..: ÖBB rozšiřuje kontingent :..

ÖBB rozšiřují kontingent jízdenek "Spar." Do seznamu spojů s tímto označením byla zařazena i francouzská metropole Paříž, která je nyní dosažitelná od 29 €.
Jízdenky "Spar" jsou v prodeji od června 2003. Na seznamu je více než 100 měst v Německu, Itálii, Maďarsku, Polsku a Švýcarsku (od nynějška i Francii). V roce 2005 bude k dispozici celkem 640.000 těchto jízdenek.
Vlaky do Francie, na kterých platí jízdenky SparNight:
EN 262 Wien Westbf. (20:34) – Paris Est (10:28)
EN 263 Paris Est (17:17) – Wien Westbf. (8:30)
Jízdenky "Spar" jsou nabízené v tzv. verzi "all inclusive", tedy bez dalších poplatků, tax a rezervačních paušálů.
Ceník "Spar" jízdenek: vůz k sezení 29€, lehátkový vůz (6) 39€, lehátkový vůz (4) 49€, lůžkový vůz (3) se snídaní 59€, lůžkový vůz (D) se snídaní 69€, lůžkový vůz (S) se snídaní 128€


CSPSV | 7.4.2005 (13:43)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Rakousko


-ps-
09.04.2005 (19:28)  
Comar: PID má k Vídni určitě daleko. Ale přesto se vše zlepšuje a víc se myslí na cestující. Problém je také v neexistenci S-Bahnu (městská železnice). Snad se to po dostavbě Nového spojení (dnes o něm opět mluvili na ČT 1 po 12:00 hod.) zlepší a ROPID bude mít větší prostor.
registrovaný uživatel comar 
07.04.2005 (22:51)  
No když srovnám integrovanou dopravu v Praze a ve Vídni, tak je pořád co dohánět. Ale na druhou stranu musím uznat, že se situace zlepšuje.
Zato s tou kombinovanou dopravou to zas tak úžasně nevypadá. Všichni víme, jak skončila RoLa...
registrovaný uživatel -ps-
07.04.2005 (22:36)  
Naprosto souhlasím se Sergejem. A hlavně výměna loga stojí strašně moc peněz - uniformy, vozy, hlavičkové papíry, reklama atd. Tvrdím, že o změně logo u ČD by se mělo uvažovat až jako o posledním "vylepšováku".
registrovaný uživatel Sergej
07.04.2005 (22:33)  
Co se týče loga, tak podle mého názoru je v porovnání s ostatními železnicemi v Evropě jedno z nejlepších, a to proto, že je to stylizace písmen, takže se už nemusí pod něj dopisovat, o jakou že se jedná železnici (narozdíl od ÖBB, ZSSK atd.) Jeho změna je proto podle mě naprosto nepotřebná, nesmyslná, zbytečná. Nakonec není to zas tak dlouho, co bylo zavedeno (takových 12 let?) a častá změna log je kontraproduktivní.
registrovaný uživatel -ps-
07.04.2005 (22:15)  
Když se nedávno začalo uvažovat o změně loga, tak jsem nevěřil vlastním uším. To je jedna z mála věcí, kterou nelze ČD vytknout. Podle mě je výstižné a originální. Název České dráhy, a. s. také nezní špatně (ne v oblasti kvality, ale lingvisticky).

Pravdou je, že s těmi dlouhodobými cíli je to dost špatné - ale když řekneme, že dlouhodobý = 1 století, tak můžeme vesele psát o vysokorychlostních tratích v ČR. Na konferencích o dopravě je ale často zmiňována podpora integrovaných dopravních systémů (os. dopr.) a kombinovaná doprava (nákl. dopr.).

Podle mně není rozdělení tak viditelné, jako u zmiňovaných železnic. Je to ale špatně!
registrovaný uživatel comar 
07.04.2005 (22:07)  
ps: Název a logo ČD jsou podle mně docela v pohodě. Ale dokáže mi někdo říct, jaké jsou firemní barvy ČD? Občas mám pocit, že u nás chybí jakýkoliv dlouhodobý cíl. Např. ÖBB jasně preferují nákladní dopravu, DB se snaží naprosto oddělit dálkovou a regionální dopravu, ZSSK preferují kvalitu před kvantitou a NS (Holandsko) se snaží o perfektě vyladěný systém s přestupy bez čekání a maximální kapacitu sítě i za cenu toho, že všechno od osobáků až po ICE International jezdí 140km/h.
registrovaný uživatel -ps-
07.04.2005 (21:49)  
Ono tam nějaké existuje. Občas píše nějaká vedoucí marketingového oddělení do tisku. Ale tiskové oddělení, které bývá běžně součástí marketingového, spadá u ČD (tak třeba jako u Plzeňského prazdroje) přímo pod kancelář generálního ředitele. Akorát úspěšnost obou firem je dost rozdílná (a to se držím při zdi a myslím jen na samotné Česko, o světě a ČD ani nemluvím). Snad je ale napadne u ČD trochu víc zapracovat i v jiných směrech. Název nemusí - ale může - často ovlivnit jednání cestujících. A takový prodej jízdenek přes internet - to by mohlo teprve marketingové oddělení zapracovat... A někdy je k zamyšlení, proč se tiskové zprávy objeví dřív na webu např. ŽelPage než na oficiálních stránkách ČD, a. s. Když to vezmu podle sebe, tak nejsem ani železničář, ani novinář, a přesto se dá najít tolik zajímavostí... Na druhou stranu je jasné, že čerpat se musí z mnoha oficiálních zdrojů a tiskových zpráv, aby byly zprávy objektivní a přesné.
registrovaný uživatel comar 
07.04.2005 (20:55)  
ps: CD by si mozna meli zridit marketingove oddeleni....
registrovaný uživatel -ps-
07.04.2005 (16:20)  
Obliba jízdenek SPAR prudce stoupá jak v Německu, tak v Rakousku. A ceny jsou výhodné oproti TCV (FIPkaře vynechávám). K tomu Spezialy (Frühlings-, Sommer-, Winter-, London-) na DB. Ale nejoriginálnější název mají ČD - relační sleva...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko