814+914 - České dráhy a společnost PARS nova Šumperk podepsaly v závěru ledna 2005 smlouvu na dodávku prototypu motorové jednotky 814+914, která bude trvale spojená a průchozí. Vůz 914 bude částečně nízkopodlažní.
Součástí modernizace bude zejména kompletní modernizace interiéru a výměna hnacího agregátu, kde počítá se s motorem TEDOM ML640 SE - EURO II s výkonem 242 kW.
Maximální rychlost jednotky má být 90 km.h-1 a kapacita 85 sedících cestujících.
Společnost PARS nova vyhrála výběrové řízení, které České dráhy vyhlásily 6.10.2004.
Prototyp má být dodán do konce tohoto roku. Pokud se osvědčí, objednají si České dráhy až 100 modernizací vozů 810 a 010.
Cena jedné modernizované jednotky se bude pohybovat kolem dvaceti milionů korun.
Na snímku je model jednotky 814+914, který prezentoval PARS na veletrhu CzechRaildays 2004.
ale výkon má skoro trojnásobný, kapacitu cca 120 lidí (volitelně až 135), je to moderní, spolehlivý a schválený a podvozkový.
Ani jedno z tohoto výčtu 814+914 nesplňuje...
http://www.zeleznice.e-metro.cz/obehy/ob_835.htm
Ta fotomontáž z 912 a 812 byla zveřejněna na netu (vedle textu) jako závěr semináře o budoucnosti místní kolejové dopravy. Odkaz by měl být ve fóru v řadě 810.
To je počítačová fotomontáž.
Prostě jen spojili 812.613+912.001
Ono to zřejmě bude takhle vypadat...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.