..: Náhradní autobusová doprava Opava - Ostrava :..
busOstrava/Opava - České dráhy vyhlásily výběrové řízení na dopravce, který zajistí náhradní autobusovou dopravu mezi stanicemi Ostrava-Svinov - Opava východ, která se bude konat v období 14.5. - 30.10.2005.
Během výluky má být trať "modernizována" a připravena na následnou elektrizaci. V současné době probíhají přípravné stavební práce. Po "modernizaci" má být zvýšena traťová rychlost, zvýšena propustnost a bezpečnost provozu a také komfort cestujících.
Stavební akce a elektrizace má být ukončena v roce 2006. Trakční vedení bude napájeno soustavou 3 kVss.
Téměř půlroční provoz NAD vyjde České dráhy přibližně na 18 milionů korun.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 18.3.2005 (23:47)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Moravskoslezský


Martin
25.08.2005 (12:45)  
Na internetu je mnoho odkazů ohledně elektrifikace trati Opava-Ostrava, přesto mi není jasné, kdy bude modernizace dokončena v celém úseku mezi oběma městy. Děkuji za odpověď!
Paja
25.03.2005 (11:21)  
Vlivem marnivosti CD se vyluky (alespon pro nasi firmu) posouvaji zhruba o dva mesice dozadu (tj. na konec kvetna. Jedna se o elektrizaci teto trate a rekonstrukci zel. spodku i svrsku. Bude se letos s nejvetsi pravdepodobnosti realizovat jen asi polovina z useku Ostrava Svinov - Opava vychod, z financnich duvodu.
Y2K
24.03.2005 (11:47)  
Předpokládá se po skončení všech prací nasazení přímých rychlíků Opava - Brno, nebo Praha?
Sergej
24.03.2005 (11:35)  
Nevím sice, kolik je současná nejvyšší traťová rychlost, ale myslím si, že pro takovouhle trať, která je spíš regionálního charakteru, je 100 km/h dostatečné. Ale je pravda, že by klidně mohla být i vyšší.
editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
23.03.2005 (16:56)  
Podle mne to není modernizace, podle mě je to taková větší oprava...
Modernizace na Vmax 100km/h...
editor nebo admin ŽP Sergej
23.03.2005 (15:57)  
Proč je modernizace v uvozovkách? Podle autora se snad nejedná o modernizaci?
editor nebo admin ŽP Rumcajs
22.03.2005 (7:40)  
Pánové...
V Děhylově už dávno stojí i sloupy trač. vedení. Co se týče výluky samotné, už dávno měla být, jen se nějak zapomnělo právě na tu NAD. Takový drobný detajl :-))
editor nebo admin ŽP Chary
19.03.2005 (21:53)  
Čemu říkáš "elektrifikace byla zahájena"? Protože plošiňáky s drátama do patek tam byly už dávno dřív a ty patky samotný sem tu a tam viděl už taky dřív jak v březnu.
editor nebo admin ŽP Jaja
19.03.2005 (20:33)  
Elektrifikace trati byla zahájena někdy v na začátku března.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko