Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Plzeň - České dráhy vyhlásí v červnu letošního roku soutěž na investora obnovy stanice Plzeň hlavní nádraží. Oprava by si měla během pěti let vyžádat až 1 mld. Kč. Dráhy čekají na schválení změny územního plánu plzeňskými zastupiteli na tzv. smíšené obchodní území. Plzeňská radnice má zájem na tom, aby revitalizace památkově chráněné budovy nádraží začala nejpozději v roce 2007, kdy tato historicky cenná budova oslaví stoleté výročí.
Společný podnik ČD, a. s., a developera použily dráhy v Praze na Smíchově, pronájem na 40 a více let využily v Praze na hlavním nádraží, v Karlových Varech a v Mariánských Lázních, kde je uzavřena smlouva s italskou firmou Grande Stazioni. Plzeňské nádraží by dráhy chtěly pronajmout na 50 nebo více let.
Společný podnik ČD, a. s., a developera použily dráhy v Praze na Smíchově, pronájem na 40 a více let využily v Praze na hlavním nádraží, v Karlových Varech a v Mariánských Lázních, kde je uzavřena smlouva s italskou firmou Grande Stazioni. Plzeňské nádraží by dráhy chtěly pronajmout na 50 nebo více let.
CSPSV | 24.2.2005 (22:00)
Související zprávy
Sergej
26.02.2005 (23:49)
Zajimave. Na rekonstrukci Plzenskeho nadrazi se uvazuje o 1 mld. a na rekonstrukci Prazskeho hl. n. (vcetne stare budovy), ktere je podle me mnohem vetsi, planuje firma Grande Stazioni dat jen 650 mil korun. Neni to trochu podezrele? Me pripada ta castka znacne podhodnocena (podle me by na opravdu kompletni rekostrukce mela prijit min. na 1,5 mld.) Ale nakonec musi byt clovek rad, ze aspon nejake penize se do toho pozvolna se rozpadavajiciho objektu vlozi, i kdyz to zadny zazrak nebude.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko