Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - 20.4.2005 se konalo mimořádné jednání Odborového sdružení železničářů (OSŽ). Důvodem byla příprava IV. sjezdu OSŽ a současná situace na ČD, a. s.
I. Ústředí OSŽ požaduje od ČD, a. s.:
- s okamžitou platností zastavit přípravu a realizaci těch racionalizačních opatření, která se promítnou do zaměstnanosti nad rámec již centrálně projednaných stavů. K tomuto účelu je třeba vyhodnotit dosud provedené racionalizační kroky co do jejich účelnosti a hospodárnosti, dříve než budou spuštěna racionalizační opatření nová,
- zachovat železnici a železniční dopravu jako zdroj obživy pro většinu členů OSŽ; pro obyvatele ČR jako ekologickou a cenově dostupnou hromadnou dopravu,
- zachovat a zajistit dopravní obslužnost krajů Českými drahami, a. s., na stejné úrovni a bez diskriminace periferních oblastí,
- zachovat integritu železniční dopravy s cílem obstát na evropském dopravním trhu v nákladní i osobní dopravě, tj. neoddělovat jednotlivé vnitropodnikové služby a činnosti, které nemají externí přidanou hodnotu.
II. Ústředí OSŽ dává prostor pro jednání do 10. 5. 2005.
III. O dalším postupu OSŽ rozhodne ústředí OSŽ na mimořádném jednání dne 11. 5. 2005.
I. Ústředí OSŽ požaduje od ČD, a. s.:
- s okamžitou platností zastavit přípravu a realizaci těch racionalizačních opatření, která se promítnou do zaměstnanosti nad rámec již centrálně projednaných stavů. K tomuto účelu je třeba vyhodnotit dosud provedené racionalizační kroky co do jejich účelnosti a hospodárnosti, dříve než budou spuštěna racionalizační opatření nová,
- zachovat železnici a železniční dopravu jako zdroj obživy pro většinu členů OSŽ; pro obyvatele ČR jako ekologickou a cenově dostupnou hromadnou dopravu,
- zachovat a zajistit dopravní obslužnost krajů Českými drahami, a. s., na stejné úrovni a bez diskriminace periferních oblastí,
- zachovat integritu železniční dopravy s cílem obstát na evropském dopravním trhu v nákladní i osobní dopravě, tj. neoddělovat jednotlivé vnitropodnikové služby a činnosti, které nemají externí přidanou hodnotu.
II. Ústředí OSŽ dává prostor pro jednání do 10. 5. 2005.
III. O dalším postupu OSŽ rozhodne ústředí OSŽ na mimořádném jednání dne 11. 5. 2005.
CSPSV | 22.4.2005 (19:13)
Související zprávy
Imperius
24.04.2005 (19:56)
Tato novinka a novinka nad nemají sice nic společného, ale jedno přesto ano...
pokud bude stávka, kraj si najde alternativu za vlaky a pak uz se vlaky vracet nemusí...
Léta 2005 a 2006 budou krizová...
Jsem zvědav, jak bude provozovaná síť ČD vypadat v roce 2007...
pokud bude stávka, kraj si najde alternativu za vlaky a pak uz se vlaky vracet nemusí...
Léta 2005 a 2006 budou krizová...
Jsem zvědav, jak bude provozovaná síť ČD vypadat v roce 2007...
Chary
23.04.2005 (13:13)
Argumentace "zachovat jakožto zdroj obživy" je totálně nesmyslná. To by potom žádná sebeneschopnější firma nemohla krachnout, protože přece představuje zdroj obživy pro svoje majitele/zaměstnance.
CSPSV
22.04.2005 (22:17)
předposlední bod: ...bez diskriminace periferních oblastí - ČD si zvykly, že jejich provoz bude stát dotovat (tím nenarážím na kraje)...bude někdo dávat mlíko nebo pivko zadarmo, když v určitém kraji mají málo peněz??
Bod 2 je komunismus na Ntou!!!
!!!100% privatizace!!!je nevyhnutelná
Bod 2 je komunismus na Ntou!!!
!!!100% privatizace!!!je nevyhnutelná
CSPSV
22.04.2005 (22:13)
Nemá cenu se vyjadřovat, ale přeci jen poznámečka: V posledním bodě si trošičku protiřečí-pokud chtějí obsstát na evropském trhu, MUSÍ oddělit jednotlivé vnitropodnikové služby a činnosti!!!(Zase vytahuji DB, ale tam to tak funguje)
22.04.2005 (20:14)
Má tuhle zprávu vůbec cenu komentovat? :(
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko