..: PARS nova bude modernizovat 810 a 010 :..

814914  814+914 - České dráhy a společnost PARS nova Šumperk podepsaly v závěru ledna 2005 smlouvu na dodávku prototypu motorové jednotky 814+914, která bude trvale spojená a průchozí. Vůz 914 bude částečně nízkopodlažní.
Součástí modernizace bude zejména kompletní modernizace interiéru a výměna hnacího agregátu, kde počítá se s motorem TEDOM ML640 SE - EURO II s výkonem 242 kW.
Maximální rychlost jednotky má být 90 km.h-1 a kapacita 85 sedících cestujících.
Společnost PARS nova vyhrála výběrové řízení, které České dráhy vyhlásily 6.10.2004.
Prototyp má být dodán do konce tohoto roku. Pokud se osvědčí, objednají si České dráhy až 100 modernizací vozů 810 a 010.
Cena jedné modernizované jednotky se bude pohybovat kolem dvaceti milionů korun.
Na snímku je model jednotky 814+914, který prezentoval PARS na veletrhu CzechRaildays 2004.


Karel Chýla Poslat mail autorovi | 3.2.2005 (19:16)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Desirer
12.02.2005 (12:16)  
Jedno desiro stojí cca 65 milionů korun
ale výkon má skoro trojnásobný, kapacitu cca 120 lidí (volitelně až 135), je to moderní, spolehlivý a schválený a podvozkový.
Ani jedno z tohoto výčtu 814+914 nesplňuje...
ICE
11.02.2005 (20:50)  
KDyz vidim, cenu modernizace 20 mil KC, tak mne napada, kolik asi stoji nove DESIRO ci REGIOSPRINTER, i kdyz CD si asi libuji v nakupech drahych jednotek, viz srot (680)
Marcel Štancl
11.02.2005 (17:40)  
Dost to hodně lidí haní! Osobně si myslím, že 814+914 se do pohodlí cestujících s 810 nedá srovnat. Jestli to bude jezdit přímo Děčín - Žitava - Liberec sem s takovou přestavbou. 810 Odradí zbytek cestujících do aut svojí zastaralosí a interiérem.
registrovaný uživatel  
10.02.2005 (23:28)  
Za tuhle konstrukci by měli někoho zavít až zčerná. 912 mělo 24 sedadel tady ještě 5 ubyde kvůli přechodu. Umožnují vůbec drážní předpisy sedět na přineseném vlastním sedadle? Já jsem si jednou v přeplněném vlaku sedl na magnetofon (B116 vysoký 40 cm)a byl jsem vyloučen z přepravy.
registrovaný uživatel bkp
08.02.2005 (18:44)  
"Již" se "Propacovala" se do zkušeního provozu. Více viz
http://www.zeleznice.e-metro.cz/obehy/ob_835.htm
registrovaný uživatel Sergej
08.02.2005 (17:21)  
Nevite ja to dopadlo s tema ruskyma motorakama, ktere nam meli Rusove dat v ramci deblokace ruskeho dluhu?
06.02.2005 (12:23)  
add Karel Chýla: O spolehlivosti řad 843 a 714 je mi známo, proto se taky divím a jinak, než jsem napsal si nedovedu vysvětlit. Či o kolik vyjde dráž třeba caterpillar? či ta MTU, MAN? jestli ten pes není zakopán zrovna zde...
Ta fotomontáž z 912 a 812 byla zveřejněna na netu (vedle textu) jako závěr semináře o budoucnosti místní kolejové dopravy. Odkaz by měl být ve fóru v řadě 810.
registrovaný uživatel Michal
06.02.2005 (12:00)  
814+914 s největší pravděpodobností nebude mít zásuvku dálkového řízení jako mají současné 810, 811 i 812.613. Správně, ještě by za to věšeli 010, fuj :o).
registrovaný uživatel Franta007
06.02.2005 (10:51)  
Ať je kvalita lepší než u Esmeraldy! A co klima bude?
editor nebo admin ŽP Karel Chýla  mail  
05.02.2005 (23:05)  
Už jsem ten snímek našel.
To je počítačová fotomontáž.
Prostě jen spojili 812.613+912.001
Ono to zřejmě bude takhle vypadat...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko