..: Prodej ICE-TD rakouským dráhám je nejistý :..
Wien - P?i plánovaném nákupu n?meckých dieselových rychlovlak? ICE-TD došlo k nenadálému obratu. Jak uvedl deník „Der Standard“ s odvoláním na zainteresované železni?ní kruhy, nebyly ÖBB doporu?eny tyto, doposud favorizované, jednotky, nýbrž nakláp?cí vozy, které by m?ly být pohán?ny lokomotivou Taurus. Tato varianta je údajn? flexibilní a výhodn?jší. Nebo? ÖBB disponují dostate?ným po?tem voz? a t?ísystémová lokomotiva m?že jezdit nap?. i v ?eské republice a ve Slovinsku. Der Standard / Bahn-News

CSPSV | 14.4.2005 (16:42)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Rakousko


22.04.2005 (19:07)  
Zásadní otázkou je, kde by motorové jednotky s naklápěcí skříní jezdily. Všechny hlavní tratě jsou elektrifikovány, elektrifikována je i značná část vedlejších tratí. K tomu je třeba připočítat k relativně nízkou kapacitu 4 dílné soupravy. DB ji měly v provozu na trase Dresden – Hof Nürnberg, kde se jezdilo dvojmo … Patrně informaci o možném nákupu "plácl" nějaký vysoký činitel ÖBB, který nemá ani ponětí o praktickém provozu …
registrovaný uživatel Jiri
14.04.2005 (23:57)  
To měly ČD udělat po r. 1990 taky. Koupit nebo vyvinout systém typu "Talgo" a upravit pro vagóny lokomotivy na 160, později vyvinout lokomotivy rychlejší a nakonec speciální hnací jednotky. Je to v konečném důsledku levnější než systém Pendolino. Hlavně je to kompatabilní na spoustě dalších tratí. Taky by to bývala byla nejlepší reklama...Pendolino je sice krásné, ale taky dost drahé, a to je rozhodující.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko