..: Kompenzace jízdného na Slovensku :..
infoBratislava - Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. bude od 6. 3. 2005 kompenzovat snížení kvality cestování mezi Bratislavou a Piešťany. Od tohoto dne začnou rozsáhlé výluky na trati Bratislava - Rača - Trnava a následně Leopoldov - Nové Mesto nad Vahom. Po rekonstrukci trati se rychlost zvýší až na 160 km/h a vlaky IC zvládnou trasu Bratislava - Trenčín za 50 minut, za 100 minut pak dojedou z Bratislavy do Žiliny. Mezi Bratislavou a Piešťany lze cestovat ve vlacích kategorie R bez rychlíkového příplatku, ve vlacích jedoucích odklonem přes Galantu platí původní tarifní vzdálenost jako přes Trnavu. Prodlužuje se platnost měsíčních jízdenek o 7 dní a čtvrtletních jízdenek o 21 dní. Týdenní jízdenky se neprodlužují. Při zpoždění IC vlaků na uvedené trase se vrací zpět příplatek při zpoždění 30 - 59 minut, při zpoždění 60 minut a více se kromě IC příplatku vrací i cena místenky. Změny jízdních časů se dotknou všech vlaků (Os, Zr, R, Ex, ER a IC). O uvedených opatřeních informoval tiskový mluvčí ŽSS, a. s. PhDr. Miloš Čikovský.

CSPSV | 1.3.2005 (21:53)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty Tarify

Další z regionu Slovensko Bratislavský Slovensko Trenčiansky


registrovaný uživatel JOHNZ 
07.03.2005 (15:10)  
marek: máš zlé informácie, 160 aj cez hlavné traťové koľaje v staniciach
registrovaný uživatel marek
06.03.2005 (17:47)  
Rychlost na sirej trati ma byt 160km/h. ale cez stanice to bude max.120km/h... takze ked to zoberieme takto, nebude to len 160, ale aj nizsie rychlosti.
registrovaný uživatel bkp
04.03.2005 (11:08)  
Petr: Slyšel jste někdy o interpunkci a dělení textu na odstavce?

Jinak máte pravdu, má být souvislých 160 km/h z Bratislavy do Trenčína (a až do Púchova).
registrovaný uživatel MirekM  mail  
02.03.2005 (14:56)  
Asi tak... Jednou jsem jel ECčkem po stavěném koridoru a za cestu z Bad Schandau do Prahy zvýšil vlak zpoždění z 30 na 70 minut. Kvůli tomu jsem samozřejmě nemohl stihnout přípoj. A hádat se s jistou zaměstnankyní pražského hl.n. o vrácení těch necelých 100 Kč za jízdenku dál, kterou jsem nemohl použít, bych vám nepřál. Nakonec jsem platil za jízdenku se změněnou trasou znovu (do HK místo do Pardubic).
Slováci jsou na tom sice v současné době všeobecně hospodářsky hůře, ale při porovnání snahy v SR a ČR to vypadá, že ne nadlouho.
02.03.2005 (11:58)  
No, řeknu vám... začínám se stydět za to, že jsem Čech... :// Něco podobného by ČD ani nenapadlo... (a koho by to napadlo, toho by rychle vyexpedovali ze svého středu... co kdyby se toho cestující chytli??)
dopisovatel nebo člen ŽP Petr
01.03.2005 (23:55)  
No teda reknu vam ti slováci ale válí nejsem sice expert na vystavbu tratí ale tohle je dost drsný 123km z Bratislavy do Trencina za 50minut no to smekám pokud je to pravada jestli to nahodou není mílka podle me je dost nerealne zvladnout tuto streku za tento cas pri prumerne rychlost 147km/h a pri maximu 160km/h opravdu podle me se nekde stala chyba jinak je to fakt blbost jo kdyby se rozhodlo o maximu 200km/h tak to by bylo uz lepsí ale itak by to byl dost vysoky prumer, vezmete si co ten vlak musi prekonat behem své cesty viz(trnava,piestany,nové mesto n/V,atd) to by musel ihned po prekonání bratislavského uzlu to rozjet na160km/h e nespadnout s této rychlosti i pri prujezdu temito jmenovanymi stanicemi jinak by to za tento cas nezvladl to je jenom jen tak pro upresnení ale pokud se jim to vsechno sdarí a vejdou se do toho casu tak ihned smekám klobouk a tím pádem se slováci stanou evropskou raritou dekuji ze sem mohl reagovat s pozdravem petr.
dopisovatel nebo člen ŽP marek
01.03.2005 (23:07)  
Cieľ modernizácie
- zvýšiť traťovú rýchlosť na 160km/hod. (rýchlejšie sa dostanete do svojej cieľovej stanice)
- zvýšiť bezpečnosť železničnej dopravy
- zjednotiť dopravný systém s pravidlami EÚ

Čo sa bude počas výluky modernizovať?
- celá železničná infraštruktúra – koľaje, trolej, zabezpečovacie zariadenia – jednoducho všetko, čo s tým súvisí
- v železničných staniciach sa budú rekonštruovať napr. nástupištia a koľaje, budovy staníc sa rekonštruovať nebudú

Harmonogram výlukových prác:
železničná stanica Pezinok - 24.2. - 30.11.2005
úsek Vršok – Cífer (3,9km)- 1.3. - 14.3.2005
železničná stanica Trnava - 6.3. – 8.9.2005
úsek Šenkvice – Vršok (7,6km) - 15.3. - 16.10.2005
úsek Pezinok – Šenkvice (6,8km) - 6.4. – 31.5. a 1.8. – 31.8.2005
úsek Brestovany – Leopoldov (8,5km) - 9.4. - 11.9.2005
úsek V. Kostoľany – Piešťany (10,4km ) - 13.5. - 2.11.2005
úsek Svätý Jur – Pezinok (6,7km) - 19.5. - 8.8.2005
úsek Trnava – Brestovany (8,8km) - 29.7. - 8.9.2005
Trnava - Sereď - 9.8. - 31.8.2005 (náhradná autobusová doprava)


www.zsr.sk

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko