatie??

Z jakého důvodu železničářské výhody plynou? Je to snad součást pracovní odměny? Může taky ministr financí neplatit daně? Může zaměstananec v obchodě nakupovat zadarmo?
registrovaný uživatel Železničář
07.05.2005 (17:40)  
Ach ta závist, ta naše česká vlastnost...
A nenávist k nádražákům na tomhle webu...
registrovaný uživatel Fanda FIPky
07.05.2005 (10:57)  
FIPka bezesopru anachronismus je. Na druhou stranu se díky ní ty tisícovky líných, neochotných, otrávených a umolousaných nádražáků, co se motají okolo ČD, můžou na vlastní oči přesvědčit, že železnice může vypadat i jinak, než vidí okolo sebe. Můžu idealisticky doufat, že načerpají pozitivní inspiraci i pro vlastní práci.
06.05.2005 (23:22)  
Názor, že zrušením FIP zvýším tržby je naivní fikce. FIPka se využívá k turistické cestě, která je spojena s útratou v navštívené zemi. Když nebude FIPka, nebude turistická cesta = nebude turistická útrata v navštívené zemi, resp. tržby železničního dopravce se nezvýší … To je stejná fikce jako matematický výpočet, že zvýšením jízdného o 100 % zvýším tržby o 100 %… Zajímavé ovšem je, že cca před 10 lety velmi rády vstoupily do FIP mnohé "soukromé" švýcarské železnice; mnohé z ních FIPku uznávají na autobusových spojích, přestože na rubu jízdenky není BUS výslovně uveden … zaměstnanci drobné železniční společnosti na "naivní" dotaz s úsměvem odpoví "doch ganze Netz" = celá síť, včetně autobusů … v Německu platí FIPka i na tratích mnoha "soukromých" dopravců, které ve FIP vůbec nejsou; například v oblasti Mnichova jsou to vlaky ALX do Oberstdorfu nebo společnost BOB (motorové jednotky)
registrovaný uživatel Evropan
06.05.2005 (22:37)  
S nárůstem podílu soukromých dopravců na kolejích bude i tento modrý anachronismus bohužel (bohudík?) mizet v propadlišti dějin.
registrovaný uživatel JPB
06.05.2005 (21:30)  
Petr:((
Proplácet benzín a půjčovat auta by měly firmy jen za účelem práce, nikoli jako pozornost podniku(čili druh naturálií)!!!

  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko