..: Výluky v Praze mezi Libní a Masarykovým n. :..
NS Praha - Od úterý 29.března 9.10 hodin do čtvrtka 14.dubna 2005 se bude konat nepřetržitá výluka 2.traťové koleje Praha-Libeň Praha Masarykovo nádraží. Důvodem je pokračující výstavba Nového spojení, konkrétně stavební práce na opěře silniční estakády, díky které bude zrušen přejezd v ulici Pod Plynojemem a zajištění stavební jámy pod kolejí u podchodu ulice U Invalidovny.

Během výluky budou některé vlaky odkloněny.
Konkrétně vlaky EC 73, 75, 107, 135, 136; IC 141, 501, 503 budou veden v úseku Praha hl.n. - Praha Běchovice odklonem přes Prahu-Vršovice a Prahu-Malešice (EC 136  opačně).
Vlaky Os 9360, 9362, 9364, 9368 a 9370 budou z Prahy Libně vedeny do žst. Praha Holešovice, kde budou ukončeny. Mezi Libní a Masaryk. n. nebude zavedena NAD. Cestující použijí MHD.
Vlaky 9365, 9367, 9369 a 9371 budou výchozí ze stanice Praha-Holešovice s odjezdy shodnými s Masarykovým nádražím, tedy 13.07 - 14.07 - 15.07 - 16.07. Ostatní vlaky jedoucí jednokolejným úsekem mohou být zpožděny, maximálně však v řádu minut.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 25.3.2005 (0:09)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Praha


editor nebo admin ŽP Nick  mail  
26.03.2005 (10:45)  
DavidZ: Pro odklonove vlaky jedouci pres Malesice neni absence peronu v Bechovicich dulezita. Stavi tam pouze Os a ty pojedou z Libne ve sve puvodni trase. Jen na okraj, v Bechovicich jsou nakladni koleje, po kterych jezdi odklony, pred budovou z pohledu od peronu :-)
Karel Chyla: Minuly rok se opravoval usek Bechovice-Malesice. Po oprave tam byly stale houpaky a jezdilo se 50 jako drive. Cesta odklonem je stale stejne neuveritelne zdlouhava, vlak se pres Vrsovice nakladni plazi jak snek. Ale tam by byla oprava asi o dost narocnejsi. Je dobre, ze odkloneny budou vlaky z Prahy, teoreticky by to 1/4hodinove zpozdeni mohly stahnout uz v Pardubkach.
editor nebo admin ŽP David Z.
25.03.2005 (23:35)  
Omlouvám se za svůj kix o dva příspěvky níže. Samozřejmě jde o vlaky směr Kolín, Č. Třebová a ne vlaky směr Ústí nad Labem, Děčín. Proto se nejedná o ústecký konec perónu ale o českotřebovský (ostravský, příp. brněnský apod.).

A abychom byli přesní, nebude odklon v úseku Praha hl. n.–Praha-Běchovice, ale Praha hl. n.–Odb Blatov. Pokud si totiž dobře vzpomínám na kolejovou situaci v Praze-Běchovicích, tak neexistuje spojka ze směru od Malešic "k perónům", ale musí se projet přes Praha-Běchovice nákl. n. (za budovou z pohledu od perónů) a na hlavní trať se najede až na Odbočce Blatov.
Podobně jezdí odklony jako pravidelný vlak již teď a to tak, že na Odb Blatov sjedou z hlavní tratě a tu posléze podjedou a jedou přes Praha-Běchovice nákl. n.
editor nebo admin ŽP David Z.
25.03.2005 (23:04)  
Jako člověka neznalého mě zaujala ještě jedna věc:
"Vlaky Os … budou z Prahy Libně vedeny do žst. Praha Holešovice, kde budou ukončeny. Mezi Libní a Masaryk. n. nebude zavedena NAD. Cestující použijí MHD."
Vím, že bývají občas v Praze ukončovány vzhledem k výlukám vlaky na jiném nádraží a vím, že se to tam řešívá tak, že "… nebude zavedena NAD. Cestující použijí MHD."
Zajímalo by mě jak se to řeší v praxi. Dostanu na MHD nějakou jednorázovou jízdenku? Nebo jedu na jízdenku z vlaku (např. na KM banku)?
Anebo mám po dojezdu na nádraží kam jsem nechtěl jít shánět stánek, kde si koupím jízdenku na MHD?
editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
25.03.2005 (16:31)  
Pokud se nepletu, tak ta odklonová trasa je opravena a mělo by se po ní jezdit rychleji, takže to zpoždění nebude tak velké... To řazení se uvidí až to vypnukne... já si myslím, že to bude tak, jak to má být a docílí se tím, že souprava bude vyjíždět z opačného konce ONJ, než obyčejně...
editor nebo admin ŽP Y2K
25.03.2005 (15:26)  
A jak to bude vypadat s řazením vlaků, bude to opačně, nebo bude zachováno řazení v nynější podobě.
editor nebo admin ŽP l_uka_s
25.03.2005 (9:18)  
Na tom neco bude a z ni to i logicky.
25.03.2005 (8:44)  
Podobných výluk bude letos víc a co je zajímavé skoro vždy při podobných výlukách pře Malešice jezdili „sudé“ vlaky a letos to bude obráceně,že by proto že když z „prahy“ později tak to potom může zkrátit,ale když jel včas a po Praze oklikou tak dojel zpožděný?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko