..: Kolektivní smlouva stále nepodepsána :..
Praha - Federace strojvůdců nadále nehodlá podepsat současný návrh kolektivní smlouvy, který podepsaly ostatní odborové centrály. Vedení Českých drah dalo strojvůdcům čas do konce února, po té návrh přestává platit a začnou nová jednání. Do doby, než se podepíše nová kolektivní smlouva, přicházejí železničáři o řadu výhod, jako je kratší pracovní doba, dovolená navíc, příspěvky na stravování, ozdravné pobyty a další.

JRtrain Poslat mail autorovi | 25.2.2005 (23:44)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Legislativa

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
predator
02.03.2005 (13:15)  
To je jen dobře.Proč by měli mít železničáři nějaké výhody.Ať pěkně mají dle zákoníku práce a neoparazitují.
predator
02.03.2005 (13:14)  
To je jen dobře.Proč by měli mít železničáři nějaké výhody.Ať pěkně mají dle zákoníku práce a neoparazitují.
sam
28.02.2005 (21:21)  
Ad. Boro : FS se srovnává s piloty a ne s autobusákem.
bvx
27.02.2005 (19:51)  
ad: piloti - můžu vás ubezpečit, že i na dráze piloti existují! Pilot je strojvedoucí, který jede s druhým strojvedoucím, nemajícím poznání či zmocnění na tu či onu trať. A pokud jde o termín strojvůdce, ten bych již zařadil do muzejních sbírek. Strojvůdce byl (pár jich ještě je) ten, který vedl parní stroj, na obsluhu mnohem náročnější.
Dnešní stroje bez velkých problému zvládá po krátkém zaučení kde kdo. Kolikrát jste již viděli za pákami slečnu průvodčí, nebo malého synka toho, kdo tam má opravdu sedět. Oficiálně samozřejmě nikdy, ale ....
Přesnější termín, adekvátní dnešní době by byl přesnější termín řidiči drážních vozidel. Třeba řidič tramvaje má možná víc práce, minimálně musí koukat po autech na každém metru, narozdíl od dráhy.
Termín řidič také není na dráze nic nového, už před válkou byli tzv. řidiči mororových vozů a kolejových autobusů. Tito měli nižší rozsah znalostí a také menší peníze. I když takový řidič motorového vozu s reverzní Tatrou musel být výrazně zručnější než ten na M 152.0.
Zvláštní kapitolou jsou příplatky za tzv. jednomužku - za co? Z přebytečných topičů udělali pomocníky a pak je zrušili úplně, proč asi? Bere snad něco řidič kamionu, že nemá závozníka, třeba teď na náledí, má tramvaják něco za to, že byl zrušen průvodčí?
P.P.
27.02.2005 (18:38)  
Kašlete na to, chlapi, stejně tady nic nevyřešíme. Prostě mě to štve a FS nejvíc. Za hrubší výrazy se omlouvám, ale asi mě to bude stát místo -> nepodepsání KS.
P.S.: Jardo, nejsem rasista, ani jiný ...ista, kdo mi neubližuje, ten mi nevadí.
Kubíček
27.02.2005 (10:31)  
Hurááá, konec socialismu v Čechách pokračuje!:-)
Jarda
26.02.2005 (23:20)  
P.P. okej, nejsi blondýna, jsi rasista. Nebo druhista, nebo džobista, nazvěme to jakkoliv. Protože "všichni piloti jsou ***" je typické pro rasizmus. Mám v rodině fíru, je to jeden z 1800 (?) nefederantů a i jeho se*e, že se všichni chovají tak, jako ty. Jeden jeho nadřízený se rozhodl těch 6 hodin navíc rozdělit na dvakrát 3, hlava nehlava (takže denní-noční-volno-volno v turnuse by bylo denní-noční-3hod-3hod). Naštěstí mu to neprošlo. A jak by k tomu ten fíra (a navíc nefederant) přišel? To už nevidíš, co?
Boro
26.02.2005 (21:43)  
P.P. podle způsobu vyjadřování jste asi moc inteligence za svůj život nepobral..
Takže ješte jednou Pilot řídí to,čemu se říká LETADLO!!Strojvedoucí zase LOKOMOTIVU.Chápeme??
sam
26.02.2005 (20:55)  
Jestli se FS nebojí, kdyby podepsali, tak ze sebe udělají ještě větší blbce, než ted.
26.02.2005 (19:41)  
K podpisu KS stačí málo naučit p. Čecháka psát 2 křížky pod KS vypadají blbě.-))
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko